Ik geloof het ook niet echt. Ze typt trouwens wel erg goed voor een 14 jarige. De meiden van tegenwoordig die -16 zijn typen heeel anders, op sommige na dan.
Ik geloof het ook niet, maar wel ff leuk z discussie zo maak ik me dag vol haha grapje Ow ja IkDus, me mannetje komt zo binnen wandelen hier haha het was rustig D: xxx
Nou hier is het niet rustig. M'n jongste dchter geeft me een mini concert van K3. Inclusief zang en dans. Kan me wel rot lachen. De andere is tv aan het kijken.
Maak me maar jaloers. Mijn mannetje zou nog 1 potje afspelen (want was nog niet afgelopen) En dat is inmiddels bijna 3 kwartier verder, zo een potje duurt 20 minuten. Dus hij speelt gewoon meerdere potjes, hij lulde net ook tegen me op msn, vind hem nu eventjes niet meer lief, me neefje moet gehaald worden om half 6 met de auto, dus het duurt nu nog langer voordat hij hier is! En dan moet ik binnen een uur alles doen zoals eten, ff laten zakken, en dan maar optijd de bussen pakken. Edit Ik heb me net bedacht, ik ga niet meer naar die voetbal wedstrijd, hij mag het met zijn mooie smoelwerkje aan mijn neefje uitleggen. IK doe de deuren opslot zodat hij de aankomende uren niet meer binnen kan komen. Ben gewoon echt boos, ik vroeg hem of hij me 4 uur kwam ophalen en niet 2 uur later.
Meis ik geef je 200%gelijk...YOU GO GIRL laat het niet over je heen lopen... Mannen.....pff af en toe haha
heeeyyyy, zo ben ik ook weer heb een beetje bijgelezen maar niet alles poe wat hebben jullie weer lekker wat afgekletst. Nou tussen mij en me vriend is het gelukkig weer goed en wat betreft de goedmaksex jajaja gelukt hoor hihihi....... nu hopen dat ik op tjd was geen idee die steekjes die ik gister en eergister had zijn nu wel een beetje weg verder niet echt veel buikpijn gehad wel veel gerommel maar goed ik merk het wel weer 2 weken wachten en hopen dat er geen komen, maar gewoon een positieve test.
Ohje meiden, ik wou me ouders verassen, want daar gaan we straks heen (mocht ik zwanger zijn) dus we hebben ff nu al getest. Maarre hij staat er echt binnen 5 minuten verschenen, maar heel licht, wel beter zichtbaar als van de week. Ooh my god. Ben ik nu zwanger ? Ik ben in shock, is het echt waar.? Me ventje gelooft het ff niet omdat de lijn nog steeds vaag is, maar veel beter zichtbaar als van de week. Ik zie hem gewoon zelfs met flets licht hier bij me pc. gossie
IkDus nou soms kan een ruzie wel goed zijn zie maar bij mij maargoed ik zit nu dan ook wel rond me ei dus misschien wel positief. Ik hoop voor jou dat je gewoon snel positief mag testen en dat die verdomde gewoon weg blijven. Ik geef je iig gelijk hoor laat het hem maar ff voelen. Nou ik krijg zo visite dus moet helaas alweer afsluiten misschien kom ik later op de avond nog ff mee kletsen als er dan nog iemand aanwezig is. xx en iedereen een fijne avond.
hey jullie kletsen toch zo veel he hoe kan ik zo dingen veranderen in mijn profiel die onder mijn naam kunnen staan dan kan ik er ook eens iets leuks onder zetten groetjes x
Hey @bambi82 een streep is een streep=gefeliciteerd? @kitty dat kan je in je profiel veranderen, staat in de menulijst. Moet lukken! @enomis misschien toch nog gelukt tijdens je ei dus Groetjes Miranda
Bij "aangepaste titel" en "onderschrift" kan je zelf wijzigingen aanbrengen. Wel uitkijken dat je banner blijft staan hé. Maar het staat wel leuk die teksten in beeld.
Ik heb vandaag ook heel licht positief getest en wat zegt mijn man? Tja de lijn moet toch echt donkerder wil ik het geloven, grrrrrrr mannen, hahaha.
euhm kennen we jou? haha ik heb je naam noit gezien in dit topic:S of loop ik nou echt achter? Mischien leuk om je eerst is voor testellen xxxx
Ik ben hier eerder geweest En ik heb me al voorgesteld hoor Maar er zijn zoveel topics dat ik nog een beetje aan het zweven ben, en er zoveel mensen op dit forum dat je me inderdaad niet zal kennen hihihi.