Goede morgen dames, Ik heb een paar daagjes niet kunnen omdat me modem kapot was grrrr.. heb gelukkig snel een nieuwe toe gestuurd gekregen.. Hier nog steeds geen ongi 2nega testen dus moet gewoon geduldig wachten op de duiveltjes Hoe is het voor de rest met iedereen hier ..? Groetjesss
gelukkig maar dus de zaadjes overleven lactacyd dat is een hele geruststelling dacht al weer een ronde weggegooid. gr mik
Hee meiden! Nou ik ben ook wakker hoor haha. Gister avond een huis vol visite en we lagen om 4 uur in bed pffff. Vandaag lekker rustig aan. einde van de dag even naar mijn ouders. Ik gebuik ook uitwendige lactacyd en dan kan geen kwaad volgens de apotheek zolang je de inwendige maar niet gebruikt. Verder hier alles goed ik heb helemaal geen klachten alleen redelijk veel wit verlies. Heb geen idee wat dat kan zijn en iedereen zegt er wat anders over vooral op andere topics........ Dus gewoon maar afwachten. Ik had vorige keer een cyclus van 25 dagen en mijn banner staat op 28 als er zaterdag nog geen nogi is dan ga ik een testje wagen! Maar heb wenig hoop. Kus Wendy en succes iedereen!
6 oktober is dus dag 1van je cyclus als je op 4 nov weer ongi werd dan was dat dag 30. Dus 4 nov wordt weer dag 1, dus geen dag 30. Dus je cyclus was 29 dagen.
oke het is me weer duidelijk wist even niet meer hoe ik nu moest tellen. Ik denk dat mn cyclus nog steeds in de war is, voelde vandaag mn eisprong + wat bloed, tja we wachten wel weer af.
hey ik heb weer een vraagje heb vorige week mijn eisprong gehad dit gezien met een test vandaag precies ongi geworden, mijn cyclus kan toch niet maar 23 dagen zijn of wel? mijn vorige was 32 dagen zo"n verschil kan het toch niet zijn groetjes
hmmmmmmmmmmmmm normaal kan je pas na twee weken na je ei ongesteld worden ./ kan innesteling zijn als je het niet vertrouwd moet je even langs je ha gaan gr mik
neen ik weet het niet zeker het bloed nog maar een paar uur is heel raar eigenlijk want als ik ongi ben is het de eerste dag nooit fel en altijd buikpijn nu heel fel geen pijn raar he wat is ha eigenlijk? groetjes
kreeg geen berichtjes meer :s maar ben weer bijgelezen iedereen een hele fijne avond hoor.... tot morgen! slaap lekker of ehhhh klus ze he
HA is huisarts, Kitty En wat betreft je bloeden, kan innesteling zijn of je hebt toch een kortere cyclus, je ziet regelmatig op het forum,meiden met een lange cyclus en dan weer een vrij korte. Ik duim voor je dat het een innestelingsbloeding is
dank je lampie, zal morgen eens bellen vind het toch raar , maar ja anders op naar ronde vijf groetjes
hallo dames! ben hier al een poosje niet geweest, alles goed? heb me even een poosje wat rustiger gehouden heb heb een vreemde cyclus, 1 okt werd ik ongi, en tot nu toe heb ik meerdere malen oud bloed verloren, hele kleine beetjes, het begon op dag 14 toen op dag 20. en toen meerder keren kleine beetjes, meerendeel met het afvegen zeg maar.. heel vreemd allemaal, vandaag en gisteren weer, maar het is zo weinig.... heeft iemand dit ook eerder gehad? liefs
hoihoi zal wel weer ongie worden hiero.....puistjes beginnen weer te komen en mijn borsten doen weer pijn, dus de hoop is denk ik weer vervlogen deze ronde iedereen suc6
Hee meiden! Even een kort berichtje van mij na een heel druk weekend met een leuk feetje haha.... Ben koppot nu! Hier alles goed! heb alleen nog helemaal geen klachten. Hebben erg goed geklust deze maand maar heb helaas weinig hoop. Hoe dat komt geen idee? Iedereen heel veel succes en tot morgen! Nu ga ik lekker slapen! Kus Wendy
hey meiden, hier ook bijna ei als het goed is... ga maar eens met de ovu-testen aan de slag.. verder erg brak na 1 avond stappen...pff dat je je zo beroerd kunt voelen zeg.. alle nieuwe: welkom|!