secretstar is het geen leuk idee om een cyclusbanner te maken,dan kan iedereen met je afwachten...je kan er een maken in het menu
hahahahaha ik zeg altijd je kan niet zeker genoeg zijn gewoon doorklussen om de dag en austin je eisprong is bij een 28 dgn cyclus altijd op de veertiende dag en de eerste dag van je ongesteldheid is dag 1 misschien heb je hier iets aan maar de eerste cyclussen zij altijd een beetje van de rel. kijk maar onderin bij mij gewoon om de dag klussen.............................. gr mik
Hey mik, zag toevallig dat onze banners gelijk lopen. Ik ben blij dat we zo weer aan de klus kunnen (ongie is bijna over). En dan goed ons best gaan doen.
hallo laydies Ik zie dat er weer een NOD aankomt voor een aantal van jullie. Spannend hoor! Mijn NOD is ook a.s. zondag ongeveer. Ik heb pijnlijke borsten en lichtelijk misselijk maar ik neem mezelf maar voor dat het tussen m'n oren zit. Ik merk nu ik echt voor het eggie ga, dat ik er veel mee bezig ben, hebben jullie dat ook? allemaal succes met klussen en laten we duimen voor veel roze -x- silver
Ok ik zal er ééntje maken Maar ik tel dus vanaf mijn eisprong dus omdat het elke maand verschillend is maar wel tussen de veertien/vijftien dagen na mijn eisprong krijg ik mijn ongi
@steffie1980, poehey klote ongi.. @mirandakloppie: gefeliciteerd hoor! beetje zwanger bestaat niet! @bloem: misschien nog een klontje (sorry ) wat 'vast' heeft gezeten? vandaar de donkerrode kleur? zoiets als nabloeding ofzo? @Silver: hier ook ongeveer op zondag nod... weet niet zo goed.. zit zoveel tussen 25 en 35 dagen... hihi wachten duurd lang, en idd lotte soms denk ik ook: kappuh met die handel, geen nadenken meer erover ed. ed.. maar ik wil het ook zo graag.. Gek om bijvoorbeeld al te denken dat je de vakantie volgend jaar er al rekening mee zou moeten/kunnen houden... even een leuk verhaal: mijn mannetje stelde voor om zelf de hele bruiloft te regelen, ofwel: complete verrassing voor mij, de gehele dag!?!?! Hij is ook al aan het 'plannen' hoe hij mij gaat vragen.. Voor de rest blijft alles geheim.... Ik ben benieuwd wat hij in petto heeft.. slaap lekker allemaal! xxx bannercheck..zucht..
Tjeetje wat is er veel gekletst. Ga even kijken of ik alles kan lezen, maar ik zit haast te slapen. Weet niet wat ik heb, maar ben net flauw gevallen en ben nu misselijk. Bah. Ga zo lekker naar bed, maar probeer eerst nog bij te lezen.
Ja ik heb het wel vaker hoor. Al vanaf dat ik 16 ben eigenlijk. Maar meestal heb ik het als ik uit bed kom. Mijn bloeddruk is best laag. Dit was dus wel even raar. Lief van je.
Lieve meiden, naar 2 dagen mogen we eindelijk nieuws geven over Lieselotje1980: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 01#1660201 Het is diep en diep triest maar ja gebeurt is gebeurt zeggen ze helaas. Bianca en ik willen jullie daarom ook heel erg bedankne vor de steun enzo...En ook in deze periode zullen we er zijn. liefs Bianca en Annemarie
maar hoe kan dat nou iemand had peter toch aan de telefoon gehad? of heb ik het nou verkeerd gelezen? wat een k*t streek.................. gr mik
hahahahahahahahah ja ik ga vanaf vanavond (hoop ik dat het over is) er weer voor..................... haha ik had gisteren van mijn vriendin gehoord (is ook bezig) dat zij ook ee negatieve test in haar handen had. dus we gaan allebei voor ronde drie................................. duimen duimen duimen gr mik
Hoi! Dank je wel voor je berichtje! Ik geloof best dat het verslavend is ja hahahaha maar wel erg gezellig zo met alle meiden! Groetjes!
wachten tot morgen naar de dokter duurt lang,...heb inmiddels zoveel verschillede dingen gelezen over mat care dat ik hoop dat dat ik terecht gefeliciteerd ben,...morgen maar even een bloedtestje aanvragen,...alle foto's staan inmiddels in mijn album,maar heb op i-net gelezen dat de uitslag na tien minuten dus niet betrouwbaar is..
heeee hier ben ik... op aanraden van Silver.... ik ben Dagmar en ben bezig in de 3e ronde.... wacht nu op ongi... ofwel liever niet hahahaa heb eergisteren negatief getest.. kon niet langer wachten.. moet tussn gisteren en zondag ongi worden... maar had een test van midstream en dat kon al voor de verwachte ongie.. dus ik dat doen... helaaassssssssss ik voel me wel zwanger hahahaa.. maar ja, dat voel ik al 3 maanden... tsssss... maar ik ben nu wel erg vaak misselijk.. had vannacht wel heeeeeeeel klein beetje lichtrood bloed!?!?!?!? wat kan dat zijn?
wat wil je nou ? met zo'n streep zou ik een gat in de lucht springen................... sorry hoor maar wil je nou dat iedereen zegt dat je zwanger ben? JE BENT ZWANGER geniet ervan in plaats van twintig testen te doen. dit is niet lullig bedoelt maar JE BENT ZWANGER......................... en na tien minuten is hij niet meer af te lezen dus als je pas na tien minuten de streep ,krijgt is het niet waar maar deze zijn allemaal met een streep dus als die kwamen binnen tien minuten VOILA nog een keer JE BENT ZWANGER gr mik
ben trouwens wel benieuwd mijn NOD dag ( zover ik het uit kon rekenen ) valt op 2 november! Als het niet meteen raak is , wat ik trouwens ook niet verwacht, dan ga ik ook een banner plaatsen, maakt het gelijk een stuk makkelijker om het allemaal bij te houden! Hoe staat het er bij jullie voor, wanneer kunnen jullie allemaal gaan testen? Iedereen heel veel succes toegewenst! Groetjes!