wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    ok nou toch bedankt voor het antwoorden.
    en wat betreft de ruzie gebeurde gister middag en ben op een gegeven moment gaan slapen en hij komt vanavond pas rond 21 uur thuis en dan ben ik zelf weg en ben dan pas rond 22:30 uur ongeveer thuis dus hoop dat hij er dan is en dan misschien goedmaak sex :) en dan hopen dat ik nog op tijd ben en dat me ei nog niet geweest is. voel me best shit maar komt ook omdat het rond me ei is en ben gewoon erg emotioneel... en liet me gister gaan.

2. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    nou zoals je in mijn andere berichtje kan lezen hoop ik dat het vanavond nog gaat gebeuren :( en dat ik dan nog op tijd ben.

3. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Enomis,

Ik voel me eisprong altijd heel erg. Echt pijn. En de dagen daarvoor heb ik idd ook altijd steekjes onder in mijn buik.

Hoop dat het snel goed komt tussen jou en je vriend. Idd.... lekkere goedmaaksex..haha..

Groetjes Lotte

4. Noes

Noes Actief lid

14 sep 2007
    125
    0
    0
    regio Utrecht
    @Emonis: ik hoop het ook voor je :)
    Alle meiden zijn toch emotioneel rond de eisprong! Soms kun je je dan gewoon niet meer inhouden. Ik ken dat heel goed. Heb achteraf ook altijd spijt... Maar ja, dat zijn nu die stomme hormonen voor je!

5. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Het is ook een tijd vol spanningen, voor ons wat erger dan voor de mannen. Wij voelen vanalles en dat is heel moeilijk uit te leggen zonder dat er ruzie/onenigheid ontstaat. Probeer wel samen hier uit tekomen anders word klussen erg lastig.

En wie weet is tie wel te porren voor het goedmaak klussen ;)

6. Noes

Noes Actief lid

14 sep 2007
    125
    0
    0
    regio Utrecht
    Goedmaak sex is vaak de beste die er is ;)

7. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    @Simone, ik hoop voor je dat het vanavond weer goed is en weer lekker aan de klus kunnen!

Liefs Monique

8. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    dank je wel en als ik het goed heb dan zit me ei er aan te komen want heb nu ook nog die steekjes en nog niet echt veel pijn ofzo dus hoop vanavond maar op dat goedmakertje.... :)

9. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    daar heb je gelijk in Noes :D

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    go for it...........................

goedmaaksex is the best hahahahahaha

succes...

gr mik

11. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    meiden onwijs bedankt voor jullie lieve en helpende woorden doet me echt goed voel me gelijk een stuk beter.

Ben echt blij dat ik hier gewoon ff kan komen met me problemen er is altijd wel iemand die er voor je is en dat is zo fijn.

Als ik vanavond thuis kom hoop ik zo dat hij thuis is en dan zal ik wel ff zeggen dat het me spijt dat het gewoon door de hormonen komt en hopelijk heeft hij er begrip voor want hij snapt er allemaal maar weinig van. en dan maar voorzichtig beginnen met knuffelen ;)

12. Noes

Noes Actief lid

14 sep 2007
    125
    0
    0
    regio Utrecht
    hihi, iedereen is het weer met elkaar eens :D

13. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Daar zijn we voor Enomis :)

Gewoon zeggen dat het je spijt en dan al je vrouwelijke charmes in de strijd gooien ;)

14. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey ik voel mijn eisprong ook niet , denk ik heb wel soms buikpijn en steekjes maar heb nu voor alle zekerheid een testje gekocht waar ik het wel met kan zien
    groetjes

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey lieve meiden.
    Bedankt dat jullie nog even aan me hebben gedacht vandaag.
    We hebben voor vandaag gekozen om het urntje van Lindy* bij te gaan plaatsen op de begraafplaats, 3 maand na haar geboorte.
    Dat was dus dubbel moeilijk, maar ik ben wel blij dat ze nu haar eigen plaatsje heeft.
    Kan ik vanaf nu weer met m'n meiden naar hun zusje toe.
    Ik hoop dat ik vanaf nu iets rustiger word in mijn hoofd, zou beter zijn voor een volgende zwangerschap.
    Het is wel moeilijk al die verschillende gevoelens.
    Liefs Miranda

16. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    @ miranda, het kaarsje brand nog steeds.

nogmaals veels sterkte en hoop dat je snel weer in blijde verwachting mag zijn.

veel liefs simone

17. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Ik vind het ontzettend knap van je dat je het urntje van Lindy* juist vandaag een plaatsje hebt gegeven. Hopelijk gaat het een beetje met je/jullie, ondanks deze moeilijke dag. Dikke knuffel voor jullie allemaal

18. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    @ Miranda3xmama sorryyyy hahha was inderdaad iets te voorbarig laten we hopen dat het snel uit komt :D ... (F) voor je

@shania2004 Bij mij had het flink door gezet denk wel erger dan dat ik normaal bloed. Voor jou is het dan inderdaad heel erg lastig om je cyclus te bereken ....

@ Bloempje hellluppppp hou het wachten niet meer vol :)

Drukke dag op mijn werk gehad ga zo is heerlijk een warme douche nemen en dan lekker hapje eten. Mijn vriend en ik gaan zo even naar koopavond even lekker shoppen.

Jullie nog plannen voor vanavond?

Groetjes Mir.

19. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Miranda een dikke knuffel voor jullie, ik denk aan jullie.
    Fijn dat julie Lindy* vandaag op haar plekje hebben gebracht.
    In jullie hart en gedachten zal ze altijd bij jullie zijn...

20. Noes

Noes Actief lid

14 sep 2007
    125
    0
    0
    regio Utrecht
    Lieve Miranda,
    Mooi dat jullie vandaag gekozen hebben. Het moet een moelijke, mooie, emotionele dag zijn geweest. Hopelijk kijken jullie erop terug met liefde en hoop.
    Veel liefs,
    Noes

Deel Deze Pagina