Ja ik heb nu al 2 keer gehad. 3 okt was ongesteld tot 8 okt.. En toen verloor ik 18 en 19 oktober wat bruinbloed verlies. En afgelopen zaterdag ook weer. Zo gaan mijn tampons wel op .. Wanneer ga je naar de dokter toe?
he dames zou iemand mij misschien uit kunnen leggen hoe een ovulatie test werkt ik heb werkelijk geen idee is allemaal nog zo nieuw Groetjes!
@ Austin nee haha gelukkig niet maar is gewoon een heel raar gevoel kan het niet echt omschrijven miss zijn het me darmen en voelen ze op geblazen.. @Mirandakloppie haha ja was het bijna wel van plan me tepels doen ook echt echt echt pijn maar ja heb een beetje rond gekeken op int. maar dat kan ook aankondiging van je duivels zijn las ik. Maar is toch veels te vroeg als ik nu ga testen?
Oh echt ja ik denk dat ik er nu wel erg op let wat er allemaal veranderd in m'n lichaam en dat ik daar normaal nooit zo bij stil gestaan heb .. Maar ja toch wel heel spannend allemaal en ik kan echt niet tegen wachten ben zo ongeduldig altijd pfffff hahah
he dames nog even een vraagje: Voordat ik begon met de pil had ik last van acne en toen ik stopte kwam dat ook weer helemaal terug. Ze zeggen weleens dat als je zwanger bent dat dan je acne wegtrekt. Nou heb ik de laatste week gemerkt dat het echt een heel stuk minder is....wat denken jullie of hebben jullie gehoord? Mijn man moet allemaal keihard om me lachen "jij denkt ook altijd dat je zwanger bent" sorry dat ik zoveel vraag hoor! groetjes!
Ik heb geen idee.. Ik heb de diana geslikt omdat ik en onregelmatig was en last had van puistjes. Maar sinds ik gestopt bent ( al wel 1 hele maand ) heb ik er maar eventjes last van gehad( waarschijnlijk omdat ik creme gebruikte ) En nu heb ik niets meer. Sommige krijgen tijdens hun zwangerschap puistjes en bij sommige gaat het helemaal weg.
romed test is ook positief,en emand op dezesite zei dat bij romed de teststreep even donker moet zijn als de controle streep aar dat is dus nie zo staat in de bijsluiter
@ Ik was tot voor kort ook aan de pil voor acne (diane) en nu ik gestopt ben heb ik ook hier en daar weer een puistje ... Ik hoor ook dat bij sommige mensen de puistjes idd verdwijnen maar ik heb ook weer verhalen gehoord dat vrouwen die er nooi last van hebben gehad door de zwangerschap onder zitten :S
Ja, staat in de bijsluiter, maar het is niet zo. Ik heb verschillende fora's gelezen dat ze met romed licht positief testen en toch niet zwanger waren. Gelukkig ben jij duidelijk wel zwanger. Maar Romed moet je gewoon de deur uit gooien.
He dames, Dank je voor jullie reacties! He mirandakloppie kan je nog steeds niet geloven dat je zwanger bent omdat je nu alsnog alle testen aan het doen bent hahhaha! Meid je bent gewoon zwanger heerlijk toch! Groetjes!
Inderdaad, het licht gewoon echt aan de huid van jezelf. Elke huid is verschillend, de ene krijgt een vette huid door de zwangerschap, en krijgen dus puistjes ! En de ander krijgt een droge huid terwijl die persoon altijd een vette huid had. Ik kan dus echt geen antwoord geven.
haha okee ik heb er nog 5 liggen was vorige week iets te enthousiast met bestellen krijg er nog 5 in huis binnenkort haha erg he
Ldym, ik zou nog even wachten als ik jou was. Totdat je op de dag van testen of iets naar je NOD dag. Want is dit de eerste cyclus? Of heb je meerder gehad? haha sorry voor de rvagen :S xxx
Ja, je kan wel positief testen, maar de innesteling kan toch ook op eens fout gaan! Dus je kan beter over 4/5 dagen testen.
Ja he daar hebben jullie wel gelijk in @bloempje dit is me eerste cyclus dus weet eigenlijk niet wanneer me eerste nod is :S ben uit gegaan van een cyclus van 29dagen... Ikkedus wnnr ging jij testen ?