Hele grote lange zeg maar.. Je geloof wel dat 't een teken KAN zijn op zwangerschap. En heb t pas sinds vandaag wat erger dan normaal.. Dus wie weet, maar kan ook komen door de warmte. Dus heb géén idee.
@Missyzuilen, ik heb dus ook sinds kort een lange dikke ader lopen/ beter te zien op me borst. Nooit gehad. Vnadaar dat ik het vroeg @anomien: pff ik heb zo lekker ding bij de fysio hahah..maar ben bezit en daar heel gelukkig meee maar kijken mag altijd toch . Ik ben gewoon al paar dagen snel moe, echt moe dat ik smiddags even gaat liggen nooit gehda:S xxx
Ja, heb ik ook last van.. Heb vakantie, dus kan klokje rondslapen en doe dat ook, want me kereltje moet wel nog werken. Ga rond half 11 naar bed en kom er ook echt pas 10 uur, half 11 uit. En dan ben ik gewoon s'middags weer moe.. :S Maar ik denk dat 't gewoon komt door de spanningen en niet perse omdat ik misschien zwanger kan zijn. Want wie weet beeld ik me wel gewoon in dat ik opeens moe ben.
Haha natuurlijk mag kijken ja die moeheid hakt er flink in he... das wel een van de eerste tekenen volgens mij. Maar ik weet nit hoe het met jullie zit, maar ik doe dit (posten) niet zo vaak en moet zeggen dat dit ook best wat energie kost, haha! Vanmiddag nog even lekker mijn ogen dicht gedaan op de bank @angel4life en Yuna, ja ik hoop dat ze morgen komen. ik heb al even een mailktje gestuurd (telefonisch niet meer bereikbaar) dus ik hoop het van harte... had trouwens gelezen van de nadelen van 6 dagen voor je NOD testen. weten jullie dat ook? kan zijn dat de zwabgerschap niet doorzet, want dat schijnt vaak te gebeuren. dan is het alleen officieel geen miskraam, dus het is maar goed dat we dat soort dingen niet weten. dus dat moeten we goed onthouden! -xxx-
Ik had vandaga ook een zwangerschap test in me handen, en had zo iets van zal ik het doen of niet :S haha... Maar heb het niet gedaan. Mensen zeggen vaak hier mischien beeld je het in. Ik ken me lijf door en door en weet dat ik dit soort dingen niet in beeld. Ik ben normaal heel gezond nooit ergens last van, en nu aardig raar gevoel haha. Achjah we zien wel, kmoet nog 9 dagen wachten tot me NOD haha Help me even met de dag door te gaan xxx
Niet doen hoor! Niet testen... dan is ie nega en dan ben je verdrietig terwijl het niets zegt. Zo stoer dat je zelf echt denkt zwanger te zijn, hoop het zo voor je! ik moet zo gaan, beetje optutten, want ik ga even naar de bar met 2 vrienden. helaas kan vriend niet mee, geen oppas. maar ik zal niet drinken en niet roken (net na laatste ongi gestopt met roken )! maar wel even gezellig weg. @ alle vakantiegangers, heeeeeel veel plezier! zo gaan de dagen lekker snel voorbij en wie weet is er nieuws daarna liefs, Simone
Naja ik denk het niet dat ik zwanger ben, maar vind het gewoon raar dat me lichaam zo hevig veradnert is. Maara ch ken ook komen door dat ik door de spiraal geen hormomen meer krijgt . Hey knap joh dat je gestopt ben met roken sinds waneer? Ik sinds 13 juli pas, en geen enkel sigarteje aan geraakt Veel pelzier anoniem xxxx
ja precies.. Wat goed van je! hoe lang heb je gerookt? ik heb geen idee wat de datum is geweest, maar ik denk zo rond de 20e. vorige zwangerschap ook niet gerookt dus dat ben ik nu ook niet van plan! en ik rookte niet veel hoor, jij? ik denk echt dat ik zwanger ben... ik weet dat ik behoorlijk voor aap sta als dat niet zo is, dus alleen mijn vriend weet het, en jullie, maar toch denk ik het echt. en zo niet geen ramp, want klussen vind ik ook leuk en dan wordt het volgende maand weer heel spannend. dus probeer me zelf niet gek te maken, maar toch denk ik het stiekem!
Missy over die ader(s), die heb ik ook sinds eergisteren.. en anoniem, ik hoop voor je dat ze dan morgen komen.. en omdat je test kan het zijn dat het niet doorzet?.. of het kan ook gewoon niet doorzetten?
Ja inderdaad, vind het wel speciaal om samen te testen. nee het komt niet door het testen dat het niet door kan zetten, maar het gebeurt wel vaker dat je voor je menstruatie zwanger bent, en met de testen die we hebben van 6 dagen van te voren kun je dat zien. Alleen gebeurt het ook regelmatig dat die zwangerschap niet doorzet en officieel ben je dan niet zwanger geweest en heb je dus ook geen miskraam gehad. zal die site even opsnorren voor je, momentje
@anoniem, thja ik loop denk met het zelfde als jou, we denken het allebij nu hopen dat het echt zo is he . ik duim voor je En ik rookte behoorlijk veel ja haha een pakje per dag en ik rookte vanaf me 14e dus zo ongveer 6 jaar :S Maar zeg wel heel eerlijk als ikz wanger ben en het kindje is er dan rook ik weer haha mis het af en toe wel heel erg. Maar me vriend is ook gestoip met blowen en roken, dus wel weer een steun achter de rug xxx
hier kun je het een en ander lezen over de test in het forum. http://www.medischforum.nl/onderwerp/825 gaat om dit stukje: Zwangerschapstesten kun je beter op zijn vroegst pas doen vanaf de eerste dag waarop je overtijd bent en niet eerder. Het nadeel van testen die al zo snel HCG in de urine kunnen meten (en dus al werken vóórdat je overtijd bent), is dat je bij een positieve zwangerschapstest toch niet zeker bent dat je zwanger zult blijven. Veel zwangerschappen redden het niet tot de verwachte menstruatie. Als je dan toch ongesteld wordt, lijkt het net of je een miskraam hebt gehad. En dat is dus niet zo, omdat de zwangerschap officieel nog in het 'subklinische' stadium was. Dus dat is een groot nadeel van een zeer vroege test.
des te knap vind ik het dat je gestopt bent! ik wil dit keer eigenlijk gestopt blijven, maar kan niets garanderen Boefje, ook nog jointjes roken
hey anoniem, Stom is dat he? Als je zelf het idee hebt dat je zwanger bent? Ik heb namelijk ook dat idee maar durf er niet al te veel op te hopen, dus probeer er maar heel nuchter over te zijn. Maar stiekem denk ik toch het is raak. Nog effe afwachten tot volgende week, wie weet wordt ik nog ongi. Je weet het maar nooit! Maar het zou toch leuk zijn als we allebei gelijk hadden! Tot spreeks! Groetjes Hansje.
Heeey.. Ben ik ook weer... zijn vanavond even naar streetracen geweest. Grote hobby van mn vriend... Echt spannend joh voor iedereen die dit weekend gaat testen..ben benieuwd
hoi meiden.... Hier ben ik ffies...ivm verbouwing hiero, was de pc afgesloten..heb een heel gezellie huisje nu NOT! Geen laminaat op de vloer, dus betonvloer en de keuken is nog niet helemaal klaar, en helemaal geen leuke prulletjes staan!Ben zo shaggie..hoop dat alles erin zit voor volgende week vrijdag en dat ik dan ook alles schoon heb! Maar genoeg geluld over mij... Hoest met jullie allemaal...al iemand getest..moest veel pagina's lezen, dus dat nog maar niet gedaan, geen tijd voor ....dus weet niet wat de stand van zaken zijn Hahaha... Maar voor iedereen veel suc6.. Ik heb vanaf zondag weer geen pc ...gaan ze laminaat leggen ...bah bah bah bah...hoop zo dat alles straks klaar is voordat we op vakantie gaan... Nouw dit was mijn verhaal.hahah Ow ja mijn buik word dikker ...kan ook komen door het teveel verkeerd eten, maar valt echt op..onderbuik dikker...ff in de gaten houden dusssss..... Mog 2 dgjes werken en dan VAKANTIEEEEEEEEEEEEEE! 8) 8) 8) 8) Liefs Bianca