Hey meiden, hoe is het hier? Ik zag erg veel rood dus weer heel veel kansen volgende ronde? @Bloem,maandag weer aan de slag,poeh dat zal wel weer wennen zijn! @Miranda,ik denk aan je meis,sterkte! Hier gaat het ook niet al te best Verlies al 2 dagen bloed,mag dinsdag naar het ziekenhuis voor een echo.. Erg spannend dus allemaal,maar ik heb er slechte kijk op! Liefs Dais.. -x-
Meisie meen je niet maar even een oppepper Beste vrienidn van mij heeft dit ook gehad geduurde de zwangerschap en die heeft nu een heel mooi, lief gezond kindje Dus meis het hoeft niet ernstig te zijn he. Ik denk aan je meis...Laat je het me nog even weten dinsdag Liefs en een hele dikke Knufff Bloem
@ladym ben je wel normaal ongi geweest dan? ik dus niet ik heb 2'5 dag dat bruin verlies gehad maar heel weinig, wanneer ben je gestopt? groetjes shania
Hallo allemaal, Van harte welkom alle nieuwe meiden En alle zwangeren van harte gefeliciteerd! Miranda, ik zal aan je denken vandaag. Daisy, ik wil je je heel veel sterkte wensen, en zoals bloem al zei, het hoeft niks ernstigs te zijn. Ik duim voor je. EN tja, wat Lieselotje betreft, ik zeg nog maar even niks.
Nog niet, ik voel me al een dag of twee alsof ik onder een olifant heb gelegen en dat is meestal het teken dat ik ongesteld moet worden. Dus ik wacht nog even, wil mezelf niet blij maken met een dooie mus. Maarre voor jou nog, van harte gefeliciteerd
dank je lampie en ff een oppepertje,al zal ik je niet proberen lekker te maken,ik ben zwanger en heb nog steeds erge last van "menstruatiepijn"...
Ik weet ook niet wat het is, maar mn buik blijft zeuren en er gebeurd niks bah bah. Enne bedankt voor de oppepper hahaha
Er is nog hoop voor ons Ik wacht tot het weekend, en als ik dan nog niet ongesteld ben dan gooi ik er een testje tegenaan
hey ik zit nu ook in mijn eerste ronde ben benieuwd volgende week. Maybe is het posi op mijn verjaardag (hoop ik) @ lampie: hopelijk is het raak voor je @ aan iedereen die zwanger is : Gefeliciteerd!
Hallo meiden, Zo, heb heel wat bij moeten lezen! @Miranda, ik zal vanavond een kaarsje voor je mooie dochter Lindy branden. @Daisy, meid ik hoop voor je dat alles goed is! Ik zal aan je denken. @Mirandakloppie, van harte gefeliciteerd! Aan alle nieuwe meiden welkom. Iedereen op het wachtbankje en testers veel succes! En aan alle klussers, veel plezier. Over Elize, ik vind het vreselijk dat iemand zoiets naars over haar kan vertellen. Ik was echt kapot van het eerste nieuws en nu dit. Ben natuurlijk blij dat het niet waar is maar iemand die dit verzint over haar is ziek! Liefs Monique
Ey meiden, vandaag ff met me poesje naar de dierenarts gegaan vanmiddag. Ze had al een week een dikke kin. Maar nergens last van gehad. Vandaag was het zo dik en er zat een korts op :S. Nu had ze een abses ofzo iets. Maar ja ze is nog wel beetje ziek er van. Maar gaat al wat beter met der. Al is ze nog wel heel chaggie tegen me hahaha. Maar net kwam ze wel ff een aai halen xxxx
ben ik ook weer ff. gister niet geweest dus moets veel bijlezen heb ook het neiuws van §lieselotje gelezen weet niet wat ik moet zeggen dus dat doe ik ook maar niet. hey ff een vraagej aan alle meiden die hun ei sprong voelen aankomen of gewoon voelen. Ik heb deze nl nog niet echt gevoelt maar heb nu het idee dat ik hem of gister heb gehad of dat ie eraan zit te komen. gister en vandaag steekjes onder in me buik vooral rechts maar soms ook wel links ook een soort van lichte kramp kan dit me eisprong zijn of is dit een voor teken? gister en vandaag vruchtbaar slijm en vandaag ook echt wat nattig dus ik weet het ff niet dacht dat je vruchtbaar slijm voor de eisprong krijgt klopt dit kan het dan zijn mijn ei nog moet komen. heb sinds zondag niet meer kunnen klussen dus als ie al geweest is dan ben ik denk te laat heb gister ook behoorlijke ruzie met me vriend gehad. ik zit echt in een dip omdat ik bang ben dat ik weer te laat ben please iemand help me......... xx simone
@ miranda meid mijn kaarsje brand ook voor je. @ Daisy meid sterkte hoop dat het allemaal meevalt en dat de echo dinsdag goed is. @ Lampie meid hoop niet dat het je ongi is die eraan zit te komen maar dat je gewoon snel positief mag testen duim duim duim.... @ shania welkom hier en succes met zwanger worden. verder als ik iemand vergeten ben sorry maar is zoveel afgeklets.
Ik zou het je niet kunnen zeggen, ik voel mijn eisprong ook, naar mijn idee heb ik pijn voor de daadwerkelijke eisprong maar dan klopt het deze maand niet. Dus ik zou het niet weten. Ik hoop dat het voor jou wel goed gegaan is. Gaat het wel weer goed met jou en je vriend?