bij ons precies hetzelfde....ben ook gewoon bang dat ik een deze dagen ongesteld word en dan is er weer een hoop verwarring en verdriet als de test negatief is enzo.... maar jij bent al een week overtijd dan zou ik het wel testen denk ik...gewoon voor mijn eigen zekerheid. veel succes en laat even weten wat je doet! groetjes!
heb ze wel in huis maar wacht liever nog even aangezien ik wel al een hele week met weeig geveol in buik rond loop en steekjes enzo... dus denk wel dat ongi onderweg is... vervelend he dat je het allemaal zo onzeker is ... jij ook succes!
Lieve dames, Ik ga jullie allemaal een hele fijne avond toewensen, en ik zal vanavond eens even met mijn mannetje overleggen of we al gaan testen of niet. Ik hou jullie i.i.g. op de hoogte! Groetjes!
Ik ben 27 sept gestopt na 8 dagen, was in stopweek niet ongesteld geworden. En 3 okt ben ik wel hevig ongesteld geworden bijna een week lang ook, gelukkig had ik geen pijn! Maar 3 oktober was mijn laatste ongesteldheid. Behalve 2 keer bruin bloed.
Wat spannend allemaal zeg! Ik ben erg benieuwd of jullie zwanger zijn of niet! Ook ik ben pas gestopt met de pil. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld word. Ik heb nog geen zwangerschapstesten in huis. Dat durf ik niet aan. Ik haal pas een test als ik echt denk zwanger te zijn! Hopelijk over een maandje dus
Ik haal ook geen testen meer in huis. Kost alleen maar geld die dingen.. Alleen als ik denk dat ik zwanger ben zal ik misschien een test halen.
@Daisy, veel plezier vanavond! @Pien, dikke knuffel meid en veel succes in de volgende ronde. Ik hoop voor je dat het dan raak is. @Austin, spannend hoor meid. Ik zal voor je duimen. @Ikdus, bah, bah en nog eens bah! Denk je dat de duivels komen, komen ze niet. Dat je maar gauw ongie mag worden en dan lekker door naar de volgende ronde. @Dag, voor jou ook spannend meid! Liefs Monique
Ben net naar de ha geweest en het was gelukkig niet gebroken. Wel zijn mijn pezen gerekt en dat kan een week of 6 pijnlijk blijven. Heb echt veel pijn gehad vandaag. Als kapster sta je natuurlijk de hele dag. Jij een hele gezellige avond met je collega's en eet smakelijk. Altijd lekker bij de tapas
jammer voor diegene weer die ongi zijn geworden maar kop op op naar de volgende ronde voor de testers ik ben zo ongeduldig dat ik niet eens zu kunnen wachten maar dat ben ik dan he de wachters succes en dat de tijd maar snel voorbij mag gaan...wachten is een ramp weet het! hier zie ik juist dat vandaag mijn vruchtbaarste periode zou zijn...hebben gister heerlijk geklust hihi zou dat voldoende zijn? mmm weet niet of ik vanavond weer zin zou hebben nl
Hey een goede avond, Zo eerste werkdag van de week zit er weer op kan niet wachten tot het weer weekend is want dan is het weer spannend wel of geen ongi wel of geen posi test? als ik van me cyclus van 24 dagen uit ga dan zou morgen me NOD zijn dus zit te twijfelen om er al eerder een testje tegenaan te gooien maar weet het nog niet wil geen negatieve test heb tot nu toe 2 keer getest sinds ik gestopt ben met de pil en beide keren werk ik de dag erna ongi. Nou verder nog geen nieuwe zwangere onder ons maar wel spannende tijden voor Austin en Dag hoop dat jullie snel positief zullen testen. Nou ik laat het wel weten als ik getest heb heb er toch nog 3 liggen hoop dat ik er maar 1tje nodig heb........ xxx
Jammer meis! Nou idd maar hopen dat je ongie er snel aan komt,dat wachten wordt je ook niet vrolijk van! Succes! -x-
ja zeker jammer maar is nog maar de 1e ronde dus kon ook eigenlijk niet anders..... wachten duurt alleen zo lang
@Enomis, voor jullie ook spannende tijden! Ik hoop ook echt voor jullie dat je maar 1 test nodig zal hebben.... Succes! Het wordt hier wel spannend hoor meiden! Kom maar op met die zwangere dames,we kunnen wel wat roze gebruiken..... Liefs Dais... -x-
Ja het had tuurlijk wel gekund maar dan zit je weer met ontpillen enzo of niet? Het is zeker niet leuk om te wachten,pfff.... Ik weet nu ook niks,moet ook wachten tot mn eerste ongie weer komt tsja en wanneer dat zal zijn? Ik had een nette cyclus van 28 dagen maar is nu ook afwachten Succes meis,ik hoop dat we snel zwanger zullen zijn.... -x-
Wat ben ik druk vanavond hihi.... Ik heb afgebeld,heb mn haren pluk voor pluk gestyled en nu heb ik geen zin meer,net ff wat woorden gehad met mn vriend,ik baal als een stekker,bah! Dus geen tapas voor mij,anders heb ik het gevoel weer gezellig te moeten doen terwijl ik daar geen behoefte aan heb! Zo moest ff zeuren!
Kan ik helemaal begrijpen hoor! je gaat ook door een rot periode natuurlijk.... en dan loop ik te zeuren over mjn ongi... sorry! maar heel veel sterkte gewenst! enne geniet van het avondje thuis!