ohh sorry hoor maar ben 1 dag weggeweest ohh erg voor hun ja hoe kon ze dan aan een vergifteging komen ken dat zomaar dan waarom hebben die dokters niets eraan gedaan
Ze heeft op de ic gelegen en is daar overleden. Neem aan dat de artsen daar er alles aan gedaan hebben wat ze konden. Maar lees anders eens het bericht in de lounge.
Mijn man en ik willen voor 100% voor een nieuwe zwangerschap gaan, maar het bericht over Elize zet je toch weer aan het denken. Zo zie je maar weer dat het leven toch echt kwetsbaar is.
Dat was precies hetzelfde wat mijn man zei Miranda. Ik heb hem verteld over Eliza en de kindjes en meteen werd er een spervuur van vragen op me afgevuurd, hij is nu wel een beetje van de kook. Hij had wel van het HELLP syndroom gehoord maar nog nooit dat er iemand aan gestorven was
Lieve Lampie, je houd er toch ook helemaal geen rekening mee dat er zoiets kan gebeuren tijdens een zwangerschap! Je gaat pas denken als je dit leest. Eigenlijk kan je ook niet overal over nadenken. Het is wel moeilijk.....
Ik weet het allemaal in mn hoofd, maar na Eliza toch wel flinke schrik. Je denkt er idd niet aan anders is het geen leuk vooruitzicht om zwanger te zijn/raken. Komt misschien ook door dat mijn zus in het ZH heeft gelegen met zwangerschaps vergiftiging. Was best wel een spannende tijd, maar ja er is een gezond meisje geboren, en dan vergeet je snel alle ellende.
Ik weet uit eigen ervaring hoe het is als je zwangerschap anders loopt dan verwacht. Ik kan je wel vertellen dat je na zo'n gebeurtenis heel anders gaat denken over bepaalde dingen. Je gaat veel bewuster leven, maakt je niet meer zo snel druk om kleine dingen enz. Het leven is zo kostbaar. Ik ben blij dat wij nog wel de kans krijgen om verder te gaan. Eigenlijk is het leven zo oneerlijk.
Daar heb je gelijk in, toen mijn moeder overleed, ben ik pas gaan nadenken over andere dingen, belangrijkere dingen. Is natuurlijk heel anders dan je kindje verliezen Ik vind de wereld momenteel ook erg oneerlijk, zo veel dingen die niet mogen gebeuren, en als ze dan wel gebeuren dan moet je er maar mee leren leven. Knap waardeloos
Ik hou het voor gezien vandaag. Ga proberen om toch in slaap te vallen. Tot morgen maar weer, kijken of het dan weer een beetje drukker is. Groetjes Miranda.
Enomis, volgens mij kunnen wij handje schudden, want volgens mij heb ik ook een blaasontsteking. Ga zo ff urine inleveren bij de h.a. He Bah Groetjes Lotte
Ik wil niet gemeen zijn ofzo.. Maar ik kan nog steeds niet geloven dat jij wel toe bent aan een kindje! Je weet niets en je denkt niet goed na.. Heb je wel een vaste relatie?
Is het hier nou nog steeds zo rustig? Waar is iedereen toch, of ben ik de enige die op dit moment thuis is. Ik kijk straks wel even weer. Groetjes Miranda.
Gelukkig maar. Ik heb een beetje tussen de andere toppics gelezen, je moet een beetje op de hoogte blijven hè. IkDus ben je al zenuwachtig om te gaan testen? en voel je al wat. Ben niet nieuwsgierig hoor, mag gewoon graag alles weten.
Inderdaad, ik spiek ook vaak in andere topics.. Ja ben wel beetje zenuwachtig, ik ga pas 5 nov testen als ik nog niet ongesteld ben. Ik heb zaterdag een beetje bruin bloed verlies gehad,dus denk toch dat ik ongesteld word. Maarja merk het wel Voel verder niets behalve buikpijn, en mijn tepels zijn zeer gevoelig.
ey meiden, gister naar Walibi geweest echt onwijs tof hahaha.. Alleen savonds vond ik het niet meer leuk :O al die enge dingen haha, ik ben daar zo gevat voor haha :S. IT liep der, Fredy Kruger (ofzoiets) liep er pff ik heb ook gelijk keel pijn van het gillen :S...Thja achtbanen he haha daar hou ik niet zo van, en er toch in gaan . Volgens mij is het nationale blaasontsteking week, want ook ik heb vandaag me urine moeten inleveren waarschijnlijk waren die krampen dus toch blaasontsteking :O pff. Morgen de uit slag Voor de rest gaat die lekker hier xxxx
Lieve Lessy ik ben het wel een beetje eens met Ikdus dat je op een erg gevoelig gebied een beetje domme vragen stelt. Normaliter kijkt iemand dan even een paar pagina's terug om uit te zoeken wat er is. Eliza (lieselotje1980) is overleden aan het HELLP syndroom. vroeger heette dit zwangerschapsvergiftiging. Het is een complicatie die niet zomaar te verhelpen is door artsen. Wanneer je via internet met een zoekmachine zoekt (in nederland is dat bijvoorbeeld google) naar hellp syndroom dan krijg je alle informatie. Wij weten ook nog niet verder wat er allemaal gebeurd is. Je zou ons erg verblijden door eerst even goed te zoeken en te lezen over zwanger worden en alles wat erbij hoort, want natuurlijk ben je welkom op dit forum maar hou er wel rekening mee dat wij hier al wat langer mee bezig zijn. Elkaar dus al wat beter kennen en dat deze situatie erg vervelend overkomt. En verder heb ik nog steeds veel last van mijn (.)(.) en heb steekjes in mijn hele buik, heb spierpijn/kramp all over en last van mijn onderrug.. zo ben weer klaar met zeiken.. iemand nog wat te vertellen? xx
@esmee, haha nee mijn klaaguurtje heb ik al gehad ...Dus thja ik heb niks meer te vertellen @lessy, idd wat Esmee ook al zei, lees eerst alsjeblieft de andere site, voor dat je dit zulk dingen gaat vragen. IVM dat sommige der al vanaf daG 1 kennen, en het heel erg vinden wat er gebeurt is. En dat sommige mensen denk ik die vragen niet echt warderen. Maar ja gebeurt is gebeurt meis xxx
Pff, gelukkig ben ik niet de enigste die zo denkt. Ze irriteerde me al een beetje door dat ze niet wist wat een eisprong is, niet weet wanneer ze ongesteld was etc. Dan vraag ik me toch echt af waarom wil jij een kind, als je je niet eerst ff verdiept in dat soort dingen. En dan stelt ze ook nog een rare vragen over lieselotje. Ik kende haar niet maar ik heb wel in de gaten gehouden hoe het met haar en de andere baby ging, helaas beide niet overleefd. Ze had maar een klein stukje terug moeten lezen, of ff in de lounge moeten kijken. Het staat tenslotte nog op de beginpagina maar goed. Ik hoop voor jou dat het al wat zwangerschaps symptomen zijn.. Hoelang ben je al bezig?