wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    he gezellig dat je er bent...............

zou het je ongie kunnen zijn vanacht of in ieder geval een voorbode?

ja en wat je zegt tijdens het ontpillen ka je je zwanger voelen ik he zelf alles al gehad. misselijk zere borsten,jeukende borsten etc etc etc

gewoon even afwachten hahahaha story of our life nu

gr mik

2. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    dankjewel.....
    pffff ja weet t niet hoor.. de vorige 3 keer kwam er eerst bruin bloed 2 dagen en daarna pas normaal.
    de laatste keer was het zelfs 2 dagen bruin , 1 dagje normaal en daarna weer paar dagen bruin..
    en nu vannacht dus een heeeeeeeeel klein beetje en vanmorgen echt totaal niks meer...
    raar lichaam...

weet iemand hoelang er voor ontpillen staat? ik slik vanaf mijn 19e de pil.. op 25e gestopt.. gelijk zwanger... 26e weer begonnen met pil tot nu... 33e....
    ik dacht dat het dan weer opnieuw ging tellen van de 2e keer maar ik hoorde van de week dat je al die jaren bij elkaar op moeten tellen? dus vanaf mijn 19e

pffff ben alweer misselijk joh....

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik denk niet dat daar echt wat voor staat de ene heeft er meer last van dan de andere. nou ja de vorige keer ging het snel bij je dus misschien nu ook wel. maar ja wachten is altijd lastig vooral als je op zoiets moois wacht hahahahaha

een vriendin van mij werd de eerste keer ook meteen zwanger en nu duurt het ook iets langer. de zwemmers willen misschien niet............

maar ja je moet maar zo denken onze tijd komt nog wel en als het iets later is dan is het maar zo.......................

maar wachten is verschrikkelijk.

knuf mik

4. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ja en weet je wat het ook nog is?
    bij mijn eerste heb ik ernstige vorm van zwangerschapsvergifitging gehad... de kans dat dat bij 2e weer zou gebeuren was bij 1e vader niet zo groot bij nieuwe partner wel.. en dat is nu wel t geval....
    heb dus een andere vriend nu! dus dat is ook extra spannend weet niet of hij vruchtbaar is.... :confused:

5. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoi!

Welkom!
    Het zou misschien iets met het ontpillen te maken kunnen hebben ja...had ik ook in het begin dan voel je je echt raar, heel je hormoonhuishouden ondersteboven.
    Ik zal voor je duimen!

Groetjes!

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeetje ja dat is wat......................

ja en of iemand vruchtbaar is dat weet je na een tijdje pas want je mag pas naar de dokter als je een jaar bezig bent. maar ga er gewoon van uit dat het lukt alleen niet binnen een maand. dat is helaas maar voor een paar weggelegd, en de rest moet even wachten hahahaha

hoezo is het nu trouwens een grotere kans?

knuf mik

7. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoi!

Dank je voor je welkom!
    Zover ik gelezen heb heeft het geen zin meer om te klussen op de dag na de eisprong maar kan er ook compleet naast zitten hoor!
    Maar klussen op de dag zelf is natuurlijk altijd super!

Onwijs veel succes! Is inderdaad allemaal super spannend....en lang wachten!

Groetjes!

8. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    de kans dat ik weer een zwangerschapsvergiftiging krijg is groter bij andere man.. ik moet dan nu ook gelijk naar ziekenhuis onder controle als ik zwanger zou zijn.. ik zat tegen het HElpp syndroom aan....

ik ben al 3 keer ongi geweeest hoor na t stoppen met de pill
    en ik lees op andere sites dat ontpillen is tot je eerste menstruatie.. dus ik ben al ontpild toch?

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou ik zou het zekere voor het onzekere nemen en gewoon om de dag verder klussen hahahahaha

je kan niet zeker genoeg zijn toch?

gr mik

10. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoi!

Nou ik heb naar je foto's gekeken maar volgens mij ben je hartstikke zwanger hoor!
    Nou alleen nog langs de dokter.....

Veel plezier!
    Groetjes!

11. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    Goede morgen dames,

Ik heb zelf al een tijdje niks meer geschreven op het forum maar wel elke dag trouw zitten mee te lezen haha..

Mij 1ste ronde zit er bijna op en zit dus op het wachtbankje ben benieuwd...

@Mirandakloppie ik sluit mij volledig aan bij mik :D ik zou een gat in de luicht springen met al die testen hahah

@Dagmar welkom en ik dacht dat ontpillen ook wel langer dan een maand kan duren hoor je cyclus kan behoorlijk in de war zijn :(
    Hoelang heb je aan de pil gezeten..? En aan welke ?

Groetjes Mir.

12. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik ben vanaf mijn 19e aan pil.. na 7 jaar gestopt.. zwanger... en nu weer na 6 jaar pil gestopt.. ik had een hele lichte sinds ene paar maanden.. de ministat.. daarvoor had ik ook een lichte.. de naam ben ik even kwijt

13. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    Oke als ik jou was zou ik het even aankijken ik weet ook zo 1,2,3 niet wat het zou zijn.

Het menselijk lichaam is soms maar een vreemd is en kan je flink in de maling nemen..

Ik wens je veel suc toe dat het snel raak mag zijn meid :D

14. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik wil heeeeeeeeeeeeeeeel hard huilen nu! echt waar ik ben zo kwaaaaad.. pfffff wil ik net gaan testen... zie ik bruine slijm... grrrrrr weer mis dus!

vanaf wanneer moet je nu je echte ongi rekenen? ik had vorige maand ook eerst 2 dagen bruin en de 3e gewoon bloed...vanaf die dag heb ik ook gerekend als laatste menstruatie...
    moet ik nu weer wachten op echte?

15. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ach meis,

Vind het echt klote voor je!

Ik denk maar zo als je vanaf vandaag begint te rekenen dan kan je hooguit denken dat je twee dagen eerder je eisprong hebt dan dat je daadwerkelijk hebt dus dan kan je niet fout zitten toch?
    En natuurlijk kun je een ovulatie test kopen.

Veel sterkte!

Groetjes

16. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    Ooh Kl*te dagmar pfff zit ook niet mee he :(

Vanaf de dag dat je helder rood bloed heb is mij verteld..

Bewaar de test goed laten we hopen dat je 'm volgende maand nodig hebt ;)

Groetjes mir

17. Niet meer actief

dagmar niet opgeven he,het is echt balen maar in een nieuwe ronde heb je nieuwe kansen,en ze zijn je gegund!

liefs...

18. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    Mirandakloppie nog steeds twijfels?

Groetjes Miranda ( veel voorkomende naam op dit forum haha)

groetjess

19. Niet meer actief

ja ik heb zeker mijn twijfels,vooral omdat ik errug vaak op interet lees dat goedkope testen als mat care en romed een vals resultaat geven...als ik de test na drie minuten aflees staat er niks,n tien minuten ontstaat er een tweede lijntje,en dat is 5 keer gebeurt...heb nu een cb gekocht maar ik durf hem niet te doen,de eerste dieik deed een maand geleden waren predictor en cb,en die waren negatief

20. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ja de vorige maand had ik zaterdag bruin en maandag helder.. dus heb gerekend vanaf maandag... moet ik nu dus weer even afwachten.... pfffff wachten wachten wachten.....
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik ben blij dat dit forum er is.. allemaal vrouwen in t zelfde schuitje, dat is wel fijn kan je erlkaar helpen... en steunen... doet me goed!

Deel Deze Pagina