Ja bloem82.. tegen Hoofdkletskous Bloempje kan niemand op... dat gaan we geen van allen redden hier hahaahah TAART VOOR BLOEM! is er nog wat over van de champagne en chocotaart want die kan ik nu wel gebruiken... ze zijn gekomen.... door naar ronde 4 dus... ik haat ze... krijg van een collega een plantaardig pilletje wat helpt tegen de pre-menstruale klachten en zorgt dat je 3 x meer vruchtbaar word.. Kopen? Iemand? ga filmpje kijken met CHIPS EN WIJN! klote ongi..
idd Nou meiden ik ga nu echt wat doen moet nog 2 taarten bakken voormorgen :O:O want de eerste visite komt al om 11 uur dus dan heb ik geen tijd er voor, moet morgen ochtend ook nog ff door het huisje gaan xxxx
Meis ik heb nog zat staan haha choco taart van IkDus en champanje van mij Meisie ronde 4 word heel belovend voor je, je heb nu 3 rondes goed geoefent xxx
ja we worden weer iedere ronde beter ervan... en tijdens mijn volgende eisprong heb ik weer vakantie dus dan het ik de hele dag om me voor te bereigen (scheren,smeren je kent het wel..) om hem te verleiden s'avonds.. moet lukken toch? en dan die pillen erbij.. kan niet stuk.. maar ik ga weer even filmpje kijken en cu morgen of overmorgen weer! bye xx
ooooooooooooooohhhhhhhhhhh spaaaaaaaaaaaaaaaannnnneeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnndddddddd!1 haha laat wat van je horen maar alvast misschien een kleine feleicitatie? gr mik
Dank je Ik heb vandaag 3 testen gedaan, de eerste een streep, de tweede niks en de derde weer een streep maar wel heel licht evenals de eerste, dus heeeeel pril nog hahaha. Morgenvroeg doe ik hem weer, heb toch het gevoel dat je het dan het beste kunt doen. Morgen laat ik weten wat het toen was Maar goed ik ben hiermee wel heel realistisch hoor dat het gewoon nog alle kans heeft om fout te gaan, het is zo in het begin, gewoon afwachten maar Nou Esmee81, inderdaad die twee kletsen wat af en je komt ze ook gewoon overal tegen he, hahahaha. Succes met ronde 4 meid, dat het deze ronde een toppertje mag worden.
he bloem, Nou heb er net nog een test tegen aangegooid ander merk. en jaar hoor 2 strepen. Mijn moeder en ik zijn overtuigd ben gewoon zwanger en meid ik denk jij ook hoor. die streep komt echt niet als er geen hcg aanwezig is hoe licht die ook is. gefeliciteerd denk ik zo. morgen ochtend voor het mannetje een CB digitaal, want indd mannen grr. ga weer snel naar beneden, zit ff snel op de pc bij me ouders xxx bambi
Gefeliciteerd Bambi Spannend gevoel geeft dat he Jij hebt zeker voor je nod getest? je bent nog zo prilletjes hahaha.
Passagiers-lijst voor de ROZE auto!!! OKTOBER: 1: Eevitaa (1), Yvett (1) 2: 3: vomkie77 (1) 4: Bianca24 (3) 5: Sil1980 (3) 6: 7: MissyZuilen (3) 8: Bambi (4), Lied (1) 9: anno103 (2) 10: Yuna28 (3) , Lotte (3) 11: 12: Aagje1, Anoniem1405 (3), Libra (1), loopy (0) 13: Judy01 (2) 14: 15: 16: 17: Droppie (2), Steffie1980 (2) 18: Luna73 (1) 19: kitty1982 (1) 20: Wendy 1983 (1), nikkijane (2) 21: Noes (2) Enomis (4), bloempje (4) 22: truus1980 (1) 23: Daisy1975 (1) 24: Eimat (4), samsammie (4), miranda3xmama (1) 25: sharpeizoe (1) 26: 27: 28: Chantal (1) 29: Pien83 (4) 30: Lampie (1), IkDus (1) 31: NOVEMBER 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1), mirella25 (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: Mirella25(1) 8: Judy (3) 9: 10: 11: 12: 13: Secretstar (2) 14: Bianca24 (4), Lotte (4) 15: 16: Yvett (2) 17: Bloempje (5) 18: Enomis (5), Wendy1983 (2) 19: 20: 21: 22: miranda (2) 23: nikkijane (3), truus1980 (2) 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: December: 1: 2:Missyzuilen (4) 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Esmee81 ik heb je even in rood gezet op de lijst. Het word nu echt tijd voor roze dames! Dit is allemaal veel te rood. Groetjes Miranda
Zo meiden ik ben klaar 2 taartjes gebakken voor morgen moet goed komen haha... Bah wel buik pijn nu :S teveel appeltjes enzo gesnoept haha en de slagroom klopper af gelikt ik ben ook net een klein kind xxx
hallo allemaal ik had vandaag al eerder een bericht geplaatsts dat ik zo'n buik en rug pijn had al 2 dagen en misselijk nu zei mij iemand van hier dat het misschien mijn ei was.... vandaag dus maar flink aan het klussen gegaan 8) stel dat dit mijn ei was kan ik dan een berekening maken wanneer ik eventueel zou kunnen testen? ivm met pil stop midden in de strip weet ik het zelf niet meer....
Ik kan je eigenlijk niet helpen, ik weet alleen dat als je een cyclus van 28 dagen hebt de eisprong rond de 14e dag is. Is je cyclus langer, dan schuift de eisprong ook op. Ik heb mij nooit zo in deze dingen verdiept. Succes met uitzoeken. Groetjes Miranda
Haha ja dat hoort bij bakken ennuh mijn vriend staat altijd vooraan haha zelfs me kat :S die weet het al als ik dat ding uit de kast pak staat die klaar om te likken :S.... Mijn vriend eindelijk 29 jaartjes haha mischien word die nu volwassen grapje
hoi meiden, nou de CB digitaal gaf binnen de minuut ZWANGER aan jeeee. Bloem ben indd voor me nod. als ik een banner plaatst zegt ie 3 weken en 3 dagen ofzo das wel heel vroeg. mhh. maakt niks uit hihih ik ben zwanger. wie maakt me roze hihihih. Ik hoop dat de rest snel volgt. hier een paar glitters. ****************** **************** ************* ************** ************** ************* ******** *************** *************** ****************** dikke x Bambi
hey Bambi82 meid van harte gefeliciteerd super was dit nou je 1e ronde of 2e na de pil? en ga je het vandaag meteen vertellen tegen je ouder/schoonouders? hoop dat ik over 2 weken ook positief mag testen en dat er maar veel roze mag bij komen en oja VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG kan ik wel gebruiken xx simone
@ Bloempje vandaag is je kerel toch jarig gefeliciteer en een fijne verjaardag lekker je taart eten en borrel drinken. jammie jammie...... nou moet over een uurtje de deur uit sporten dus ben pas weer rond 18 uur thuis denk en me vriend moet dit weekend weer werken later dienst gezellig NOT maar ja ben het gewend. iedereen verder fijne dag. xx