wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    ik lust geen taart maar als daar tegen over staat dat ik posi test dan eet ik een hele op!

xx

2. Niet meer actief

Ik ga maandag een testje wagen. Zou het het liefst vandaag al willen doen, maar ben gewoon weer bang dat het een enorme teleurstelling wordt.

Dinsdag gaan we het huisje bekijken. Had net gebeld maar iedereen was met vakantie daar, dus nu moet ik met een wijkagent erheen... verschrikkelijk.

Maargoed, als de test maandag ook negatief is, heb ik tenminste dinsdag nog wat leuks te doen.
    En als hij dan positief is, dan trakteer ik taart :)

Liefs

3. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Appeltaart met slagroom!...

4. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    meiden ik heb een weeig gevoel laag in mijn buik dat uitstraalt naar mijn boven benen.

misschien meer die dit herkennen?

@ nance

ik ga pas maandag weer testen want ik ben bang voor de teleurstelling...
    kan maandag ook gebeuren maar dan heb ik nog even de tijd om af te wachten ik ongi word...

en jij?

liefs esther

5. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    gadverdamme ik ben gewoon dik aan het worden! begrijp er geen bal van. als ongie moet komen, dan maar snel, want dan krimpt die buik weer. heb echt een ontzettende wand opgebouwd volgens mij.

jammmm appeltaart!

@ alle nieuwe meiden, welkom welkom! hou het goed bij, want er wordt wat afgekletest!

-xxx-

6. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Nee sorry meid... heb wel eens gehoord van zogenaamde been weeen, maar niet al vroeg in de zwangerschap. even googlen?

7. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Mn cyclus was precies goed..dus dat scheelt! Kan ik makkelijker rekening houden met mn vruchtbare dagen :D

8. samsammie

samsammie Lid

1 aug 2007
    94
    0
    0
    Heey... Ja voel me al wel weer beter hoor:)
    Heb net even boodschappen gedaan met mn vriend en even wat extra chocola in de winkelwagen gegooid :eek: 8) :p

9. Ik zit ook weer in de eerste ronde. Ik heb op 27-6 met 13 weken (zwanger in de eerste ronde) een curretage gehad en nu moest ik wachten tot mijn eerste natuurlijke menstruatie voor we weer konden gaan klussen. Afgelopen maandag ben ik weer ongesteld geworden dus we kunnen er weer voor gaan! Ik weet niet zo goed hoe lang mijn cyclus is, maar ik schat op 30 dagen. Van de curretage tot maandag was het 34 dagen. Alle meiden hier, ook veel succes!

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Pff anoniem heb jijd aar ookal last van, van dikke voelen :S...
    Ik ben juist aan het afvallen maar heb het gevoel dat ik dikker word :(

Maarum een taartje gata er wel in hiero haha :D:D

xxxx

11. Liesl

Liesl Actief lid

9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Wat ik wel herken zijn rusteloze benen. Dat was één van de belangrijkste symptomen die ik had bij mijn eerdere zwangerschap...

enneh, hele taart :) ik neem met liefde de helft voor mijn rekening! ;)

:D

12. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Welkom Manon F! veel plezier met klussen en hoop voor je dat deze ronde beter voor je is!

-xxx-

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Jeetje manon, sterkte er mee.

ik wens je veel veeel succes met klussen ;) en hopelijk in de 2de ronde wel goed raak is ;)

xxx

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Leuke beestjes.

15. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    @angel1986, ja echt TE erg! heb gisteren een broek van Esprit binnen gekregen en de lengte maat was niet helemaal goed, dus nu krijg ik vandaag als het goed is de juiste, maar vraag me nu al af of de taille nog wel klopt! 1 dag en ik voel me weeeeer dikker. durf niet eens de weegschaal meer op... maar jij valt af? in je benen en je billen misschien? buikje groeit?

-xx-

16. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    ja dat bedoel ik ook,kon het woord er niet voor vinden.

heel irritant gevoel maar als het voor het goede doel is voel ik het graag!

liefs esther

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee, ik moet nog 1 dagje wachten... voel nog niet echt iets, maar ja... dat hoeft niets te zeggen schijnt.

AAAAHHHHH!

18. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    @anoniem,
    Ja in me gezicht ben ik ook afgevallen zegt iedreen, maar me buik groeit wel zeggen ze :(..

Maar pas vanaf maandag heb ik dat gevoel sterk :(

xxx

19. Liesl

Liesl Actief lid

9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Wat ontzettend naar Manon!
    Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent, en dit keer met een goede afloop. Welkom op ons forum in ieder geval! Aan gezelligheid hier geen gebrek! Hoewel we ook goed zijn met opbeurende woorden...

Liesl

20. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Manon welkom hier en Poe wat heftig zeg nou hoop dat het senl weer raak is voor je succes iig.

@ Esther 7 Dat weeige geveol heb ik dus ook last van en ook in me been maar dan alleen me rechter been? nou zal wel allemaal vreemd hoor.

x simone

Deel Deze Pagina