dus ik ben ook niet de enigste die daar aan irriteert ...Ik dacht laat ik me mond er over houden, maar zag dat esmee ook al wat had gezegt dus thja ben dus ook niet de enigste Tis gewoon kut weet je, eerst al die berichten wat al zwaar aan komt. En dan nog die vragen ...Bah we leven er al elke dag mee en denk ik dat we er ook niet graga mee ceconferteert mee willen worden. Het is al Kut genoeg. xxxx
Ja, inderdaad. Het is gewoon echt erg wat haar is overkomen, en waar haar man en familie en vrienden nu moeten mee leven. Ook wetend dat het jezelf ook kan overkomen, terwijl je er helemaal niet aan denkt en wilt denken. Gebeurt het nu toch automatisch.. Het is allemaal zo oneerlijk en gemeen. En dan komt een domme doos stomme vragen stellen... (sorry ik irriteer me gewoon echt aan haar, vraag me ook af of ze wel een vaste vriend heeft, en of ze wel 18+ is)
haha kijk aan meer meiden Tis ook gewoon een irritatiew punt op dit moment, en ik denk dat ik uit vele meiden mag sprkeen van dit topic . Maar IkDus als het goed is is ze rond de 19 a 20...Maar ja ik ben ook 20 en weet een hele boel hoe het in elkaar zit om kindjes te krijgen/maken hahahah. ennuh dat was ook die "domme doos" die niet wist wat een vaginale douch was :S...(ik hoop dat wel iedreen het weet hier hahahaha) Ik wel .. Maar ook ik denk elke dag van: "damm het kan mij ook overkomen". Je word zo met de realiteit gezet. Ik bedoel zij was ook zo jong ... Maar ik geloof ook dat zij zei : "konden de dokyters er niks aan doen dan"..Kijk dan word ik kwaad, omdat ik zo iets heb van "hallo ze lag GVD op de IC, wat denk je nou. Dat die doktoren uit hun neus hebben gepeutert en gekkeen hebben hoe ze stierf?". Sorry hoor maar ook ik kan hier erg kwaad om raken. En dan met die verdomde smoes komen...Ja ik was er 1 dag niet. Zowat ik ebn er ook wel is 1 dag niet...Maar ik lees wel ff wat paginas door. En als je al bij bein komt te zien dat ze was gestorven. Ja sorry hoor maar hoe DOM ben je dan? xxxx
ik ben erg overtijd,...twee weken al bijna,...eergisteren tiende test gedaan maar was weer negatief,kan wel janken
Ik denk wel dat er verschil is tussen belangrijke vragen stellen en domme vragen stellen. Ik vraag soms ook wel eens wat, maar heb dan al wel zelf naar een antwoord gezocht. En in dit geval (over Elize) kan je op de home pagina al zien wat er gebeurt is. Iets verder kijken dan je neus lang is; zeggen ze dan toch? Even iets anders: we gaan met z'n allen voor de kleur roze, we willen geen rood meer zien op de lijst. Dus allemaal succes met klussen en testen. Mijn ongie is gelukkig al weer bijna over. Groetjes Miranda
Hey meiden, volgens mij is onze boodschap duidelijk geweest... Ikdus mijn spiraal is 26 juni verwijderd dus ben nu vier maanden bezig zeg maar.. ja ik hoop wel dat het verschijnselen zijn maar weet inmiddels ook dat je lijf je behoorlijk voor de gek kan houden.. ik wacht het af.. ik probeer te wachten tot 5 november ongeveer.. en jij? jeetje wat vervelend zeg al die blaasontstekingen... hoop dat het snel beter gaat!
idd er bestaat ook een groot verschil tussten belangrijke vragen en domme vragen. Maar dit vind ik een domme vraag sorry. Wat je al zei je kijk eerst of je zelf het antwoord kan vinden. En in dit geval was die antwoord al lang te zien ... xxx
Tja, leeftijd zegt niet veel om over dit soort dingen te weten. Ik ben zelf 19 ( wel bijna 20 ) En ik heb me de afgelopen weken ook er gewoon veel in verdiept. Zodat ik genoeg weet, en als ik zwanger ben zal ik heus wel boekjes lezen over het zwanger zijn en bevallen etc. Ja ik vond het ook een rare vragen konden de dokters er niets aan doen, ik weet best dat er slechte dokters zijn.. Of dat ze vroeg van wie is er nou overleden is lieselotje het kindje of de moeder.. A duh, een kindje zit hier op het forum om zwanger te raken, tuurlijk. Heel logisch allemaal. Ik ben er dit weekend ook niet echt geweest, alleen eventjes. Ik weet toch ook precies wat er aan de hand, dus inderdaad zwak excuus dat ze dat gebruikt. Maarja, zal wel goed zijn, ga me er verder niet druk om maken. Ik mag hopen voor Lessy veel kan leren van deze site over zwanger worden en zwanger zijn. Ik mag ook hopen dat ze weet wat je wel en niet kan eten/drinken tijdens een zwangerschap.
Ik wacht ook tot 5 november met testen.. Ik heb deze maand inmiddels al 2 keer bruin bloed verloren.. Ik heb dus geen idee wat dat inhoud, ik merk het wel wanneer ik ongesteld word of natuurlijk niet. Liever niet, maarja dit is pas ronde 1 en ben net een maandje gestopt met de pil, dus ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben.
@ Ik Dus, Haha ja idd een babytje van 14 weken zwangerschap zit op dit forum zie je het al voor je haha. Maar idd zwangerschappen van 14 weken zetten ze niet zo op de voorgrond van de Home page. sorry maar het antwoord moet je gewoon weten dat het over een "Persoon" ging. Maar ja meis, niet iedreen hefet zin om verder het antwoord te zoeken of wat dan ook . Jammer :S xxxx
Laten we het nu maar weer over andere dingen hebben. Ik denk dat voor lessy de boodschap wel duidelijk is. Ik zit gezellig met mijn meiden aan de tafel; de dames zijn aan het kleuren ik zit achter mijn laptop. Gezellig hoor. Straks weer door de regen één weer naar school brengen. Groetjes Miranda
Aah gezellig door de regen naar schooltje brengen.. Wanneer word je andere 4 jaar ? Mag je ze lekker beide naar school brengen
De jongste wordt in maart pas 4, maar ik sleep haar natuurlijk nu ook iedere keer mee naar school. Wel gezellig hoor dat er nog 1 thuis is.
ohw pfffff nou ik heb onderhand al tien testen gedaan,...of 8 ofzo,...mijn topic hier heet 12 dagen overtijd,tien negatieve tests.... ja heel frustrerend..en wat word er bedoeld met de eerste ronde? ik heb al een zoontje van 15 maanden
Gaan we samen op 5 november testen? Ik hoop dat je niet ongi word idd maar het is en blijft de eerste ronde natuurlijk.. daar zijn we allemaal al geweest en weten/spreken uit ervaring dat het dan HEEEEL lang (voor je gevoel nog langer) kan duren voordat die eerste ongi komt... bij mij dus 43 dagen.. 6 weken.. om gek van te worden.. met alle verschijnselen die je maar kon verzinnen.. ik probeer er nu zo min mogelijk op te letten maar die (.)(.) kun je echt niet omheen zeg... doen bij elke beweging zeer.. Ik moet zo nog even werken op de comp dus ik kom zo wel weer even kijken.. lekker die meiden die ook vrij zijn vandaag.. ik vind maandag wel een uitermate geschikte dag om vrij te zijjn hoor.. jullie? Mirandaklopie de eerste ronde mag je in als je je eerste ongesteldheid hebt gehad na het stoppen van de pil/verwijderen van spiraal ed.. laat het even weten dan mag je ook op de lijst voor de roze kever!