Ik zou ook flippen ! 14 jaar en dan al zwanger. Wel raar dat sommige mensen het raar dat ze op dr 14e sexueel actief is. Is wel jong, maar als je al een langere tijd een relatie heb vind ik het vrij normaal als je er aan toe bent. Maar ze had beter met de pil moeten omgaan.
Ik had op me 14 al een 1 jarige relatie, nou dat jochie kon mooi wachten op mij hoor haha pas toen ik 15/16 was . Maar ja ik wist wel hoe ik met de pil om moest gaan. tis ook der eigen verdomde schuld als ze zwanger is :S..Heb je mijn berichtje gelezen over dat kindje weggeven en dat strikje haha.. xxxx
Hahah ja had het gelezen.. Zo dacht ik ook al, als of je een baby als cadeau kan weg geven :S Als je het wilt opvoeden door een ander, laat het dan door je ouders of schoonouders doen :S. Tjaa, sommige zijn nou éénmaal er al klaar voor op hun 14e, en sommige wachten liever ( wat ook beter is ). Maar denk toch niet dat ze zwanger is, ik hoop het tenminste. Andere doen er alles aan om zwanger te kunnen raken, en dan word iemand die net een tiener is zwanger terwijl ze het niet wilt.
Heb ik er ook in gezet "ik hoop echt dat je niet zwanger bent" bedoelde het niet lullig of hard (zo komt die mischien wel over) maar 14 kom op je kan nog lang niet voor een kind zorgen haha. Maar idd ze geeft het kindje in een doosje in gepakt strikje er bij kaartje er aan klaar xxx
owja wat ik nog wou er bij zeggen, Ik vind het ebst als je op je 14de sex heb, maar zie wel de gevolge in van pil vergetn dat snapte zij geloof ik niet :O:O xxx
Ik las het ja, maarja zulke reacties hoort ze ook te verwachten.. Net zoals die persoon over weer een tevrede etos zwanger worden klant ofzo.
Ik denk ook niet dat ze het snapt. Ik hoop dat ze snel test, en dat ze dan terug komt dat ze niet zwanger is. Als je weet dat je de pil moet slikken en een paar dagen later slikt dan hoort, waarom ga je dan sexen terwijl je de gevolgen er van kent.
Kan ze mischien wel gebruiken Thja idd zulke reactie krijg je gewoon, vooral als je zulk soort dingen zeg of zo jong bent :S..En vooal dat je de pil vergeten ben. heb je is die topic in "alleen zwanger" gelezen met dat meisje dat van een getrouwde man zwanger was :O:O Die was de pil ook vergeten :S xxx
Jaa ik had het gelezen. Wat een verschikkelijke mensen zijn dat zeg. Waarom moet hun altijd zomaar zwanger raken, en mensen die er aan toe zijn vaak zolang wachten .
Ik vond dat echt een erg verhaal, je zla maar in de schoene staan van zijn vrouw :O:O dan heeft je man gewoon een kind bij een ander :S..Maar ja ook zei vergat de pil..HEEEL DOM... Ik snap dat niet he,m mijn pil ligt altijd in de badkamer bij me cremetjes..Ik doe elke ochtend creme op, maar zieook gelijk me pil liggen en die ook gelijk. Hoe moeilijk is dat nou? Volgens mij is het maar 2 sec werk: 1. je pakt het stripje. 2. Je drukt het pilletje er uit. 3. Je doet hem in je mond. 4. Glas water of niet ligt er aan haha slik hem door.... Nou 4 sec dan mishcien :S xxxx
Ja, ik vraag het me ook af hoor hoe je zo iets kan vergeten. Ik vergat hem ook wel eens maar met een reden.
haha en wat is jou rede Ik ben hem 1 ochtendje vergeten maar ik was te laat me bed uit en most gauw weg, maar ja dan doe ik hem savonds in nemen...Ik heb hem daarom ook altijd sochtends omdat ik als ik hem vergeet savonds nog kan nemen xxx
Omdat ik soms onverwachts ergens anders sliep, en ik de pil altijd in de avond nam. En soms vergat ik het met me domme hoofd mee te nemen.. Maar in die tijden had ik toch geen relatie.
Nouwja, mijn vriend de playstation 3 gewoon leuker dan mij Dit is nu al de 2e dag dat hij naar mijn oom gaat om fifa te spelen. En nu komt hij me pas later ophalen dan gepland was
Meis dat kotm wel goed, hij vind het nu leuk over een maand ookniet meer hoor haha altans zo werkte het bij ons wel xxx
Hahaha, gelukkig gaat hij maandag weer werken (hoop ik) Hij had zoo een hoofdpijn dat we dinsdag naar eerste hulp zijn gegaan, want daar wachte de neuroloog op ons. Maar nu valt zijn hoofdpijn mee, en kan hij uren lang fifa spelen met mijn oom. Hoort hij ziek thuis te zijn is hij al van af kwart voor 11 weg, lekker is dat. Hij werkt 6 dagen per week, en we zijn elke avond bij mijn oom en tante, dus zoveel tijd alleen samen hebben we niet, die gemeenerd .