Halloooo meiden, Ikke hier met me laaste vrije dag hahaha Lekker niks doen dus alleen ff huishouden En om 4 uur met me Baasin/bovenbuurvrouw naar de zaak rijden om nog wat dingen te regelen...Wel fietsent :S 30 min haha. maar ja is goed voor de lijf . Voor de rest thja ik bloed nog steeds :S kan toch niet zo lang al ik snap het echt niet. Mijn hele maand bijna :S..Ik had de arts gister nog gebelt en die zei "ga maar vast beginnen met je pil ". Maar ja nog steeds bloeden :S Me vriend zei al "ben je niet zwanger geraakt door de pil " haha ik lachte hem alleen maar uit :S erg he . We hebben deze maand maar 2 keer sex kunnen hebben :S erg toch ... bah word er gewoo letterlijk ziek van bah bah bah.... @Daisy, meis sorry van me geklaag las nu pas dat het niet goed zat sorry... Ik hoop dat je er gauw weer boven op ben.Kvind het zo klote voor je meis. Ik gunde het zo erg voor je Meis ik denk aan je. Liefs en knuff Bloempie
hahaha ga ik nu proberen want als je stress hebt word je ook niet zwanger dus vanaf vandaag TOTALE RUST haha wel lastig ik heb namelijk adhd, maar ga het echt proberen jullie zijn lieverds. dikke knuf mik
hahaha nou niet helemaal maar ik hoop het maar. en anders weet ik het in ieder geval voor volgende maand zeker toch? Geen haast hoor, zou wel super zijn natuurlijk maar moeten er ook plezier in hebben! Groetjes!
Hallo meiden, hier is alles ok. Gisteren toch nog even "een kindje gemaakt" zoasl m'n man altijd zegt. Nu maar afwachten of het goedkomt na al dat geklus. @ bloempje geniet nog maar even van je vrije dag. @ mik jij ook succes met wachten meid, wel leuk dat we gelijk lopen. Nou dit was het wel weer voor nu. O ja ik zit nog steeds op mijn telefoontje (over bloeduitslag) te wachten vanuit Groningen, ze zoeken het nu voor me uit, nadat ik weer gebeld heb. Groetjes Miranda
Heej meiden! Nou ik ga weer met jullie meekletsen als niet zwangere weer,dit is dan wel niet mun eerste rond maar toe maar..... Verders gaat het wel redelijk goed hier,alleen ben ik een beetje boos omdat ik echt dacht dat het goed zou zitten zo zie je maar weer,vertrouwen in mun eigen is nu ook weg,pfffff.. Ff klagen hoor sorry! We gaan er gewoon weer voor,nu alleen wachten op mun ongie,hopelijk duurt dat niet al te lang.. Nou meiden,ik ga heeeel hard voor jullie duimen dat het snel raak mag zijn! Oja Bloem,je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor,klaag maar lekker,doen we allemaal toch.... Liefs Moi.. xxx
Zover ik me kan herinneren 15 oktober...maar 100% zeker weet ik het niet, ik ben echt slecht heb dat dus echt nooit bijgehouden! maarja daarom zitten we ook in de eerste ronde en kan ik volgende maand goed beginnen toch? Groetjes!
Ik had je liever niet terug gezien hier, tenminste niet zonder een baby in je buikje. Ik hoop dat je snel weer zwanger zal raken en dat het nu wel een keer goed blijft!
Nu maar goed bijhouden want anders weet je het inderdaad nooit, en weet je straks ook niet wat je vruchtbare dagen zijn. Niet dat het wat uitmaakt want je kan beter klussen wanneer je zin hebt en niet omdat je vruchtbaar bent.
He daisy! Ben super trots op je, dat je je toch weer bij ons voegt! Ik kan me goed voorstellen dat het super zwaar is en je hebt al genoeg meegemaakt! We zijn hier allemaal samen om elkaar te steunen en je kan dus alles zeggen en vertellen! Ik ben dan wel niet gelovig maar ik zal een gebedje voor je zeggen, alles komt weer goed! Groetjes en een dikke kus!
En hebben we nog leuke dingen te melden? Bijv wat we het weekend gaan doen ofzo? Ff afleiding hier, alleen maar geklaag over de cyclus schieten we ook niet mee op toch xxx
Eens ff denken: ik ga van 't weekend naar een afscheidsfeest van vrienden van mij want die gaan voor anderhalf jaar naar Tanzania. Verders komen mijn broer en schoonzus langs. We gaan kijken voor andere meubels voor ons nieuwe huissie. En waarschijnlijk schoonmaken.... en...het is weer eens fijn om met z'n tweeen te zijn aangezien mijn ventje zoveel werkt! He maar iedereen wat doen jullie eigenlijk allemaal zo'n beetje in het dagelijkse leven?
Ik deed in het dagelijkse leven de laaste 4 maanden niet veel haha revalidatie periode..Maar mijn dagelijkse leven bgint vanaf morgen : 5 dagen werken als salonmanager/kapster overdags. En savonds vaak lekker met me mannetje op de bank hangen Goude Kooi trouw kijken elk dag En vaka vrienden over de vloer Vandaag ga ik zo om 4 uur naar de zaak toe, even wat dingen afhandelen. En daarna eten samen met me mannetje en me ma en der vriend, savonds komt me broer ook nog langs met zijn hond . En het weekend thja zaterdag avond kaarten bij vrienden. ZOndag in de avond bij me pa wat drinken Zo mijn weekend op het forum : xxxx
Ik breng natuurlijk veel tijd door met m'n 2 meiden, knutselen, winkelen enz. Momenteel werk ik (als tandartsassistente) op woensdag en vrijdag ochtend, de rest van de week ben ik thuis. Op dinsdag ochtend ga ik met de jongste naar zwemles, en 's middags na schooltijd met de oudste naar ballet. Op zaterdag gaan ze beide naar gymnastiek. In het weekend proberen we altijd wat dingen samen te doen, omdat mijn man in de week veel weg is. Dan gaan we vaak even zwemen of naar de dierentuin. Dit is mijn weekje ongeveer.
Hoi iedereen! Ik ben sinds vandaag op het forum. Zodra ik ongesteld wordt begin ik aan m'n eerste ronde. Ben na de bevalling al 1 keer ongesteld geweest, maar was vergeten welke dag dat was. Dus ff afwachten wanneer dat gebeurt en dan gaan we er voor! Groetjes!
haha ja ik weet het. Blijkbaar bevalt het ons goed Nee, ik vind het ook leuk als er weinig leeftijdverschil tussen zit. En we hopen op een groot gezin, dus ja... groetjes