Hey meid Sorry voor late reactie, was beetje druk vandaag, mijn pinpas was verdwenen dus had hele huis opkop gezet, zonder resultaat, bleek dat broertje van me vriend hem had meegejat... maargoed... Hier gaat alles zijn gangetje Baby groeit goed volgens de Vk, alleen een dikke buik heb ik (gelukkig) nog niet. Dat komt nog wel. Heel toevallig is mijn stiefzus ineens ook zwanger, dus wordt druk volgend jaar. Hoe gaat het met jou dan? Hebben de hcg'tjes nogsteeds niet geholpen? Heb er nu niet veel meer, net 2 weken te laat. Oh trouwens, voel de baby af en toe al wel, van die rare plopjes in je buik, hoop dat jullie er ook gauw over mee mogen praten. En over je andere stukje over hoeveel kids we willen... bij ons worden het er hopelijk 2. Liefs
he meiden, Ik zal jullie trouwens nog vertellen wat ik doe. Ik werk op verkoop binnendienst / sales administration voor een marktleider in speelgoed. Daarbij reis ik regelmatig naar China en Hong Kong. Dat zal straks ook wel een heel stuk minder worden als ik zwanger ben! Maar ik heb natuurlijk veel liever een klein engeltje in mijn armen...dat vele reizen is ook maar tijdelijk leuk.... Groetjes!
Hoi meiden Ik ben inmiddels een paar dagen overtijd, maar volgens de testen niet zwanger. Wie heeft er wel eens pillen gehad om ongesteld te worden? Krijg je die via je huisarts, of kan je zelf naar de aphotheek gaan? Dat was het weer. Groetjes...
hey ik wil ook op de lijst snik sta er wel ongi op (heeel mooi grrrr) maar 26 nov is mijn nieuwe nod....heeeeel leuk ben dan jarig pffff alles verder goed hier? lees vrolijk mee en het kriebelt nog steeds hoor! dus..sorry mensen als ik niet iedereen persoonlijk terug antwoord...drukdruk nieuw werk, 3 kinders, manneke wat in therapie gaat en last van meniere.... komt goed xxx
hoi iedereen... vandaag test dag hier...niet dat ik al bezig was, maar ik heb ook nog geen regelmatige cyclus sinds de bevalling, maar ik heb 14 dagen geleden een `kleine`bloeding gehad en wat steekjes, later wat krampjes en dat was het....gisteren drong het ineens tot me door en ga nu toch maar testen. Geen idee of het al testtijd is maarja...ik laat het vandaag nog wel ff horen! Misschien zie ik ook wel gewoon spoken of wil ik het te graag. @daisy. ik ben net ff op de site geweest van jullie merel. wat heftig zeg! Maar wat een mooie afscheid, met al die knuffels, ballonen,de site en natuurlijk dat je haar toch eventjes mocht kennen. hoop voor je dat het gauw weer raak is. succes liefs
wil er ook iemand op mijn kleine mannetje stemmen? hihi djamai....alleen zie dat ik de verkeerde foto heb ingezonden maar nog steeds zooooo liefff
hey dames! gewoon ff tussendoor wat een rotweer he! mijn auto steeg bijna op hahaha! van het weekend maar niet te veel naar buiten! Groetjes!
Hey meiden, ja het is idd klote weer en ik wil zo gaan winkelen,ik moet nieuwe kleren hebben,hebben hebben,hihi...... @mamavabiam,mooi heh,lief dat je de tijd hebt genomen om ff naar ons meissie te kijken... Thanks! Ik ben benieuwdnaar he test,al gedaan? @Stefffie,waar moet je stemmen dan? Kan het nergens vinden? -x-
Passagiers-lijst voor de ROZE auto! 27: 28: Chantal (1) 29: Pien83 (4) 30: Lampie (1), IkDus (1) 31: NOVEMBER 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1), mirella25 (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: 8: Judy (3) 9: 10: 11: 12: Austin (1) 13: Secretstar (2) 14: Bianca24 (4), Lotte (4) 15: 16: Yvett (2) 17: Bloempje (5) 18: Enomis (5), Wendy1983 (2), Luna73 (2) 19: 20: 21: 22: miranda (2), mik25 (3) 23: nikkijane (3), truus1980 (2) 24: 25: 26:steffie1980 (3) 27: 28: 29: Esmee81 (5) 30: DECEMBER: 1: Anno103 (4) 2:Missyzuilen (4) 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen
Ik wil ook winkelen! Ga je voor iets specifieks? Als je wilt stemmen moet je naar baby v/d maand. Veel plezier! xxx
Thanks! Ik wil niks specifieks maar ik wil vanalles hebben.hihi... Wat kleren voor door de week want ik heb echt niks meer om aan te trekken,balen! En jij,ga je uberhaupt nog winkelen met dit weer? Ziet er nie best uit,pffff.... Veel plezier! -x-
Zou wel willen maar ben me scheel aan het vervelen op mijn werk... Hoe was het eten bij je ouders? Heb je het gezellig gehad? En weet je al waar je gaat stappen? Ik wil ook weg joh...zit veels te vaak thuis...soms voel ik me drie keer zo oud hahahaha! Misschien dat ik vanavond de kroeg wel op zoek heb ik eigenlijk best zin in maar omdat we net verhuist zijn is het wel een stukje verder weg maar ja....in februari gaan we weer verhuizen dus is het weer dichterbij! xxx
We gaan morgen avond met mijn ouders uit eten.. En stappen ik weet eigenlijk niet hoor,ik ben zo bang dat ze allemaal zo zielig tegen me gaan doen,heej hoe ist nou en knap dat jullie weer een drankje komen doen,dat soort dingen en eerlijk gezegd zit ik daar niet echt op te wachten het is wel lief bedoelt maar toch,snap je? Dus we kijken nog wel ff,enne maandag ga ik ook al wat eten en drinken met vrienden,misschien gaan we wel stad in na eten met mijn ouders,ook leuk... Waarom verhuizen jullie zo vaak? Enne als je met de fiets gaat dan of is het echt ver weg? Wij moeten ook meer gaan socialyzen,(goed geschreven?)we zitten nu echt al veelste lang thuis en dat is ook niet goed heh... Werk ze nog ff .... xx
Ja begrijp dat wel ja, zoveel mensen leven met je mee en dat is ook wel fijn maar maakt het er voor jezelf ook niet makkelijker op. Hahaha ja dat is een lang verhaal, het huis dat wij een jaar geleden gekocht hebben had eigenlijk al opgeleverd moeten zijn maar de huidige bewoners lopen zwaar te rekken maar natuurlijk moesten wij uiteindelijk op onze beurt ook weer ons huis uit en dus hebben we nu tijdelijk een ander huis moeten huren hahaha! Fietsen is best wel ver toch zeker 25 km...en ik ben best wel lui ingesteld hahaha en dan zeker met dit soort weer...wel raar nu schijnt de zon weer volop heb van 't weekend eigenlijk ook wel zin om een leuke film te kijken, weet je nog een leuke? xxx
Hey meides. Ben weer terug van een paar daagjes weg geweest te zijn. Wat een weer is het ineens he. Daisy lees net dat het niet goed is gegaan. Wat erg voor jullie, maar ik snap dat je niet wil dat iedereen je zielig vind. Daar heb je niks aan en je gaat je alleen maar rotter voelen. Ik zelf heb mijn ei gehad, dat weet ik nu zeker. Dus als het goed is heb ik nu een cyclus van 29 dagen. Dat zou echt te gek zijn. Wil iemand mij op de lijst zetten voor 16 nov. Dan zou mijn nod moeten zijn als het goed is.
Hey droppie, Welkom terug! Waar ben je heen geweest? Fijn dat je weet wat je cyclus is nu, maakt het allemaal een stuk beter te plannen! xxx
hey meiden als je links baby van de maand bekijkt en dan djamai....als je hem tenminste net zo een geweldig kereltje vind als ik dat vind hihi