wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ja het is soms kl**e allemaal,....echt waar...ik snap het

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee helaas

zo werkt dat niet ik ben nu aan de derde ronde toe en heb de eerste twee ontpild en ben bang dat het nog wel ff gaat duren. ik heb gelezen dat ontpillen wel een half jaar kan duren.

nou wel gelukkig dat je onder behandeling bljft tijdens je zwangerschaps zometeen dat is toch wel een geruststelling

gr mik

3. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    @ Miranda ooh ja dat is inderdaar heel vervelend als het zo vaak gebeurt pfff ik dacht dat bij je laatste test alleen na 10minuutjes eeb streep verscheen... Meid gewoon doen ben j tenminste van die onzekerheid af en klopt je banner ?

@ Dagmar ja he als je je er zo bewust van bent lijkt het wel of de maanden voorbij kruipen hahah

Ja hier kunnen we tenminste lekker ons verhaal doen en we delen allemaal 1en dezelfde wens :D

Ben ook benieuwd hoe mijn cyclus deze maand gaat lopen..

Heb trouwens een vraag ik ben 20sep officieel gestopt met de pil maar had toen per ongeluk uit gewoonte al 3pillen van me nieuwe strip geslikt dus toen dacht ik mier wat doe je nou je zou stoppen (puur automatisme) dat was op 20sep maar doordat ik de pil nog 3keertjes had geslikt ben iknar 4daagjes weer ongesteld geworden :S terwijl me ongi nog geen week weg was

Zit ik nou in de 1ste of de 2e ronde ? Wat vinden jullie

4. Niet meer actief

mijn banner klopt

5. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    We zijn er allemaal voor je!

Ik weet dat het klote is maar het komt echt wel goed....we moeten helaas allemaal geduld hebben en dat is wel het laatste wat we hebben, maar het is wel fijn onze ervaringen en vragen met elkaar te delen daar leren we allemaal van!

Groetjes!

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ey ey meiden,

hoe staat het hier?
    Hier gaat alles wel ok :S beetje bah nog van gister hahaha.

Mara het bloeden is nog steeds niet gestopt :O begrijp er niks van :S

xxxx

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    [quote="Ladym
    Ben ook benieuwd hoe mijn cyclus deze maand gaat lopen..

Heb trouwens een vraag ik ben 20sep officieel gestopt met de pil maar had toen per ongeluk uit gewoonte al 3pillen van me nieuwe strip geslikt dus toen dacht ik mier wat doe je nou je zou stoppen (puur automatisme) dat was op 20sep maar doordat ik de pil nog 3keertjes had geslikt ben iknar 4daagjes weer ongesteld geworden :S terwijl me ongi nog geen week weg was

Zit ik nou in de 1ste of de 2e ronde ? Wat vinden jullie[/quote]

nou ik denk dat je van je laatste ongesteldheid moet uitgaan van de eerste ronde en de eerste dag van die ongesteldheid moet nemen als dag 1.

gr mik

8. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik denk dat dat gewoon een tussentijdsbloeding was...had ik ook toen ik net stopte met de pil, ik denk niet dat je dat moet zien als een gehele menstruatie, ik denk dat je in de 1e ronde zit...

Ik heb een vraag aan jullie, ik ben nu bijna 2 jaar gestopt met de pil en nu waren we van de week aan 't klussen en toen kreeg ik opeens een bloeding, heel dun en helder rood en ook alleen toen, dus later was het al weer weg en het heeft ook niet doorgezet ofzo, wat zou dat kunnen zijn?

groetjes!

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou hier alles goed gaan weer met frisse moed de derde ronde in. ik las het vanochtend pas. maar was ook helemaal van slag door het bericht van gisteren over lies. wie verzint er nou zoiets..............

ik hoop dat het snel over is dat bloeden dan ka jij ook de volgende ronde in!

gr mik

10. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    austin.. ik zou me geen zorgen maken .. misschien heb je iets geraakt.. een klein wondje ofzo.. heb ik ook weleens gehad...

11. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    Dank jullie mik en austin voor jullie snelle reactie ja ik had inderdaad ook gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie

@Mirandakloppie oke nou dat is in ieder geval een heel positief voor teken en heb je je nieuwe test al gebruikt..?

@Bloempie met mij gaat alles lekker hoor heerlijk dagje vrij en met jou,,? Vervelend dat je nog steeds bloed meid pff

Groetjes Mir

12. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ja gaat wel wat beter hier, bah moe van de vragen die gesteld worden haha op dat andere topic van Lies maar ja...En thja dat bloeden ik snap er niks van :O

xxx

13. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    @BloempjeGelukkig dat het beter gaat :D

Vervelend wat voor vragen worden er allemaal gesteld dan :S ik las net even mee maar reageer er voor de rest niet meer op dat is juist wat die gene wou/wilt ..

Vreemd van dat bloed ja is het al wat lichter geworden of nog steeds donker?

Groetjes Mir

14. Niet meer actief

JAAAAAAAAAAA CLEARBLUE HARTSTIKKE POSITIEF IK HEB GEEN TWIJFELS MEER IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRR!

15. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Thja idd het beste is ook om niks te zeggen maar ja...Sommige moeten wel ;) hahahaha

Nee tis echt donker :S:S geen rood ofzo echt bah bruin hahah

xxx

16. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    Miranda kloppie

Gefeliciteerddddddddddddddddd Kom maar op met die nieuwe banner :D:D:D:D:D

17. Niet meer actief

nieuwe banner kan toch pas als ik weet hoe lang ik zwanger ben?

18. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    Hahaha ja idd

Raar zeg hebben andere mensen je al kunnen adviseren op het forum wat het eventueel zou kunnen zijn?

Groetjes Mir

19. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Was deze vraag voor mij bedoelt of niet? hahah ja ben er ff nier echt bij sorry... :S...en als de vraag voor mij bedoelt was...HUH hoe bedoel je haha

xxx

20. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    Hahhahah ja was voor jou bedoelt bloempje want je was toch net nog ongi geweest en wist dus niet wat het kon zijn dat je weer ´bloedde´ dus mij vraag is of er misschien meerdere meiden op dit forum dit mee hebben gemaakt en jou hebben kunnen vertellen wat dit kon zijn

Snappieee hahah ik ben niet zo ster in dingen te verwoorden (sorry :oops: haha)

Deel Deze Pagina