lekkerrrrr gyros met friet! Ben ik ook dol op! Ik ben kippensoep aan het maken met broodje gezond. Smakelijk eten alvast! xxxxx
Eet smakelijk allemaal .. Lkkr hoor bloempje Gyros hmmmm Ik heb net bieftsukje met aardappeltjes en bietjes gegeten en krijg gewoon weer honger van al jullie verhaaltjes hahaha Wendy ik wens je een fijne avond toe moet je morgen weer vroeg uit de veren of kan je lekker uit slapen..? @ Bianca hahah heb dat ook vaak dat ik me eigen eten niet vind smaken krijg dan van manlief te horen dat ik altijd wel iets te zeuren heb over me eigen eten
Hee Ladym! Nou ik heb idd heerlijk gegeten. Ik moet morgen om 7:30 uur op heb morgen ochtend om 9 uur een afspraak bij klanten in venlo. Ben vertegenwoordiger. visite zal zo wel komen dus alvast Iedereen een hele fijne avond en tot morgen! kusss
nou ik heb weer eens magnetron maaltijdje op bah bah bah wat zijn die dingen toch vies. maar ja wat doe je zonder keuken? dinsdag heb ik weer een keuken dan word de nieuwe namelijk gemonteerd . heerlijk........................ fijne avond meiden gr mik
hallo ik doe ook mee! ik heb 17 oktober mijn laatste pil genomen en dit was nummer 9 van de strip dus ben ik zomaar midden in gestopt! ik heb 6 dagen later wel 2.5 dag bruin verlies gehad en heel weinig en dat was het ook, ik weet nu niet wanneer ik vruchtbaar enzo ben maar ben maar van dat bruin verlies uit gegaan, ik hoop dat het ons snel lukt succes allemaal!
shania als je er nit uitkomt wat je (nieuwe) cyclus is kun je ook de ovu testen gebruiken van deze site..
hey ik heb weer eens alles bijgelezen weer tien pagina"s of zo, jammer dat ze zoiets op het net zetten over lieselotje voelde mij echt verdrietig denk zoals velen maar zo gaat dat he groetjes
@ wendy ooh dus je kan het niet al te laat maken In ieder geval een hele gezellige avond toegewenst maar dat gaat vast wel lukken @ Mik ach meid zodra je nieuwe keuken er in zit ben je weer helemaal happy en die opwar maaltijden weer snel vergeten haha @ Shania ik ben bij nmr 3 gestopt ben drna wel 4dagen ongesteld geworden (terwijl me ongi nog geen week weg was) Kussss Mir.
@ Kitty erg he snap echt niet hoe mensen zoiets kunnen doen is echt te ziek voor woorden gewoon :S Groetjesss
@ladym ik begrijp het ook niet zo goed hoor, de mensen zoveel verdriet aandoen ik zit hier ook al een tijdje op de site, volg elke dag een stukje mee, zet wel niet elke dag een berichtje op het net ben al in ronde 4 nu maar heb voldoende geduld zal er wel eens van komen denk ik , heb nog wat tijd groetjes
Hey meiden. Ik ben er ook even weer. Had er vandaag even geen zin in om wat te schrijven. Ik had nooit verwacht dat zoiets weer zou gebeuren op de site. Laten we vanaf nu maar over gezellige dingen gaan kletsen, kan ik wel gebruiken (zit in een klein dipje) Iemand een idee? Groetjes Miranda
@ Miranda4xmama idd vind ik een goed plan laten we het er niet meer over hebben ..Tja leuke dingen even denken hoor ik vind het zo ie zo heerlijk dat het alweer bijna weekend is .. Nog leuke plannen dames ..?
Je bent een beetje voorbarig hoor: het is 3xmama ipv 4x. Was het maar zo! Ik heb nog niet zoveel plannen voor het weekend. Mijn meiden moeten zaterdag naar gymnastiek en op zonndagmorgen gaan we zwemmen. Verder weet ik nog niet. Eerst deze week maar doorkomen.
Hey hoi allemaal. Leuke plannen voor de komende dagen!?! Ja klussen Veel klussen En dan maar hopen dat we optijd klussen en dat mijn ei ook echt komt. Neem maar niet het gemiddelde van mijn vorige cyclussen.