whahahahahahahaha het is jullie vergeven........................................ ik word gek van dit rare vrouwenlichaam........... en ook gek van die postduiven en postslakken hoor............ dikke knuf mik
heb weer ff bij gelezen... ik zit nog steeds in afwachting ik hoor de ene keer die paar dagen bruin verlies moet ik niet mee tellen en de andere keer wel ik weet het nu dus nog niet erg is dat toch ik ga nooit meer aan de pil
hahahaha, we moeten toch wat, willen we dat vrouwenlichaam even vergeten Ik denk dat je idd het best morgen weer kan klussen, anders word het zwemteam wat trager
whahahahahah ik heb op twee forums dit gepost en jullie zeggen allebei wat anders. de een zegt nu elke dag dus twee dagen achter elkaar en jullie zeggen morgen pas.............. ze moeten een keer een boek uitgeven met alle regels over sexen voor een kindje de do'n en don'ts gr mik
hey meiden ben ik weer eens ik ben er ook neit meer zo vaak de laatste tijd, ik lees wel elke dag maar eigenlijk geen tijd om te posten en ik wil het deze maand een beetje van me afzetten, lijkt aardig te lukken. gelukkig si de ongi al wat minder en de buikpijn al bijna weg dus misschien heb ik deze maand geluk dat het niet zo lang duurd. nog niks van daisy gehoord? meid ik duim voor je ik hoop zo dat alles goed is. zoals al eerder gezegd heb je al genoeg meegemaakt dit jaar. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ mik25, je hebt gisteren geklust dus er zijn waarschijnlijk nog zwemmertjes, maar je moet doen wat je denkt dat goed is. Als je denkt nog een keer te willen klussen voor de zekerheid, gewoon doen Het is niet vervelend om te doen, toch?
whahahahahahahaha nee hoor vervelend is anders maar ja wil het wel goed doen anders moeten we naar ronde vier.en dat willlen we niet ik wil eem posi test dus ik ga vanavond voor de zekerheid ervoor................................. knuf mik
En als dat kindje er dan eenmaal is, ben je ook weer een boekje nodig voor de opvoeding. Dat zou ook wel handig zijn. Maar we gaan nou eerst zorgen dat dat kindje er komt (ik zeg "we" maar wij hebben ze al), maar jullie snappen me wel toch? Eigenlijk ben je overal een handleiding voor nodig. PS dit is berichtje 300!
daisy veel sterkte denk maar positief dan komt alles goed ik lees ook weer even bij straks even naar de dokter blijf sinds mijn eisprong maar steekjes en buikpijn hebben geen idee hoe het komt straks weet ik meer ben eens benieuwd groetjes
Daisy heeft een berichtje op de vlindersite gezet. Kijk zelf maar even als je het wil lezen. Geen goed nieuws.
ik kom net van de vlinderlounge vandaan, wat is het toch verd*mde oneerlijk weer. Heel veel sterkte Daisy...
heel veel sterkte daisy hoop dat voor jullie heel gauw betere tijden komen even een vraagje tussendoor heeft iemand van jullie sinds het stoppen met de pil ook grotere borsten gekregen ben van c naar d gegaan
Je kan beter klussen als je er echt zin in hebt, en niet omdat je op dit moment vruchtbaar bent. En tijdens je vruchtbare dagen mag je gewoon elke dag klussen. Als je mannetje een beetje normale sperma heeft moet het toch wel een aantal dagen in je blijven leven.[/i]
he dames! Ik ben zo stom geweest! Ik heb mijn cyclus helemaal verkeerd uitgerekend! Op de een of andere manier ben ik ervanuit gegaan dat op de dag dat ik mijn eisprong had ik ongesteld moest worden.... We zullen zien over een paar dagen dus...ik was dus echt niet ongesteld geworden.... Groetjes!
Ja heb ik ook gehad, ben van b naar c gegaan. Kan natuurlijk ook met mijn zwangerschap te maken hebben, dus hier heb je eigenlijk weinig aan Liefs
Weet je zeker dat je het nu goed hebt? ha ha ha. Dat wordt dus nog even afwachten. Hier is het wachten ook begonnen. Groetjes Miranda.
je hebt helemaal gelijk. gisteren niet geklust want we waren allebei doodop. hahahaha ik ben nu een beetje ziek geworden. te veel hooi op mijn vork genomen. nieuwe keuken , verbouwing, kindje maken, schonzusje woont in bij ons en bij mijn zusje zijn we ook aan het verbouwen, bah bah bah heb een hekel aan ziek zijn. gr mik