hoi hoi meiden maand november begint nog niet echt goed hé?Qua zwangeren...DAMNN! WIJ WILLEN ROZEEEEEEEEEEEEEEE! ikzelf zit nu eindelijk in de wachtperiode weer, zit nu op dag 31.....dus spannend weer, maar doe nergens iets meer op, heb het eigelijk zo gehad, die rotcyclus ook! wacht geduldig af iedereen veel suc6 met alles....
We zijn naar CenterParcs geweest. Lekker burgelijk, maar wel gezellig. Maar wat een mensen met baby's daar zeg. En dan wil je ook zo graag he... Ja hopen dat mijn cyclus nu normaal gaat worden en blijven. Ga ook even naar de baby van de maand kijken.
Hey ben erg laat vandaag maar druk druk. Kom net van kraamvisite oooo was zo leuk meisje van net 9 dagen oud zo klein zo lief wil ook zo graag moet binnenkort nog 2 keer op kraamvisite van 2 andere vriendinnen. Maargoed verder voel ik me wel goed gister echt een vreet avond gehad heb echt alles gegeten wat ik in huis had veel en veel te veel totdat ik er misselijk van werd vandaag ook steeds vlagen van misselijkheid maar zal nog wel een nawee zijn van gister.... Ik zit nu ook op het wachtbankje en eigenlijk niet meer wachten als ik weer van een cyclus van 24 dagen moet uitgaan dan zou woe me NOD zijn en bij 29 dagen is dat zondag dus weet niet wanneer ik nou echt wil gaan testen maar zie het nog wel. nou verder rustig weekend voor de boeg vriend is weer werken en ik ga morgen lekker uitslapen het is toch rot weer. nou dit was mijn verhaal voor vandaag. xx
Zoo daar ben ik weer voor eventjes. Normaal ben ik 's avonds nooit echt op internet, maar me vriend en oom zijn nu samen ff gezellig poolen, en mijn tante ligt met dr kids op bed dus ik zit hier in me eentje. Mijn vriend en ik bleven hier tot mijn oom en tante van een verjaardag kwamen, samen gezellig een filmpje gekeken op RTL 5, Mary nog wat wel een leuke film. Verder erge hoofdpijn, ik kan mijn hoofdje niet eens op een kussen liggen dat is zelfs pijnlijk, het is precies aan de achter kant van me hoofd. Maar ik voel het ook als ik op de zijkant van me hoofd lig, dus een prettige middag dutje heb ik niet gehad. Achja komt wel goed, inplaats van een bult op me hoofd heb ik een duikje..
Volgens mij ben ik nu wel de enige, ik kan niet slapen, dus dan hier nog even rond kijken. Morgen is de sterfdag van mijn moeder, zie er best wel tegen op Ik ben al dagen zo verdrietig, zeker nu we met kindjes bezig zijn. Moet nog even een bloemstuk maken, hopelijk lukt het (ik ben bloemiste) maar met dit soort dingen is het nooit goed genoeg. Sorry voor het zeuren maar mannetje slaapt al, en ik weet even niet waar ik het anders moet vertellen.
Hey Lampie, heel veel sterkte vandaag.. we zullen een kaarsje voor je branden.. verder even bannercheck.. en niets te melden.. wachten op ei... de lijst ziet er al wel wat vriendelijker uit met zwart ipv rood.. ga nu weer werken voor de afwisseling.. dag 5 deze week..pfff
Lampie sterkte vandaag. Zal aan je denken. Verder hier vandaag een drukke dag. Veel visite voor de verjaardagen. Mijn vader was deze week jarig en ikzelf ook. Dus vandaag een huis vol bij mij. We vieren het altijd tegelijk en dit jaar is mijn huis aan de beurt. Ga zo vast kaas en worst snijden en het eten voor vanavond klaar zetten. Weet nooit hoeveel er blijven eten dus maak maar iets heel makkelijks. De lijst is inderdaad zwart nu. Zou zo mooi staan met alleen maar zwart en roze
Hey meiden, Ik ben er ook eindelijk weer na griep en ongie. Wel veel om bij te lezen hoor! Daisy, een dikke knuffel voor je meid. Wat verschrikkelijk voor jullie! Alle klussers veel plezier Alle wachters, wachten duurt veel te lang Alle testers veel succes En meiden met ongie, dikke knuffel voor jullie Liefs Monique
Passagiers-lijst voor de ROZE auto! 27: 28: Chantal (1) 29: Pien83 (4) 30: Lampie (1), IkDus (1) 31: NOVEMBER 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1), mirella25 (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: 8: Judy (3) 9: 10: 11: 12: Austin (1) 13: Secretstar (2) 14: Bianca24 (4), Lotte (4) 15: 16: Yvett (2), Droppie123 17: Bloempje (5) 18: Enomis (5), Wendy1983 (2), Luna73 (2) 19: 20: 21: 22: miranda (2), mik25 (3) 23: nikkijane (3), truus1980 (2) 24: 25: 26:steffie1980 (3) 27: 28: 29: Esmee81 (5) 30: DECEMBER: 1: Anno103 (4), Monique1983 (3) 2:Missyzuilen (4) 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen
Goede morgen dames. Ik ben er ook even weer. De lijst gaat deze maand vast veel rozer worden, we willen geen rood meer zien. Verder nog even niks bijzonders te melden. Groetjes Miranda
Ik heb de lijst hierboven even aangepast en je op 1 dec. gezet. Groetjes Miranda. PS jammer dat je ook weer een ronde verder moet.
hey hier nog even een berichtje van mij alles loopt hier buiten de rails zeg ik maar....de problemen die er zijn. (man in therapie wegens internet en sex verslaving) en dan de kinderwens ook al heeft het zover geen invloed op de kids....indirect misschien een betje maar ja voel me de laatste tijd erg depri, maar dat had ik alle keren toen ik stopte met de pil...geen idee of het nu ana het ene of het andere ligt. Misschien ben ik gewoon wat gevoeliger voor alles, we zijn beste maatjes en dit probleem bestaat al jaren en zijn er al jaren mee bezig en heeft ons nooit tegengehouden een gezin te stichten. We willen niet bij mekaar weg...en hij wil net zo goed als ik dat het word opgelost en dat hij ervanaf komt. Zodat we een fijn normaal leven kunnen hebben zonder de twijfel en de angst aan mijn kant. Niet dat die vreemd gaat of wat dan ook, maar die sites en een tijd geleden de foonrekeningen,, is iedere maand weer een dip bang weer iets mee te maken op dat vlak. Moet je nagaan voordat we voor de vierde gingen vertrouwde ik hem en het...dat het goed kwam. Zou het dna toch ontpillen zijn dat ik nu terug onzeker ben? Pfff sorry maar moest het even kwijt xx steffie
@Lampie,meissie veel sterkte vandaag en ik ben er van overtuigd dat je bloemstuk hartstikke mooi is geworden! @Steffie,is ook allemaal wat heh meis,nou maar hopen dat de therapie helpt! Succes meid! Hier rustig,gisteravond wel een hele leuke avond gehad saampjes,de film was wel leuk maar niet dat je zegt WAUW... Vanmiddag komt een vriendin een bakkie doen en die heb ik niet meer gezien sinds onze miskraam,ze maakte zich een beetje zorgen om mij,lief heh maar het gaat hartstikke goed met mij,ik hoop dat ze dat dan ook wil geloven... Hey meiden,ik wens jullie een fijne dag allemaal,misschien ben ik er straks nog fftjes... -x-
@ Lampie meid veel sterkte vandaag. @ Steffie ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je lichaam snel de oude is succes. @ Monique zit je ook niet mee die rot ongi en dan ook nog eens griep erbij hoop dat je je nu wat beter voelt succes deze ronde. verder hier alles ze gangetje ga straks lekker naar een vriendin heeft een zoontje van 6 maanden echt te schattig. wou dat de tijd ff sneller ging kan niet wachten tot volgende week. xx
heej steffie: wat verveld zeg meid! Zou inderdaad kunnen komen van het ontpillen. Daar had ik namelijk de eesrte twee maanden ook wel wat last van, depri, snel geprikkeld en ook wel wat onzekerheid! Ik hoop voor je dat de therapie jullie goed doet! Verder hier gisteravond volgens mij mn ei gehad... dus gister ook nog maar ff geklust! Ik heb goeie hoop! Maar je weet natuurlijk nooit. iedereeen roept op het moment : Nou Nikki, Nu mogen jullie er ook wel aan beginnen hoor... jullie zijn al zo lang samen! En wij houden ons maar van de domme! haha! Leuk spelletje is dat!
he steffie, sterkte meid! Ik weet niet wat die onzekrheid is. ik merk wel dat ik veel gevoeliger ben sinds we met zwanger worden bezig zijn. Misschien omdat we ons nu kwetsbaarder voelen? We zijn immers opeens heel afhankelijk van onze mannen nu we een kinderwens hebben.