Ja Dat klopt! Ik vind het altijd super leuk als er vrienden op visite komen, maar poetsen daar heb ik echt een verschrikkelijke hekel aan. Eerst had ik een huishoudster, maar dar kon ik niet meer van opaan die had prive problemen. Dus nu ben ik weer op zoek naar iemand anders maar nog niemand kunnen vinden haha...... dan moet ik het maar zelf doen! Liefs wendy
Hahaha wat een luxeee Heb je zo veel kamers dan ? Ik doe het wel gewoon altijd zelf..en als het eenmaal af is ben ik blij met het resultaat tot de volgende dag dan want meesteal is het dan weer een troep hahaha
ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die van poetsen houden hahahaha! Heb wel een geluk dat mijn mannetje een ongelooflijke poetsfreak is hahaha, daar zal hij nog wel op terug komen als er straks een kleintje is!
hoi meiden, Ik ben een hele tijd niet geweest en heb een hele boel gemist zie ik. Allereerst wil ik de meiden die veel contact met lieselotje hadden veel sterkte toewensen. Ik was diep geschokt door dit bericht en was zo van de kaart dat ik toen ik het gisteren las, niet heb gereageerd. Ik ga straks nog ff een persoonlijk bericht voor peter en familie achterlaten. Hier gaat alles redelijk. ben wel ziek thuis nu, want voel me zeer beroerd. ben echt heel moe en veel misselijk. Heb stiekem al getest met een test die 6 dagen voor je nod kan. en als je heeeeel goed kijkt staat er een 2e lijntje. Ook me man heeft het gezien. Wil mezelf niet te gek maken, dus wacht ff tot zaterdag en dan doe ik er nog 1. Maar me gevoel zegt ..... Ik buurt hier dus niet meer heel vaak, maar zal laten weten wat en wanneer ik ongie word of zwanger ben. en ik lees regelmatig mee, maar post niet altijd. Eer komen te veel nieuwe bij, kan het niet bijhouden, en soms ook wat domme en naieve, en ik heb daar echt niks meer mee. Dat stadium ben ik voorbij. dus jullie zien me wel verschijnen, als het zover is. iedereen veel succes. xxx Bambi
Meisie, wel infotmatie heb jij nog? Dat ze nog steeds dood is? Stuur me adners ff een pb ok ? Liefs mij
ooh lees net iets heel anders en chokerends over het verhaal van lieselotje, sorry, was nog neti helemaal op de hoogte.
Haha nee hoor, woonkamer keuken badkamer en 3 slaapkamers. Maar ik en mijn mannetje werken allebei 40 uur in de week en vandaag dat er weinig tijd overblijf om te poetsen aangezien we in het weekend bijna nooit thuis zijn. Ben beneden klaar met poetsen! xxxx
hahahaha ik vertel mijn man gewoon niet wanneer het *moet* maar verleid hem gewoon om de dag hahahahahaha mannen willen altijd wel dus das gee probleem ' knuf mik
Nou wendy je zal inmiddels wel klaar zijn dat voelt toch wel goed he Ik heb net afgewassen wasje opgevouwen en een nieuwe erin gedaan en terwijl ik dit schrijf is me ventje fijn aan het stofzuigen Hij werkt ook 40uur en ik momenteel 20 dus ik heb wel tijd om te schoonmaken maar ook net zo veel tijd om er weer een bende van te maken Kusss
ik heb me slaapkamer opgeruimt vandaag haha volgens mij was er een bom of 2 ontploft daar haha...vor de rest moet ik nog afwassen dweilen en stofzuigfen maar ja manlief helpt vanavond zei die Ennuh dat ik me geen 2 keer zeggen hahahha xxxx
Haha het is inderdaad meteen weer een puinhoop......(we hebben een hond dus die kan er ook wat van!) Ben nu lekker klaar ben eten aan het maken en zijn net lekker in bad geweest dus nu helemaal klaar voor een leuke gezellige avond met vrienden. Kussss
Haha dat laat ik me meestal ook niet 2 keer zeggen, maar vandaag alles alleen gedaan. Mijn mannetje is een beetje ziekjes.... xxxxxxxx
ow nah beterschap dan maar ik gata me mannetje ff lief aan kijken, heb geen zin in koken hahahahahahaha Maar wel in afhaal eten P xxxx
aahh lekker afhaal eten. Dat doen wij ook wel eens. Maar koken vinden wij allebei erg leuk! haha Wat ga je eten? xxx
Jub wij gaan lekker patat gyros eten net gebelt :O haha ik vind het heerlijk om te koken maar vandaag echt totala niet hahahah xxx
ik heb spagetti gekookt, maar was niet te vreten, mijn vriend vond het overigens wel lekker, ik hou ook meer van aard. puree met worteltjes en een stukje vlees erbij...lekker mja....morgen weer een dag...zal ff kijken naar mijn banner..helemaal geen tijd voor gehad hahahaha