wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ja ik kan het me goed voorstellen dat je nog even wacht, maar toch vind ik het knap, hihi!

2. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Zo raak ik de 5 kilo nooit kwijt! nou misschien moet ik zo wel spugen, want ik zit op het randje. laptop op schoot is wel lekker, lekker warm op m'n buik ;) Heb jij verder gedaan vandaag? buiten je haartjes dan ;)

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Haha owjee doe je kalm aan dan ;)

Ja even wezen shoppen met me vriend. Helaas zelf niks gekocht hij wel.
    en daarna even gegeten bij me pa.

en jij?

xxx

4. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Ohw! hoe was het bij je pa?
    gekookt voor de mannen, en daarna snel weg om te shoppen. veel klertjes voor kleintje gekocht. vast voor het najaar. helaas zelf ook niet. vriend nog naar kapper geweest, zit leuk ;)

5. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Jij ben dus ook lekker druk geweest anoniem. en dan nog wel een lekkere slagroom punt jammie ben echt jarloers op je :p.

Ik kreeg bij me pa verse fruitsalade (net zo lekker hoor haha) met slagroom :D:D.

zxxx

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Goeieavond :)

7. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Maar wij mochten vanaaf van Sonja (ja Bakker ja..) ook alleen maar Salade met een stukje brood... had wel een werk gemaakt van die salade, want dan moet ie wel goed zijn vind ik. Maar vulde toch niet zo... daarom kon ik verdorie die verleiding weer niet weerstaan, haha!

8. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Hey Yuna! jij verder nog wat leuks gedaan vandaag?

9. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje meiden ik had nu pas de mogelijkheid om te kijken op de pc en poe poe poe eerst een uur moeten lezen om op de hoogte te zijn. Nou allereerst voor de nieuwe die er alweer bij zijn gekomen welkom natuurlijk. hellaas nog geen positieve testen maar zit er toch wel aan te komen als ik het zo lees allemaal.

Nou tot vandaag had ik weining klachten maar werd dus vannacht wakker met rugpijn en een weeig gevoel in me buik dit heb ik meestal ook wel voor dat me ongi gaat komen dus denk dat dat het is maar merk het wel nog ffies en dan weet ik meer begin het nu wel steeds spannender te vinden.

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ik heb ook Sonja gedaan, 15 kilo afgevallen :D:D

nog 10 kilo en ik ben mooi hahahah :p:p:p

xxx

11. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

nee.. eigenlijk niet..

saai he..
    wordt er een beetje moedenloos van.. zeg maar

maar wel fijn te lezen dat jullie vandaag wat dingen hebben gedaan ;)

12. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    aaahhhh maar lekker thuis zijn is toch ook goed!
    My god... ik zit net even naar nederland 1 te kijken, wat een drama! allemaal huilers en werd er zelf ook verdrieitg van. ging over adoptie.

13. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ja voor een dag of 2 maar al 4/5 weken, niet echt hoor..;)

14. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Je bent vast nu al heel mooi!
    wij zijn aan het derde boek begonnen. Eigenlijk al klaar na deze week, want zomerslank met Sonja duurt maar 4 weken. en ik ben 2 kilo afgevallen maar die zitten er ook weer aan! dus ga weer aan deel 1 beginnen denk ik, maar niet 9 weken, 4 of 5 is mooi zat voor 5 kilo ;)

Goed man 15 kilo!

15. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Yuna, heb ik wat gemist? waarom zit je thuis dan...?

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

nee hoor niks gemist..

uhm ik zit al z'n 2 jr in de ziektewet.. door dingen die gebeurd zijn in mijn verleden zeg maar.. en nouja, ik denk dat ik nu gewoon even een dipje heb..-.-' van die 2 jr, heb ik 7 maanden thuis gezeten en nu weer 1 maand thuis.. volgende week heb ik een gesprek over wat ik nu eventueel zou kunnen doen..

best lastig uit te leggen dit :s

17. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Goedenavond Simone,

Leuk he! het wordt een heel boekwerk met ons ;) Rugpijn en weeig gevoel herken ik sterk. rugpijn vind ik wel gek, want in mijn vorige zwangerschap heb ik daar bijna geen last van gehad en ik ben zowat 10 maanden zwanger geweest (42 weken). alleen na de keizersnede wel erg last van mijn rug gehad, misschien daarom nu een zwakke plek.

Ga jij meteen op je eerste dag overtijd testen eigenlijk? ben zo benieuwd!

18. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    ai... das vervelend om te lezen. Als ik (en ik denk dat ik best wel WE kan zeggen in dit geval) iets voor je kan/ kunnen doen, dan hoef je het maar te zeggen... Hoop dat je gesprek goed gaat volgende week!

19. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

heb al berichtje terug gestuurd ;)

20. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Oh dames, ik ga naar bed! wordt meegelokt door vriendje, rrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahaha! nee hoor heb hoofdpijn maar ga wel mee, lekker knuffelen!

@yuna. heb je ook geantwoord. cool he, dan krijg je in je scherm je hebt een nieuw bericht ;) spreek je wellicht morgen weer, slaap lekker...

@ alle andere, slaap lekker!

Liefs, Simone

Deel Deze Pagina