wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi dames,

    Mensen wat kletsen jullie veel :) moest een heel boek doorlezen vooradt ik kon reageren haha

    hier nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen, mhh zou het dan toch?
    Tja zwangerschapskwalen ff denken.
    Ik heb 1e plaats veel krampen in mijn buik, elke dag af en toe, dus niet constant vooral sávonds als ik naar bed ga en dan ben ik misselijk, heb veel honger (lees rammelende buik) maar kan weinig eten, mijn temp. is hoger als normaal, heb een abonnement op de wc. :) en soms hoofdpijn, beetje duizelig, draaierig met opstaan, moeilijk naar toilet, soms spaans benauwd .dan weer koud. iets zwaarder aanvoelende
    (.)(.) en een enorm opgezette buik vooral sávonds en ik ben moe niet te filmen.

    Wat denken jullie genoeg kwalen he, maarja kan dus ook ontpillen zijn

    Dus we wachten nog maar ff af. het voelt allemaal niet als ongie, dus wie weet.

    Ik heb mijn moeder en zusje op de hoogte gebracht en een goede vriendin, vind het wel prettig dat ik tegen iemand aan kan lullen. maar niet hoe het nu gaat, alleen dat we het gingen proberen.

    Hoest daar iemand al meer duidelijkheid?

    xx Bambi
     
  2. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    heeej meiden bedankt!

    jullie horen het morgen hoor!
    ik moet zeggen dat sommige mensen het weten dat we aan kinderen bezig zijn. me zus en moeder zijn helemaal blij. maar me vrienden zeggen dat we onze jeugd vergooien en zo!
    maar goed ben blij dat ik me eigen keuzes kan maken.
    moet morgen om 9.40 in het ziekenhuis zijn daarna kom ik gelijk vertellen hoe het was!
    en als er geen eitjes zijn dan wachten we een maand weer af he! met een hogere dosis.

    groetjes sandra

    ps hebben jullie gelezen over drankje voor vruchtbaarheid. moet zeggen dat ik da ook niet helemaalgeloof, maar wil het toch proberen heb vandaag op, en me vriend ook!
    dus ja we zien maar hihihi
     
  3. Esmee81

    Esmee81 Bekend lid

    26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey Missy,
    mijn ouders weten het ook maar jij bent natuurlijk nog wat jonger. Tja dat zul je altijd houden maar niemand kan je vertellen hoe jij je voelt. Ik begrijp het nu ook pas nu ik ECHT die moedergevoelens heb, die drang om zwanger te worden. Pas dan snap je het en zul je wel twee keer nadenken voordat je een opmerking maakt...
    En dan nog: het komt NOOIT gelegen. Er is altijd wel wat; geld, studie, wereldreis, nieuw huis en ga zo maar door. Je moet je gewoon aanpassen aan de situatie. Helaas denkt niet iedereen daar zo over.

     
  4. Esmee81

    Esmee81 Bekend lid

    26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey Bambi,

    hier ook nog geen nieuws, precies dezelfde 'klachten' maar geen drup bloed te bekennen..
    Ikzelf net van de spiraal af en ongeduldig als de pest. Zo maar een filmpje kijken om er niet aan te denken..
    tot morgen!
     
  5. Elvier

    Elvier Lid

    21 jun 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Jaaaa Sandra... heel veel succes morgen! Hoop dat ze goed nieuws voor jullie hebben!
     
  6. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    dank je dank je dank je :) :) :)

    heb er al zin in :) :)
    jullie ook allemaal veel succes he! met testen ! is zo verschrikkelijk spanend!
    nog 1 dag werken en dan vakantie.
    en dan hoop ik de laatste dag va me vakantie een mooie test in me handen te hebben :) :) zou een mooie afsluiter zijn!

    gr sannniee
     
  7. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    PFFF wat duurt wachten lang,

    Ik heb trouwens al wat dingen online besteld voor als ik het de familie ga vertellen.miss wat vroeg maar je weet maar nooit he. als het nu al raak is,wacht ik echt geen 3 maanden om het mijn familie te vertellen.

    Heb voor oma1 ( mijn moeder) een slab met de teks 'mijn oma is de allerliefste'
    oma2 een verzilverde speen , die is echt super mooi in hetecht.

    voor de opa's in spee een t-shirt met tekst ik word opa en voor beide een mok met de zelfde tekst en voor man lief ook een mok met 'ik word vader'
    Heb het vandaag binnen gehad en zit helemaal te verkneuteren bij dat slabje hihih.

    Had voor manlief ook al een boek gekocht'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt . ik heb het gelezen. GEWELDIG boek. blauw gelegen van het lachen.

    Ook namen vind ik niet zo moeilijk hoor, voor een meid heb ik er al 2 klaar liggen , voor een jongen een heel rijtje, maar ben er nog niet uit welke, hahah.

    hoezo ben ik er teveel mee bezig :confused:

    xxx Bambi
     
  8. 1Summer

    1Summer Actief lid

    21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Goh Bambi, wat goed dat je al namen weet! Ik vind dat echt super moeilijk en ik kan het niet helpen: ik ben aldoor namen aan het verzinnen, maar heb tot nu toe nog niets leuks gevonden...

    "Gelukkig" hebben we nog wel even de tijd, is er toch nog iets positiefs aan het wachten :)

    Gaaf die cadeautjes joh! Leuk idee! Ze zullen wel raar op staan te kijken als ze het uitpakken (fototoestel mee!) ;)

    X
     
  9. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Ja de digi moet mee, ben heel benieuwd, maar eerst maar eens zwanger zien te worden :)
     
  10. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik heb nog niks besteld, weet wel hoe ik het ga vertellen aan me zus. doe haar kindje van 1,5 jaar een shirtje aan van ik word grote neef! lijkt me leuk haar reactie te zien.
    maar eerst inderdaad zien zwanger te worden ;)
     
  11. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Heb sinds vandaag opgezette borsten en mijn tepels zijn donkerder van kleur.. Dat merk ik heel gauw, omdat ik rood haar heb van mezelf, dus een hele lichte huidskleur en dus hele lichte tepels..
    Iemand enig idee wat t kan zijn?
    Want heb pas dinsdag alst goed is me ei gehad. Kan die als die bevrucht is nual symptonen geven?
     
  12. oogappel

    oogappel Bekend lid

    26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi meiden,
    Echt leuk om dit te lezen :)
    Aan de ene kant denk ik tja hallo laten we nu maar rustig aan doen en niet te hard van stapel lopen...maar toch nieuwsgierig zit je zo hier en daar te kijken.
    Ik ben april gestopt met de pil en sinds afgelopen maand voor het eggie... :)
    Tis wel spannend dit weekend zou ik in principe ongi moeten worden...
    Ik heb ook wel allerlei dingetjes, maar denk dan ook weer "hallo gigi doe eens niet zo gek"

    Echt leuk idee, ben ook erg nieuwsgierig verder :)

    liefs
    oogappeltje
     
  13. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Nouw ja zoals ik ook al in een ander topic heb gvraagd, gezegd..

    Ik heb al een week last van buikpijntjes, zeuderig...

    wie heeft dit nog meer, of heeft dit gehad toen ze later erachter kwamen dat ze zwanger waren..
    ben zoooooooo benieuwd..heb ik anders nooi, krijg pas buikpijn op de dag zelf van de NOD.Maar toen ik aan de pil was.had ik haast helemaal nooit buikpijn
     
  14. Juli

    Juli Lid

    20 jul 2007
    67
    0
    0
    Hier ook eentje in ronde 1 :D

    Ik denk niet dat het deze ronde iets gaat worden trouwens (hubbie heeft nachtdienst tijdens DE dagen). Niet erg, onze dochter is pas 6 maanden dus het mag nog even duren 8)

    Vorige keer was het trouwens in ronde 2 raak :thumup:

    Succes allemaal!
     
  15. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    goede morgen dames!
    nou ik zit hier in de zenuwen, ben misselijk dit heb ik nooit. gewoon omdat ik zo zenuwachtig ben denk ik.. en buikpijn ja ja nie normaal meer. maar goed soms maak ik me ook veel te druk hoor. heb al heel de week slecht geslapen. ik wil er allemaal niet mee bezig zijn. maar dat is zo makkelijk gezegd. ga zo vertrekken naar het ziekenhuis, duimen jullie met me mee dat er een eitje te zien is :D:D:D
    ja en ik vraag me soms weleens af waarom ik me zo druk maak, ik zit in ronde 1, zou toeval zijn als het de eerste ronde zou lukken, kan altijd nartuurlijk. maar ik heb nog zoveel rondes te gaan. zo denk ik weleens aan de mensen die weer de zoveelste negatieve zwangerschapstest in handen heeft. moet toch verschrikkelijk zijn. dus eigenlijk moet ik maar even niet klagen!
    ik laat het jullie straks weten!

    groetjes sandra
     
  16. 1Summer

    1Summer Actief lid

    21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    En? Hoe was het in het ziekenhuis?
    Ik hoop goed nieuws voor je meid!
    Mijn duimen doen helemaal zeer van het draaien ;)

    Ik ga in ieder geval door naar de 2e ronde... ongi :evil: :evil:
    Succes meiden!

    X
     
  17. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Jammer 1Summer.. :( Maargoed, wel op tijd ongi geworden? Dan weet je dus voor de volgende x beter wat je cyclus is.. Positief blijven denken, komt allemaal goed! :)

    Sandra.. we zijn allemaal zo benieuwd! Was er een ei op te zien? Blijf nog steeds duimen voor je, het eelt staat er al op hihihi.

    Hier nog steeds op de wachtbank voor nog 13 dagen ofzo! Waaa... hoe kom ik die 13 dagen door!?
     
  18. 1Summer

    1Summer Actief lid

    21 jul 2007
    178
    0
    0
    NH
    Thanks Missy!

    Jij ook positief blijven denken hoor! :D

    X
     
  19. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja, hahaa.. kan nog weinig anders denken, want ik moet nog een aantal dagen wachten. ;)
    En heb nog niet echt kwaaltjes, dus we wachten maar fijn af!
    Gelukkig kan ik eventueel testen als mijn vriend ook zomervakantie heeft. Dus dat is wel fijn, als t dan negatief is kan ik me gedachte op de leuke dingen in de vakantie zetten!
    En als 't raak is.. kan ik minder doen dan normaal. ;)
    Weet iemand toevallig of je dan in achtbanen mag als je zwanger bent? En of je mag karten/quadrijden vanwege de hobbels?
     
  20. Liesl

    Liesl Actief lid

    9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Hi Ladies,

    Wat schrijven we VEEL! En wat gezellig.
    @Bambi; ik vind dat je wel heel veel symptomen hebt, ik zou maar eens een testje wagen!

    @Sannie; vertel vertel; we zijn erg benieuwd!

    Ik ben heel benieuwd wie van ons de eerste gaat zijn!

    Groetjes Liesl (die nu toch echt weer aan het werk moet)
     

Deel Deze Pagina