hoi hoi toch ook nog goed nieuws van deze kant. mijn mannetje heeft een nieuwe baan, zijn contract werd niet verlengd en kreeg dat vandaag te horen terwijl dat volgende week af loopt. hij was al wel een tijdje iets anders aan het zoeken maar kon niet echt iets vinden, vandaag op gesprek geweest en meteen aangenomen. meteen na het einde van zijn contract kan hij beginnen. heerlijk ben weer helemaal blij. gaaf man bloem als ik in de buurt ben kom ik zeker een keer langs maar ja dat waren we toch al van plan he. haha alleen nogal een eindje uit de buurt he maar gelukkig komt alles toch nog goed met je eigen zaak. top meid. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Daisy, sterkte morgen en ik hoop voor je dat alles goed is. Ik kon het niet laten en heb gisteren toch een test gedaan met DA test, 's middags, negatief helaas. Toch echt niet het idee dat de rode eraan komen. Temp. blijft hoog 37.0 en steeds wat misselijkheidsklachten en pijnlijke (..) (..) Voor mijn banner heb ik mijn gemiddelde cyclus van 30 dagen genomen maar mijn langste van het afgelopen half jaar is 33. Dus dat zou morgen/woensdag dan zijn, als ik daar vanuit zou gaan. Dus..........wachten is het voor mij. Denk dat als ik vrijdag nog niet ongi ben dat ik dan zaterdag een test doe in de ochtend. Welke zal ik dan nemen, een CB? Meiden het is allemaal zo spannend........... Iedereen succes met wachten, klussen enz enz liefs Silver
hoi meiden, spannend allemaal hoor. ik ben nu eindelijk in de eerste ronde duurde ff voordat mn mannetje overtuigd was. ik ga er niet vanuit dat ik snel zwanger ben, dan kan het alleen maar meevallen (hoop ik). iedereen veel succes!
@Sung Welkom. Ook echt de eerste ronde voor jou, leuk! Ik zit ook in de eerste ronde. Ik hoop op snel roze voor jou en je man. greetz Silver
@sung Welkom: waarschuwing; verslavend! @ daisy: heeeel veeel succes vandaag, hoop dat alles goed is/blijft.. @anno: klere ongi mijn ongi is net over, pff heb het idee dat het iedere keer erger word met de klachten... vandaag weer werken, getver, heb even helemaal geen zin meer.. cu!
Eyey meiden, nou zo om 9 uur naar utrecht naar KvK en dan is het bedrijf echt mijn naam Vrijdag gelijk beginnen van 9 tot 9 en zaterdag werken. Heb er aan de ene kant heel en heel veel zin in, maar andere kant :S haha maar ja wat wil je als je 4 maanden thuis zit dan is die omschakeling ff hard om gelijk aan het werk te gaan maar komt goed Nu maar ff snel me haar en doen en ik ben klaar xxx
@ Bloempje wat leuk man superrrr wel spannend allemaal he @ Sung welkom meid en suc6 Alle meiden in het rood nieuwe ronde nieuwe kansen @ Daisy suc6 vandaag is vast allemaal in orde Hier nog geen duivels te bekenen maar wel een dikke vette nega test Dus van mij mogen de duivels nu wel komen dan weet ik tenminste ongv. wat mijn cyclus is... Nou meiden ga snel me spulletjes in pakken moet opm 10 uur werken! Groetjesssss
Jub idd heel spannend :S ik slaap ook gelijk heel slecht haha, maar ja komt wel goed Poestief blijven denken hahahhaha xxx
He Mirella25! Heb gisteren een vriendin van mij gesproken zij is een 3 kwart jaar bezig geweest om zwanger te raken, ze is op 31 december uitgerekend dus kan ik haar ook het een en ander vragen is wel handig! Zij zei dat bij haar temperaturen het beste hielp, gewoon elke dag om dezelfde tijd temperaturen en zodra je temperatuur dan omhoog gaat dan komt je eisprong eraan en kun je gaan klussen. Zou wel leuk zijn als we tegelijkertijd zwanger zouden worden! Ben al wel begonnen met het slikken van foliumzuur en jij? Groetjes!
Als je temp omhoog gaat dan is je eisprong al geweest. Dat staat ook hier op de site, tenminste als ik het goed gelezen heb. Lees hier:
Hoi IkDus, Ja daar heb je ook gelijk in! Ik weet het ook allemaal niet zeker hoor, maar dit vertelde ze mij. Nou was zij inderdaad al een tijdje bezig dus misschien vandaar. Ik heb nou ovulatietesten gekocht via de site, ik heb gehoord dat het soms wat onduidelijk af te lezen is kan dat kloppen? Heb eigenlijk nog niet geheel vast kunnen stellen hoe lang mijn cyclus is, heb dat echt nooit bij gehouden, had altijd zoiets van als ik ongi word dan ben ik gewoon ongi....misschien een beetje stom. Groetjes!
Als je paar maanden lang tempt en het steeds op de zelfde dag van de cyclus je temp omhoog gaat dat je dan weet wanneer je je eisprong hebt. Bijv: Je temp gaat op dag 14 omhoog Dan heb je op dag 12 of 13 je eisprong gehad. En met de ovu testen moet het 2e streepje net zo duidelijk zijn als dat andere streepje. Dan weet je wanneer je vruchbare dagen zijn en kan je nog snel klussen.
Met mij gaat het goed, en met jou? Ik heb gister voor alle zekerheid nog getest, maar nog steeds negatief dus helaas pindakaas .
Ja hoor prima! net verhuist was wel even hectisch maar verders alles goed. Maar las ik nou goed dat jouw cyclus steeds langer lijkt te worden? Is wel super vervelend zeg die onzekerheid!
misschien dat je lichaam gewoon even moet wennen aan het feit dat je geen pil meer slikt? moet hij zijn ritme weer opnieuw vinden.
Nou wij gaan ook proberen om zwanger te worden. Heb 6 oktober de laatste pil genomen en ben gewoon ongi geworden. Wel een dag later als normaal maar ik hou me er te veel mee bezig denk k. Ook ben ik wat aan gekomen en ben ik soms ineens misselijk, slaap ik slecht omdat ik vaak wakker word dat ik naar de wc moet om te plassen.Ik eet veel meer ook lust ik sommige dingen niet meer en heb ik een andere smaak in mn mond. Maar we zijn ook 3 weken geleden gestopt met roken. Dus we zien het allemaal wel. En het lijkt me leuk om alles te delen met anderen.