wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    ja dat doe ik ook maar hoe lang
    als ik 8 oktober mijn laatste ongi heb gehad
    hoe lang zal ik nog moete wachten

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Oowwwww meiden, ik zit nog helemaal te trillen, maar heb een test gedaan en deze geeft een heel licht streepje :confused: Hij is te zien als je goed kijkt maar is er wel. Pfoeh, spannend hoor, hahaha.

Jeetje als het echt zo is zou dat wat zijn.... Eigenlijk de eerste echte ronde (vorige ronde was na mijn laatste pil en wachten wanneer ik weer menstrueerde)

3. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    ooo bloem wat spannend :D :D :D
    voelde je je al anders?

4. Niet meer actief

Ik zou sowieso nog tot 8 november wachten.
    Vooral omdat je 9 dagen de pil hebt geslikt.

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Bloem82,nou ik zeg alvast gefeliciteerd,zo was het bij mij ook,ik heb testen in mun album!
    Leuk! :D

@Shania,hoe is je cyclus want heb je een cyclus van 28 dagen dan zou je in principe 06-11 weer ongie moeten worden klopt dat?

-x-

6. Niet meer actief

Ze is net gestopt met de pil dus ik denk niet dat ze dat weet:p

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Beetje last van mijn buik. steekjes links onderin mijn buik. S'avonds na het eten eet ik normaal niet meer (zoals toastje of ships) want dan zit ik vol. Nu heb ik na het eten weer trek sinds enkele dagen en dat heb ik echt nooit... maar goed, ik wil eerst een echte duidelijke test hoor ;)

8. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    ik ben 8 okt. ongi geweest in de stopweeek van de pil
    het was toen al laat want ik ben 10 oktober weer met de pil begonnen en heb daar 8 pillen ipv 9 van gehad 9de heb ik weg gedaan
    dus zou ik nu ongi moeten worden maar er is niks
    allen buik en rug klachten en misselijk!

groetjes

9. Niet meer actief

Het kan zijn dat je nu je ei hebt.
    Tja of misschien zwanger.
    Ik zou zelf sowieso ff wachten tot 11 november met testen.
    En als je 22 november nog niet ongie bent, weer een testje er tegen aangooien.

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    eyye meiden,

bij de arts was alles ok :D..ik was 3 maanden geleden weer aan de pil gegaan. Laat ik het zo uit leggen me ex heeft een kut grapje uitgehaald en daar door flink in de shit zit. naja in de shit valt wel mee.
    Dus me vriend en ik hadden zoiets van "weet je over een jaar ben je 21 tis ook een moi leeftijd, en we zorgen eerst dat alles geregelt is enzo.". want er is en was heel veel stress er om heen. we redden het verderzz wel hoor ;) haha. Maar gewoon voor me eigen gevoel wou ik toch liever een jaar wachten. Ennuh vrouwen zeggen altijd dat je gevoel achter moet gaan, en dat hebben we nu ook gedaan. Ik wil wel een kindje krijgen zonder zdeze stress ;).
    Dus nu op de dokter terug haha: ik had verkeerde pil gekregen een te zware voor mij lijf. En nu heb ik een ander gekregen en die mag ik pas slikken als ik gestopt ben met bloeden.
    Het was trouwens echt een super dokter, leefde heel er mee luisterde ook veel beter. Ja had echt een goed gevoel bij deze dokter, en ik mag ook gewoon blijven daar :D.

Ennuh geen berichtjes van "aaah klote dat jullie pauze hebben in gelast" want ik heb er zelf voor gekozen ;)

Ennuh nog 1 ding het was ook me eigen meing dat ik het niet wilde vertellen, maar ja het is beter van wel toch?
    En owja ik blijf gewoon door typen hoor :D:D:D Want jullie zijn gewoon TOP meiden ;)

Liefs bloem

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Owja posetief nieuws,

Ik ga maandag naar de KVK samen met me baasin en laten we de naam van de kapalon veranderen :D:D:D weet je hoe ;):

Annemarie's haarmode :D:D

Geweldig heb er echt zin in, nu veel en veel meer :D...Echt zo vet een zaak dat van mij is met mij naam :D

Sorry meiden moest het even vertellen haha, om toch de topic ff gezellgi te maken :D

12. Niet meer actief

:O, ik dacht dat je gewoon bezig was met zwanger worden.

Maar fijn dat je een arts hebt die naar je luisterd en al helemaal fijn dat je daar mag blijven.
    Hopelijk stop je snel met bloeden, en kan je beginnen aan de andere pil.

13. Niet meer actief

En hebben jullie nog plannen voor het weekend?

14. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    JAAAH mij lieverd word 29 morgen ;) hahahha

en zondag lekker hele dag in bed blijven :p:p (owja als het bloeden afgelopen is hahahhaha)

En jij?

15. Niet meer actief

Om 4 uur word ik opgehaald door mijn schatje en gaan we naar mijn oom en tante ( waar hij nu al is )
    Ik ga vanmiddag een chocolade taart maken samen met mijn lover.
    We gaan kip met rijst eten.
    Daarna gaan we met de oudste zoon van mijn oom en tante naar een voetbal wedstrijd kijken.
    Geen spannende voetbal club ofzo, maar wel leuk
    FC Omniworld tegen FC Zwolle, dus teams uit de eerste divisie.

En zaterdag komt er een film op veronica 1 of andere horror film, en die gaan we ook kijken bij mijn oom en tante.
    Verder zie ik het wel.

16. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha ow kijk aan als we zo uitgebreid doen Let o":

Vanavond 2 taarten bakken appel en moncou...Vanvond lekker filmpie daarna kijken heb wat filmpje van me ma mee genomen. Owja daar voor nog ff snel naar de markt voor een neiwue riem
    Zaterdag morgen ff snel door het huisje zuigen en dweilen, me nieuwe bankhoesen er om heen doen. eerste viste aan gekomen lekker bakkie doen en taart eten :D Savond nog meer familie :D
    Zondag wat ik al zei lekker bed dag ;)

xxx

17. Niet meer actief

Gister ging ik saw 4 kijken (komt pas in januari uit )
    Maar beeld was nog wat te slecht om de hele film af te kunnen kijken.
    Wat een vieze film is dat :|

18. Niet meer actief

Nou ik denk niet dat ik zwanger ben!
    Heb zo een buikpijn, dat het vandaag of morgen wel moet komen.

19. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ow ja ik SAW 1,2 en 3 gekeken ik vond ze gewelidig :D:D hahaa maar 4 pff als die uit s ik zit in de bios hoor ;)

Wij gaan vanavond lekker horror films kijken met een chippie en een wijntje :D

xxx

20. Niet meer actief

Gezellig:D

Voor mij was dit de eerste keer dat ik SAW heb gezien.
    Ik hou van horror films, maar niet van zulke.
    Ik heb liever dat je uit het niets schrikt ( niet dat ik schrik ) maar dit vind ik gewoon te ranzig..
    De hersens die je ziet etc, ik moet zeggen ze hebben het wel heel goed na gemaakt!

Deel Deze Pagina