nee helaas zo werkt dat niet ik ben nu aan de derde ronde toe en heb de eerste twee ontpild en ben bang dat het nog wel ff gaat duren. ik heb gelezen dat ontpillen wel een half jaar kan duren. nou wel gelukkig dat je onder behandeling bljft tijdens je zwangerschaps zometeen dat is toch wel een geruststelling gr mik
@ Miranda ooh ja dat is inderdaar heel vervelend als het zo vaak gebeurt pfff ik dacht dat bij je laatste test alleen na 10minuutjes eeb streep verscheen... Meid gewoon doen ben j tenminste van die onzekerheid af en klopt je banner ? @ Dagmar ja he als je je er zo bewust van bent lijkt het wel of de maanden voorbij kruipen hahah Ja hier kunnen we tenminste lekker ons verhaal doen en we delen allemaal 1en dezelfde wens Ben ook benieuwd hoe mijn cyclus deze maand gaat lopen.. Heb trouwens een vraag ik ben 20sep officieel gestopt met de pil maar had toen per ongeluk uit gewoonte al 3pillen van me nieuwe strip geslikt dus toen dacht ik mier wat doe je nou je zou stoppen (puur automatisme) dat was op 20sep maar doordat ik de pil nog 3keertjes had geslikt ben iknar 4daagjes weer ongesteld geworden :S terwijl me ongi nog geen week weg was Zit ik nou in de 1ste of de 2e ronde ? Wat vinden jullie
We zijn er allemaal voor je! Ik weet dat het klote is maar het komt echt wel goed....we moeten helaas allemaal geduld hebben en dat is wel het laatste wat we hebben, maar het is wel fijn onze ervaringen en vragen met elkaar te delen daar leren we allemaal van! Groetjes!
Ey ey meiden, hoe staat het hier? Hier gaat alles wel ok :S beetje bah nog van gister hahaha. Mara het bloeden is nog steeds niet gestopt :O begrijp er niks van :S xxxx
[quote="Ladym Ben ook benieuwd hoe mijn cyclus deze maand gaat lopen.. Heb trouwens een vraag ik ben 20sep officieel gestopt met de pil maar had toen per ongeluk uit gewoonte al 3pillen van me nieuwe strip geslikt dus toen dacht ik mier wat doe je nou je zou stoppen (puur automatisme) dat was op 20sep maar doordat ik de pil nog 3keertjes had geslikt ben iknar 4daagjes weer ongesteld geworden :S terwijl me ongi nog geen week weg was Zit ik nou in de 1ste of de 2e ronde ? Wat vinden jullie[/quote] nou ik denk dat je van je laatste ongesteldheid moet uitgaan van de eerste ronde en de eerste dag van die ongesteldheid moet nemen als dag 1. gr mik
Ik denk dat dat gewoon een tussentijdsbloeding was...had ik ook toen ik net stopte met de pil, ik denk niet dat je dat moet zien als een gehele menstruatie, ik denk dat je in de 1e ronde zit... Ik heb een vraag aan jullie, ik ben nu bijna 2 jaar gestopt met de pil en nu waren we van de week aan 't klussen en toen kreeg ik opeens een bloeding, heel dun en helder rood en ook alleen toen, dus later was het al weer weg en het heeft ook niet doorgezet ofzo, wat zou dat kunnen zijn? groetjes!
nou hier alles goed gaan weer met frisse moed de derde ronde in. ik las het vanochtend pas. maar was ook helemaal van slag door het bericht van gisteren over lies. wie verzint er nou zoiets.............. ik hoop dat het snel over is dat bloeden dan ka jij ook de volgende ronde in! gr mik
austin.. ik zou me geen zorgen maken .. misschien heb je iets geraakt.. een klein wondje ofzo.. heb ik ook weleens gehad...
Dank jullie mik en austin voor jullie snelle reactie ja ik had inderdaad ook gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie @Mirandakloppie oke nou dat is in ieder geval een heel positief voor teken en heb je je nieuwe test al gebruikt..? @Bloempie met mij gaat alles lekker hoor heerlijk dagje vrij en met jou,,? Vervelend dat je nog steeds bloed meid pff Groetjes Mir
Ja gaat wel wat beter hier, bah moe van de vragen die gesteld worden haha op dat andere topic van Lies maar ja...En thja dat bloeden ik snap er niks van :O xxx
@BloempjeGelukkig dat het beter gaat Vervelend wat voor vragen worden er allemaal gesteld dan :S ik las net even mee maar reageer er voor de rest niet meer op dat is juist wat die gene wou/wilt .. Vreemd van dat bloed ja is het al wat lichter geworden of nog steeds donker? Groetjes Mir
JAAAAAAAAAAA CLEARBLUE HARTSTIKKE POSITIEF IK HEB GEEN TWIJFELS MEER IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Thja idd het beste is ook om niks te zeggen maar ja...Sommige moeten wel hahahaha Nee tis echt donker :S:S geen rood ofzo echt bah bruin hahah xxx
Hahaha ja idd Raar zeg hebben andere mensen je al kunnen adviseren op het forum wat het eventueel zou kunnen zijn? Groetjes Mir
Was deze vraag voor mij bedoelt of niet? hahah ja ben er ff nier echt bij sorry... :S...en als de vraag voor mij bedoelt was...HUH hoe bedoel je haha xxx
Hahhahah ja was voor jou bedoelt bloempje want je was toch net nog ongi geweest en wist dus niet wat het kon zijn dat je weer ´bloedde´ dus mij vraag is of er misschien meerdere meiden op dit forum dit mee hebben gemaakt en jou hebben kunnen vertellen wat dit kon zijn Snappieee hahah ik ben niet zo ster in dingen te verwoorden (sorry haha)