Ik heb lekker tv gekeken met mijn kerel en om wat afleiding te hebben me beesten lekker los laten lopen op de bank bij me. En nu ga ik lekker me oogjes sluiten en ben ik er morgen weer. Trusten iedereen!
Bijlezen is bijna niet te doen joh hier! @ Yuna, veel succes met je gesprek, hoop voor je dat je binnenkort weer aan het werk kan! Echt niet leuk hier hoor, ben steeds beetje misselijk in de ochtend, maar dat ben ik wel vaker. Zie en voel allemaal dingen die er misschien niet zijn. Lekker, heb je een paar weken een gek gevoel in buik gehad en een vaag misselijk gevoel is het straks voor niets geweest en word je alsnog lek... Zag dat er al eerder een beetje en discussie was, over of je alles moet voelen of niet... Het is best lastig. Voel altijd alles, eisprong, wanneer ik ongesteld moet worden en slik al jaren geen pil meer. Heb nu ook een maffe streep van m'n onderbuik naar halverwege mijn navel, maar die heb ik wel vaker, lijkt net een soort pigmentvlek. Ik snap wel dat veel van die kwaaltjes niet echt bijzonder zijn, maar toch.. De eerste keer proberen is wel bijzonder en het is denk ik ook wel goed dat je opeens echt bewust wordt van je lijf zeg maar.. Dus over een weekje weten we of we de 12.4 miljoen gewonnen hebben, ben ik al dan niet over tijd en och als alles mis gaat ben ik in elk geval lekker op vakantie met mijn liefje! Succes allemaal!
Msissy : welterusten Anoniem : jij ook bedankt erg lief .. en valhalla dankje, en nou laten we maar hopen op die 12.4 miljoen he..
Hahaah, ja Anoniem, weer een dag voorbij.. En ik kan je zeggen.. OM GEK VAN TE WORDEN! Lief DAGBOEK Vanochtend getest (18 dgen na onbeschermd gevreeen te hebben) NIETS Ik zit mezelf ook helemaal gek te maken. De symthomen worden ook minder maar soms komen ze in vlagen terug. Misselijk ben ik als ik s'ochtends naar het toilet ben geweest en weer in bed ga liggen. Draaierig ook wat minder, heb nu wel wat vaker lichte hoofdpijn. Heb een buik alsof ik al bijna op de helft ben. Ik heb wel een heel klein buikje maar als ik netjes recht loop sta of zit zie je daar niets van. Heb altijd veel gezwommen en heb dus een goed lijf. Nu ben ik ineens 2 kilo aangekomen en het lijkt wel alsof het in mijn bovenlijf is gaan zitten. Heb deze week al een grotere maat BH gekocht en heb dus een bolle buik. Wanneer ik deze wat in probeer te houden en netjes aan te spannen doet dit pijn. Mijn lijf wil dat ik het gewoon de boel laat maar dat is moeilijk als je niet zeker weet of je zwanger bent. Ben zo bang dat mensen het gaan vragen en dat ik dan moet zeggen dat het niet zo is/niet zeker weet.. Onzekerheid daar baaal ik van. Ik schaam me bijna als ik bedenk dat ik alsnog ongesteld ga worden. Het kan zomaar zegt iedereen. Meestal kom je aan van de pil/hormonen. Zou ik het net hebben als ik ermee stop.. kutzooi zeg. Sorry dagboek voor mijn woorden maar ik word er een beetje moedeloos van. Ik zit nu ook dagelijks op een zwangerschapspagina mee te kijken en te schrijven. Die meiden zijn echt te gek. Die vinden het niet raar van al die onzekerheid. Er loopt nu gewoon een traan over mijn wang, ik voel me echt kut. Ik had nooit gedacht dat ik me zo zou kunnen voelen. Ik zeg heel hard tegen iedereen dat het me niets doet en dat ik gewoon afwacht tot ik ongesteld word, 'dan weet ik tenminste dat het werkt haha!' Maar ondertussen.... Vandaag gaan we met onze beste vrienden een weekend naar zeeland. Zij hebben net verteld dat ze gaan trouwen eind mei. Lekker trouwjurken uitzoeken haha, nog zoiets. Word er schijtziek van dat die van mij nog steeds niet op zijn knieen is gegaan, zoals hij al een jaar belooft. Ja leuk trouwjurken uitzoeken. Ach misschien word ik er ook wel vrolijk van. Misschien doet de zee me wel goed. Nou lief dagboek mijn vriendje roept vanuit bed waarom ik al op ben. Ga maar vertellen dat er weeeer niets uit de test kwam. Tot snel...
Daar ga ik in mee, ik weet wat het is om thuis te zitten om dit soort redenen en om dan weer te beginnen is echt ontzettend moeilijk!
Hou je haaks meisje... over een tijdje heb jij ongetwijfeld ook zo'n posi-test in je handen en dan is al dit leed en onzekerheid zo weer vergeten.
Moge meiden. Hier ook nog niks hoor. Geen ongi te bekennen en verder voel ik me ook goed. Heb een druk weekend en vandaag ook veel te doen, dus ik probeer een 2e test zo lang mogelijk uit te stellen. Woensdag was hij nog negatief dus we wachten maar af. Ga vandaag met een vriendin en haar paard de bossen in. Even lekker mijn zinnen verzetten. Mijn vriendin is nu haast 5 maanden zwanger en kan nog steeds redelijk rijden maar we gaan het wel rustig aan doen. Lekker even uitwaaien
goedemorgen schattebouten... ook hier nog niets... ik durf niet te testen dus dat doe ik van de week pas weer als er niets komt.. ik ga zo lekker werken en tussen door kom ik af en toe even hier gluren. hopelijk heeft er nu iemand posi vandaag.. liefs esther
Hey nou het is ondertussen al weer morgen hihi... was gister maar op tijd naar bed gegaan want was een beetje moei.. Maar die rugpijn heb ik meestal wel een paar dagen voor dat ik ongi moet worden dus hoop niet dat het dat is maar wacht het wel af. maar jij hebt er dus ook last van die rugpijn en weeig heb je daar normaal ook geen last van als je ongi moet worden? Ik weet nog niet of ik maandag meteen ga testen zit nog in twijfel of ik niet nog ffies 2 a 3 dagen afwacht als er dan nog geen zijn dan ga ik testen maargoed miss dat ik wel niet kan wachten tot dan hoor dus weet het nog niet. wil niet te vroeg negatief testen snappoe, nou ben nu op me werk dus kan niet langer hier online zitten wil niet gesnapt worden Ik ben er denk vanavond na het eten weer dus dames niet meteen weer 7 pagina's vol schrijven he moet ik eerst weer een uur bijlezen Nou voor de gene die ook aan het werk zijn werkse en als je vrij bent geniet van het mooie weer.... Simone
Raar is het he. Je gevoel zegt dat het raak is en je verstand zegt dat het ontpillen is. Zou zo blij zijn als ik wat wist. Mijn vriend belt ook elke dag wel 5 keer naar huis van zijn werk of de er al is. Als het dan weg blijft laat ik dan alsjeblieft zondag een mooie test hebben.
esmee wat voel je je rot zeg! Het kan overigens best hoor dat je van de pil aan komt. Ik heb dat ook gehad. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt zodat je weer wat rust in je hoofd krijgt.
Geen testers vandaag? Ik ben zo benieuwd wie die eerste zwangere gaat worden! We hebben wel wat overtijdlopers inmiddels. Wat een beheersing zeg om niet te testen!
thnx! Voel me nu wel ff kut, maar goed als je nagaat dat er zoveel mensen zijn bij wie het in de eerste ronde niet lukt..dan heb ik niks te zeuren! Op naar de volgende ronde! Ik mag hier toch wel mee blijven praten nu toch? liefs, samantha