wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca24, Jul 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hahaha ja mij lijkt het ook gezellig met een kindje thuis..
    Maar lijkt me ook heerlijk om alles te kunnen doen wanneer ik wil zodra ons toekomstige kindje op school zit.

Achja hopelijk mag je snel nog een kindje gezellig thuis hebben als de andere 2 op school zitten.

2. Niet meer actief

ga je morgen een test doen miranda:)
    ik zie aan de kalender dat het morgen kan

3. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    en hoe heet je jonge spruit van 15 maanden?
    wil je wat over jezelf vertellen? wie je bent, waarvandaan, hoe oud en verliefd verloofd getrouwd? en dat soort dingen?!
    en wat is de reden dat je na 15 maanden nog een beebje wilt?

Ik ben altijd wel benieuwd waarom iemand kiest om een bepaalde periode te wachten. Sorry als het misschien een pijnlijk onderwerp is maar dan moet je het gewoon zeggen!
    Het kan natuurlijk zomaar zijn dat het om bepaalde reden niet kon...

4. Niet meer actief

Lijkt me heel gezellig om samen te testen!
    vooral als het voor ons beide raak is..

Ik had in het begin wel ff last van misselijkheid, maar dat is nu gelukkig over!
    Ik hoop dat het of deze rond raak is, of dat mijn ongesteldheid snel komt.

5. Niet meer actief

mijn zoontje heet damian..
    en we hebben gewacht omdat we er nog niet aan toe waren..mijn vriend en ik waren 18 toen ik in verwachting raakte van damian,nu zijn we 20,,...en we willen graag een broertje of zusje voor hem

6. Lampie

Lampie Bekend lid

Sep 30, 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Jeetje het word weer druk met alle meiden die kunnen testen :D Ik duim weer voor veel roze!

@ mirandakloppie, balen dat je al zoveel hebt getest en nog geen positieve test :(

7. Niet meer actief

Ik duim ook voor veel Roze

8. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    bah ik verveel me haha en heb eigenlijk nog heel veel te doen :S.
    Maar verga zo van de pijn in me onderbuikie :9 heb al pijnstillers in genomen :(

Bah bah bah zo ff weer een klaagminuutje voor mij hahaha

xxxx

(owja kom op meiden ROZE is de mode kleur voor deze maand en de rest van de maanden :p:p:)

xx

9. Niet meer actief

Aah komt dat door je ongesteldheid ofzo?

10. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey ikdus geen domme vragen he... (grapje! :) )
    blaasontsteking toch bloem?
    en klaag maar lekker, doen wij ook..
    :) :( :) :(

11. Niet meer actief

Hahah owja!
    Ja ik ben niet zovaak in dit topic, dus namen onthouden moet ff duren zodat ik wie iets heeft etc..

Dus was alweer vergeten dat ze blaas ontsteking heeft.

12. Lampie

Lampie Bekend lid

Sep 30, 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Dat is nou het fijne van een forum, je kunt "klagen" tegen mensen die weten waar je over klaagt hahahaha

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha ja joh Ik Dus geen domme vragen :p:p ik heb je toch verteld dat ik waarschijnlijk blaasontsteking heb :p:p:p

Geef niet hoor meis :p:p gewoon is beter terug lezen hahah grapje meid.

Pff ja joh word gek van de pijn, kan morgen pas weer bellen :( voor uitslagen eventueele medicijnen :(...En als het geen blaasontsteking moet ik toch weer langskomen. want dan gaan ze me baarmoeder even bekijken :(. Mischien dat het daar uit komt die pijn.
    Ik heb het al vanaf dag 1 van de laatste ongidag :(. Word er gek van haha.

Owja meiden willen jullie hier mischien ook wat neer zetten:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 32#1652032
    Ik vond het in de louong en vond het een heel moi idee dat wij ook even met ze alle wat neer gaan zetten. Ik heb er al een kaarsje neer gezet en wat geschreven....

Liefs Bloem(geen blije bloem vandaag)

14. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Hey meiden,
    pff dagje niet geweest weer veel te lezen en sorry dat ik niet reageer op jullie allen maar heb er even de puf niet voor :(

Hier loopt het allemaal even niet zo lekker, drukke kinders, djamai nog altijd een zorgenkindje en de 2 weken overtijd beginnen op de relatie te drukken. Mijn man heeft zoiets van ja het zal wel goedkomen maar ik zit er niet lekker door in mijn vel en val overal over.

Maar goed heb vandaag bloed laten nemen en krijg morgen vroeg de uitslag....er is dus hoop ;)

en morgen begin ik na 6 jaar thuiswerk te hebben gedaan terug met buitenshuis werken. Begin voor 17 uur per week maar wil dit na de kerst gaan opbouwen als ik niet zwanger zou zijn. Anders werk ik die 17 uur en blijf ik mijn thuiswerk nog aanhouden. (toch makkelijk als je je even niet lekker voelt of geen mensen wilt zien) Heb er wel heel erg veel zin in!

Mensen die testen wens jullie veel succes en de rest wachten of ongi het komt vast allemaal wel goed :)

Ohh ff iets over die lessy....ja ik erger me ook dood en kan er echt kwaad om worden, maar dan komt mijn milde kant weer naar boven...misschien moeten we een keer knipperen en over ons hart strijken en gewoon antwoorden...bedoel niet iedereen weet alles en niet iedereen word alles uitgelegd van thuis uit. Ik ken haar situatie niet maar denk altijd alleen aan het goede van de mensen en ik geloof niet dat het helpt om haar op haar domme vragen te wijzen.....ze hebben mij altijd geleerd domme vragen bestaan niet hihi.
    Wat ze over eliza vroeg ja daar ben ik het mee eens....dat kan niet...maar de rest tsja....ik ben misschien wel te lief hihi

15. Niet meer actief

Pff vervelend allemaal zeg..

sorry ben vandaag echt suf!
    Ben al sinds kwart voor 7 wakker, ik ben moe maar ook weer niet.

16. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    isa niet erg IkDus, ik ben net zo duf ;) haha ik heb weer is een nacht niet geslapen ;)

xxx

17. Niet meer actief

Ik heb gelukkig wel geslapen..

Ik zal vanavond ff mijn slaapstof naar je blazen, zodat je lekker kan slapen, zonder pijn en klachten.

18. Angiekuh

Angiekuh Lid

Sep 12, 2007
    25
    0
    0
    eindhoven
    hoiii hoii allemaal !

nou slecht nieuws heb ik wel gezien brr krijg er gewoon kippevel van niet meer normaal gecondoleerd !

ik wou even zeggen ik zit denk ik in de 2de ronde heb mijn roode gehad maar anders als normaal niet zo veel en nu zou ik eigenlijk gister ongesteld moeten worden ben van 31 dagen uitgegaan maar niks nergens last van wel heel veel pijn mijn rug en mijn buik de spieren en ben nu al een dikke week heel erg duizelig en miselijk is nu minder als eerst wel heb ik last van mijn tepels gehad heel pijnlijk is nu nie meer zo wel voelen ze heel zacht en gister kwam er wit druppeltjes uit hm ik weet niet wat ik moet denken daarvan maar mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben nou ja we wachten maar weer af we zullen zien

groetjes angela

andere meiden ook allemaal succes ermee

19. Niet meer actief

succes angela,...ik kan niet wachten tot ikzelf of een keer ongesteld word of een keer een positieve test heb:'(

20. Niet meer actief

Hahaha wat een moeder heb ik ook..
    Ze denk dat ik zwanger ben, omdat zei nu steeds misselijk is in de ochtend.
    Wat zou dat toch fijn zijn, dat ik alleen het kindje hoefde te dragen en zij de kwaaltjes zou hebben..

Als ik nog in de pil slikte had ik de 26ste alweer moeten beginnen met de pil.
    Wat is het toch raar om zonder pil door het leven te gaan.

Share This Page