onsukkie : dankje, en ja je zit niet echt voor de lol thuis, en opnieuw beginnen moet dan wel opbouwend iets zijn.. ineens weer fulltime, zal ik niet volhouden zeg maar.. Droppie en Esther : Spannend.. Enomis : werkze.. Luna : ja ik ben ook steeds benieuwder wie de eerste zal zijn die zal testen en oko positief test!.. Samsammie : Balen.. nou hopelijk lukt het de 2de ronde..en van mij mag je hier blijven praten hoor!
@ nance wat lief van je vriend zeg mijn vriend is ook zo begaan met de hele situatie.. hij doet soms net of het hem niet zoveel doet maar ondertussen vraagt hij er wel steeds naar.. we lopen wel lekker gelijk op zo. ben benieuwd wat er uit gaat komen. ook ik denk soms ,ik weet het zeker ik ben zwanger.. dan laat ik er weer een rekensom op los en denk ik nee joh dat kan helemaal niet ik praat het mezelf aan.. daarna weet ik het weer zeker en dan toch weer niet of toch wel hahaha de tijd is hier nog nooit zo langzaam gegaan,alhoewel bij de zwangerschap van mijn dochter duurde het uiteindelijk 42 weken,en geloof me dat is ook heel lang wachten dan. liefs esther @ samsammie wat ontzettend vervelend zeg.. blijf je wel nog even hier rondhangen? hou de moed erin en veel plezier met klussen. groetjes esther
Nou het ziet er naar uit dat we een beetje down raken door al die nega testen... Esmee hou je taai, zoals de huisarts van euuhhh volgens mij yuna (?) zei, geen bloed geeft moed! en probeer er een leuk weekend van te maken! (over dat trouwen, ik ken het.. onze beste vrienden gaan ook trouwen en we zouden altijd tegelijk trouwen, maar dat gaat niet door) en je vriend gaat je echt wel vragen... misschien wil ie wachten tot na de bruiloft van jullie vrienden? en je buikje, ja das echt naar... mesen gaan zich meteen afvragen waarom je bent aangekomen, maar wees gewoon een beetje lakoniek en zeg gewoon dat je een beetje veel gesnoept hebt. is er volgende maand wel weer af moet vreselijk ongesteld worden! en wie weet kun je tegen die tijd wel ander nieuws brengen. -xxx- en alle anderen, volgens mij is dit geen goeie dag om te testen, voel het aan me water, hihi
ik ben niet zwanger,ik ben zwanger,ik ben niet zwanger,ik ben zwanger,ik ben niet zwanger,ik ben zwanger,ik ben niet zwanger ..... heeft er iemand een bloemetje voor me? want ik heb alle vazen hier al leeggetrokken... groetjes
aaahhh balen! na ja, inderdaad zoveel lukt het niet in de eerste ronde. maar nu kun je weer lekker klussen. en natuurlijk hier blijven kletsen miss gaan we allemaal wel naar de 2e ronde! -xx-
Ladies! Wat een verhalen weer! En wat ontzettend jammer dat er nog steeds niemand positief getest heeft. Statistisch gezien wordt het nu echt tijd, dus ik hoop dat we dit weekend een paar zwangeren hebben. Helaas ga ik dat niet meemaken, want wij gaan dit weekend lekker op vakantie. (ben benieuwd hoeveel pagina's ik daarna bij moet lezen...) Natuurlijk gaat er wel een testje mee! Liefs Liesl
Ja, ik zit ook in de eerste ronde. Spannend hoor! Heb ook allemaal symptomen dat ik zwanger ben. Maar dat is volgens mij gewoon omdat ik zo graag wil. Ik vind het in ieder geval fijn om hier mijn ei kwijt te kunnen, want in mijn omgeving wil ik het nog niet kwijt. Eerst maar eens zwanger worden. Over 1,5 week moet ik ongi worden. Ben benieuwd.... Allemaal veel succes.
Jeeej! Nog 4 dagen volgens de banner! En begin al steeds meer gerommel te krijgen in me buik.. Dus of me ongi gaat eraan komen of me baarmoeder is al druk aan de gang. Wel ga ik zoiezo zondagochtend een testje wagen met die Ultra Matcare die ik heb besteld gisteren..
He balen meid maar heb je wel een mooie cyclus dan? of was je al lang overtijd? Nou op naar ronde 2 hopelijk heb je dan meer geluk. liefs simone
Welkom Heidimaus Nou klets gezellig mee hier en je kan al over 1.5 week testen dus spannend ik mag ipc maandag testen maar weet nog niet of ik dat meteen ga doen nog ff aankijken... Ik heb verder weinig symtomen maar we zien wel. Liefs simone
Nee klopt, was mijn huisarts, al begin ik ondertussen ook sterk aan hem te twijfelen. Oke hier nogsteeds geen te vinden, maar wordt het wachten nu echt zat. En helemaal nu mijn vriend ook nog eens 2x per dag belt om te vragen of ze er al zijn, en steeds naar mijn buikje wijst... ARGGHHHH! Het is zo al erg genoeg. Trouwens, nog sorry dat ik er gisteravond niet was. Mijn vriend had een verassing voor me. Moest geblinddoekt mee in de auto. Bleek een feest te zijn in de stad, was wel gezellig daar. Oh trouwens heb nog wel iets goeds te vertellen. Wij kregen vorige maand te horen dat we binnen 6 mnd weg moeten zijn uit dit huis. En nu vond ik vanmorgen post dat we 2e staan voor een woning. Binnenkort maar even kijken. Liefs
@ Esther Ik wil ook bloemen. Zou het helpen? Volgens mijn pendel moet ik zwanger zijn van een meisje, maar als ik mijn test van woensdag geloof zit er niks. We lopen inderdaad lekker gelijk op. Zou wel leuk zijn. Kunnen we 9 maanden samen op lopen. Ik zit weer te dromen geloof ik. Ach we wachten maar af. Wanneer ga jij weer een test doen? @ samsammie Hoe voel je je nu? Succes in je 2e ronde en blijf gezellig meekletsen hier hoor.
Goede morgen allemaal, Hoe is het hier? Flink wat af geklets jeetje. Welkom voor de nieuwe En sorry voor de meiden die vandaag negi testen hadden [-o< veel geluk in de 2de ronde Ik heb echt een slechte nacht achter de rug, veel pijn aan me liteken (2weken geleden geopereeert). Me verstaand kies komt voorzichtig uit :9.. En weer flink aan het dromen geweest haha. Heb ook nog is om 2 uur fysio pff word echt gek hier van de pijn haha. xxx
Eh angel, Ik ben het even vergeten, maar wanneer ging je nou testen? Je bent nu alweer een paar dagen verder na je nega test. Zou net het verschil kunnen betekenen! Enneh, hartstikke goed nieuws. Leuk huis? Groetjes Liesl
Eej droppie! Ik weet niet hoe je die leuke bloemies doet maar ze zijn je van harte gegund. Als jullie nu allebei dit weekend positief testen dan eh... dan... dan.... GAAN WE TAART ETEN! Jiehaaa Liesl