Hee enomis! Das ook toevallig we lopen precies gelijk en jij hebt denk je een cuclus van 24 en ik van 25 dagen. Maar zie dat je je banner ook op 28 dagen hebt laten staan. Succes Meid! Alle andere meiden ik duim voor jullie! Liefs Wendy
heej meiden... ik loop even een beetje achter, kan ook niet alles bij gaan lezen nu! Maar voor de nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! En voor de urineweginfecties: bah, sterkte ermee! En ook gelijk ff bannercheck!
ja we lopen idd een beetje gelijk ik zit alleen met het probleem dat ik niet weet of ik van 24 of 29 dagen moet uit gaan dus heb hem idd maar op 28 dagen gezet en gewon maar flink klussen. Heb nu vanavond wel wat steekjes links en rechts maar geen idee of het me ei is die eraan zit te komen heb volgens mij me ei nog nooit gevoelt of nooit echt op gelet dus heb niet echt het idee wat ik moet voelen maar als het het wel is dan zit ik weer op een cyclus van 24 dagen ongeveer. kan vandaag alleen niet klussen vriend is werken gister wel geklust en morgen ook maar een poging doen als het lukt dan zit er een dag tussen en dat is wel mooi denk en dan proberen tot volgende week om de dag te doen maar gaat vaak erg lastig omdat we soms gewoon langs elkaar heen leven. nou jij ook succes he vooral met klussen deze dagen xx
oeps had het berichtje 2x geplaatst dus 1tje leeg gehaald en deze teks erin gezet zit nu ook via apple te internetten en ben ik niet aan gewend werk wat trager.
wat veel om bij te lezen op een paar dagen mensen met een blaasontsteking genees maar snel, doet veel pijn maar gaat wel weer over aan klussers veel klusplezier en aan bankzitters veel geduld toegewenst ik zit ook weer voor eisprong, heb eens een ovulatietest gekocht, wanneer kan ik die het beste gebruiken, sorry, wil geen domme vragen stellen maar weet niet goed wanneer mijn eisprong is , cyclus word elke maand weer langer groetjes
Dat vind ik nou het vervelende van cycli, je kunt er geen pijl op trekken en het raarste is nog dat je lijf je zo voor de gek houdt. @ Enomis, als je om de dag klust dan gaat het toch goed? Te vaak is ook weer niet goed.
Ja het probleem is alleen dat het meestal niet lukt om de dag klussen ik weet dat dat juist goed is maar vaak zit er gewoon 2 of 3 dagen tussen. misschien dat ik daarom ook al in ronde 5 zit dus wil er nu echt alles aan doen om gewoon om de dag te gaan klussen maar wil er nog wel van genieten snap je. anders word het zo een moet en dat willen we ook niet.
heb de 2e ronde ook ovulatie testen gebruikt had toen wel een positieve test maar ja dan is me vriend weer werken en lukt het niet om te klussen balen dus. ronde 4 heb ik dus ook getest maar toen had ik een cyclus van 24 dagen en was toen waarschijnlijk al te laat begonnen met testen had me ei toen waarschijnlijk al gehad op een dinsdag en begon op woendag met testen en dus geen positieve test. Je kan het beste 3 a 4 dagen voor je verwachte eisprong beginnen met testen en als je geen gelijke cyclus hebt zorgen dat je er een stuk of 10 hebt en dan al eerder beginnen. succes en ik hoop dat je je ei kan vinden.
dank je , ik heb nu mijn banner op 32 dagen gezet dan zal het zo wel zijn rond de 14 a 16 de dag denk ik dus zal ik dan testen , heb er vijf gekocht, duurd drie dagen voor het hier bij mij thuis is , is in belgie he groetjes en bedankt
Dat hebben wij dus ook Enomis, het moet leuk blijven. Moet zeggen dat wij proberen te klussen om de 2 dagen maar soms ontbreekt de zin en dan gewoon niet. En dan maar hopen dat het ei op zn plek zit zodat het zwemteam haar toch kan vinden. Je moet denk ik doen wat voor jou/jullie het beste voelt. Het is natuurlijk best een tijd, 5 rondes maar het gaat echt wel lukken!
nou dan heb je ze iig op tijd in huis heb je ze net op tijd besteld maar als je idd op dag 16 begint dan heb je misschien mazzel hoop het voor je dat je hem kan vinden is gewoon lastig als je geen gelijke cyclus hebt. meestal als je een positieve test hebt dan komt je eisprong binnen 24 tot 48 uur succes en hou je me op de hoogte he hoop dat je hem kan opsporen met de testen.
hallo hallo, ik was er ook weer eens, hoe gaat het hier? ales beetje rustg weer? ik hoop dat iedereen het een plaatsje kan geven.. het blijft klote......... met mij gaat alles prima, ben in afwachting van ongi dus... xx
` Je vraagt het in elk topic, je maakt er steeds topic over. Wil je nou persee antwoord van iedereen? Wij zien allemaal een streepje, maar als je het zelf niet gelooft ga dan a.u.b. naar de dokter. Want alles begint nu alleen nog maar te draaien om jou.
ikdus kun je begrijpen dat het verwarrend is zo'n test te krijgen,e dat dit forum bedoeld is voor o.a. dit soort dingen,en dat ik hier in de zenuwen zit en het dus logisch is dat ik daar vragen over stel
Ja ik begrijp het. Maar 1 topic er over openen is genoeg hoor! Genoeg mensen zullen het zien, en reageren ik zie 2 streepjes gefeliciteerd. Dat het streepje vandaag nog steeds zo vaag is komt omdat je lichaam om de 1,5/2 soms 3 dagen pas weer nieuwe hcg hormoon aan maakt. Dus als je over 2 dagen nog eens test zal het streepje vast duidelijker zijn. Zo niet ga je naar de dokter en vraag je een bloed test. Je hoeft niet 5 topics er over te openen en in bijna elk topic te vragen, zie jij ook een streepje etc.. Wij zien het streepje het is meerdere keren gezegt en nog ga je topics openen. Meid bel gewoon de dokter.