Ik zie wel een vaag streepje idd,dus gefeliciteerd! Een streep is een streep,beetje zwanger kan niet he... Liefs Dais.... -x-
Ik ben niet boos. Maar het irriteert me gewoon, dat je in elke topic er iets over moet vragen. Als je 1 topic opent ( je hebt er vast 5 geopend) dan kan je gewoon die vragen stellen.. Vind je de mening van 10 andere niet genoeg, moet je echt naar de dokter gaan.
Ik ben niet boos. Maar het irriteert me gewoon, dat je in elke topic er iets over moet vragen. Als je 1 topic opent ( je hebt er vast 5 geopend) dan kan je gewoon die vragen stellen.. Vind je de mening van 10 andere niet genoeg, moet je echt naar de dokter gaan.
Ja, inderdaad. Maar vind het gewoon beetje vervelend. Want ze vraagt naar onze mening, en die geven we dan. En dan vind ze het nog niet goed genoeg en maakt ze maar meer topics aan. Ik snap dat ze onzeker is met die test omdat hij niet super duidelijk is. Maarja, wij kunnen ook niet van af hier zien of ze het hormoon met zich mee draagt. Wij kunnen alleen onze mening geven over de test, wij vinden hem er positief uitzien, vele zullen zelfs blij zijn met zo een test. En toch blijft ze onzeker, wij kunnen dan toch niets meer doen aan die onzekerheid?
Je komt hier omdat je vragen/steun nodig hebt, en je hoeft de andere topics niet te lezen, niemand verplicht je daartoe. Nogmaals lijkt me beter als je je irritatie per pb overbrengt, voorkomt dit soort discussies.
heb nog niet alles bijgelezen maar moest ff kwijt mensen vanavond zou ik de uitslag van de bloedtest krijgen.....zal je altijd zien kom net terug van mijn werk (nieuwe baan) en ongi heb gebeld die 2 dagen bloeden op 1 okt is toch een ongi geweest dan wsl...dus een voordeel dan is het toch 28 dagen voor de tweede keer.
Lieve meiden, Willen jullie dit ook even lezen, en eventueel je reactie plaatsen...Het gaat over lieselotje http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Laat maar meiden hij is al gesloten Dankje xxxx
was erg snel gesloten dat topic bloempje, maar word er nu getwijfeld aan het verhaal van Eliza? of begrijp ik het verkeerd.
Ja dat probleem ken ik ik heb ook maar 28 dagen aangehouden terwijl ik vorige keer 25 dagen had. Ook ik voel mn ei eigenlijk niet of het moeten idd die steekjes zijn. gister en eergisteren geklust en nu om de dag lijkt mee voldoende hahaha.. Heel veel succes Liefs Wendy
jah hihihi ik kan het nog steds niet geloven en omdat ik na 16 dagen pas een posi test had,kan ik wel raden dat ik dan bijna een maand of wat zwanger zou zijn,maar weet het liever zeker...
Ja lastig he die cyclussen nou als je gister en eergister geklust heb en nu om de dag nou dat moet cker voldoende zijn hoor ik hoop vanavond weer aan de klus te kunnen dus als ik er vanaonvd niet ben noud an weet je het wel he hihihi.... nee hoor grapje moet ook trainen vanavond dus we zien het wel anders morgen maar Vandaag weer wat lichte steekjes dus heb echt geen idee kan ook natuurlijk nog van me blaasontsteking zijn : : we kunnen niet meer dan afwachten helaas. xx
@ mirandakloppie gefeliciteerd meid de testen zijn duidelijk positief ondanks dat de foto's niet zo scherp zijn toch een duidelijke 2e streep te zien. geniet er maar van.