wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Dag balen meid is het waarschijnlijk toch gewoon ontpillen hopelijk komt de ongi dan snel of misschien niet en dat je later alsnog posi test.... afwachten en dat is al zo erg wachten wachten wachten.........

@ Daisy dank je wel maar ben toch bang dat het weer niet raak is deze maand gewoon gevoel niet goed genoeg kunnen klussen en ook niet op de juiste dagen maargoed kan niet anders dan wachten en weer wachten ... denk dat ik zaterdag ga testen als der nog geen ongi is.
    Hoop dat voor jou ook snel de ongi er is zodat je er weer helemaal voor kunt gaan.

Heb ook helemaal geen echte verschijnselen nu weet ik wel dat dat ook helemaal niet hoeft maar toch.

Nou we merken het wel.

xx

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    we wachten wat af hier...

3. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hier zie ik juist dat vandaag mijn vruchtbaarste periode zou zijn...hebben gister heerlijk geklust hihi zou dat voldoende zijn? mmm weet niet of ik vanavond weer zin zou hebben nl

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi meiden

ik heb het vandaag gevraagd bij de apotheek en je mag gewoon uitwendig je wassen met lactacyd als het maar uitwendig is en je kan beter niet de vaginale douche gebruiken want die spoelt wel de zaadjes weg.

ze zei dat je de uitwendige lactacyd mag gebruiken en dat het geen kwaad kon want het houdt juist je ph waarde goed in balans en dat is goed voor de zaadjes.

hahahaha hier was wat onzekerheid over dus dacht ik meldt het even.

gr mik

5. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    ja idd we wachten heel wat af iedere maand weer eerst wachten tot de ongi weg is dan wachten op je ei dan wachten op je NOD en als je dan ongi bent weer opnieuw wachten.......

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    we zijn er maar druk mee met het wachten hihi!
    maar goed fijne avond en ga lekker gtst kijken!

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi meiden

Ik leef met jullie mee! Goede vraag met lactacyd.

Mijn banner klopt ook niet, dit is pas de eerste keer dat ik ongesteld moet worden. Ik heb maar mijn cyclus van de pil aangehouden dus het blijft een verassing wanneer ik ongi word.

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Hey meis,
    zo moet je het niet zien,ik vind helemaal niet dat je zeurt hoor!
    Alleen ik heb nu mn avond ff niet,vandaag heel de dag goed gegaan en ik had er zelfs zin in om te gaan maar opeens is het over :rolleyes:

Ik hoop niet dat jullie dat denken als ik er ben want zo is het dus echt niet,als ik dat wel zou vinden zou ik hier ok niet zijn.
    Ieder zn problems......

Veel plezier met gtst..
    -x-

9. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    He bah Daisy, wat balen zeg!
    Ik hoop dat het gauw weer goed gaat met jou en je mannetje.
    Wel balen natuurlijk dat dat net vanavond moet gebeuren!

Dikke knuffel meid.

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goeie avond dames, ik heb ook even weer tijd om hier rond te kijken.
    Dat was even weer wat pagina's doorlezen voor mij.
    Maar ik ben weer op de hoogte.

@droppie: succes met je voet

@daisy: balen dat je je nu weer even wat minder voelt, maar dat komt wel weer goed

@alle wachters en testers succes de komende dagen

Voor iedereen die ik nog vergeet: veel liefs van Miranda

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!

Na een lange dag ben ik er weer!
    Hier alles nog steeds goed.

@Daisy Balen meid! Hoop dat alles snel eer is bijgelegd! Laat de moed niet zakken ik duim voor je!

@enomis Ja dat gevoel van wachten ken ik haha onze banners lopen precies gelijk ik duim voor twee (En voor iedereen natuurlijk)

@ iedereen die ik vergeten ben: Sorry ik moet ook zo veel onthouden en doorlezen hahah maar wel super leuk!

Kus Wendy

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Wat is het hier weer rustig zeg!
    Heb ik weer......

13. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Heeel rustig!
    Maar ik ga er ook maar weer vandoor, morgen weer werken!

Fijne avond en alvast weltrusten!

Liefs Monique

14. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey meiden

iemand Gooische Vrouwen gekeken? heerlijk zo'n cliffhanger...

En waar is BLOEMPJE?!?!?! Hoe ging je eerste werkdag meid in je eigen zaakje? Heel veel succes hoor, hoop dat het goed blijft gaan..

Heeft iemand van jullie (moeders?) wel eens het gevoel gehad na een ongi: volgens mij ben ik toch zwanger... Niet meer getest natuurlijk want ongi was gekomen maar dat unheimliche gevoel.. en nog tekenen, pijn in borsten, raar gevoel?!?
    Het zullen de hormonen wel zijn maar ik heb er wel last van... maar heb ook geen zin om een test te doen..
    Weet iemand of je tijdens je zwangerschap ook nog een eisprong krijgt? Kheb eigenlijk geen idee?!? :rolleyes: Misschien een beetje dom maar toch..

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Volgens mij heb je geen eisprong tijdens je zwangerschap.
    Ik had tijdens de zwangerschap juist het gevoel dat ik ongie moest worden.
    Jou gevoel komt mij niet bekend voor.

Groetjes Miranda

16. Niet meer actief

Heey meiden

Ik ben er ook weer even, heb niet alles doorgelezen, sorry.
    Wij hebben zaterdag de knoop doorgehakt.
    Broertje van mijn vriend woonde bij ons in, en die heeft ons zo erg de grond in getrapt dat we hem zaterdag uit huis hebben gezet.
    Klinkt misschien heel lullig, maar we konden het gewoon niet meer aan.
    Het was zelfs zo erg dat de verloskundige me zei dat ik echt aan mezelf en de baby moest denken, want de baby bleek er last van te hebben.

@ alle testers: veel succes, ik duim voor jullie

Liefs

p.s
    @ miranda: dat gevoel heb ik ook af en toe, dat ik ongesteld moet worden, vind het verschrikkelijk want denk steeds dat ik een mk krijg :oops:
    Gaat dat nog over of houdt dat de hele zwangerschap aan?

17. Secretstar

Secretstar Actief lid

Even laten weten dat ik er ook nog ben!
    Ik heb gisteren getest maar het was negatief, wat te verwachten was want de test zei pas na één dag overtijd testen voor resultaat en het liefst met ochtendurine! Ja dat had ik dus al niet gedaan :rolleyes: :oops:

Tot nu toe geen ongesteldheid! Mijn temperatuur blijft netjes hoog: 36.9 - 37.0 !
    Afgelopen dagen heel erge steken in mijn onderbuik, vergelijk het met een eisprong maar vanavond was het echt pijnlijk! Hoop dat het een positief teken is!
    Voor de rest, iets vermoeider dan anders, heel raar maar last van branderige voeten al dagenlang (herkent iemand dit :oops: )

Heb het idee dat er een kleine kans is maar eerst maar ff afwachten... :(

Morgen wacht ik nog af, tegen de avond nog mijn regels niet vraag ik mn man voor een test te gaan halen en dan test ik woensdagmorgen!

18. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hey dames,

Nou toen ik gisteren thuis kwam heb ik met mijn mannetje overlegt of we zouden testen of niet....was bang voor de teleurstelling van een negatieve test, ook dacht ik dat ik ongesteld moest worden omdat ik krampjes had en mijn borsten wat harder en gevoeliger waren.

Nou zegt tie dan testen we toch gewoon wat hebben we nou te verliezen dit is toch de eerste ronde en de kans dat het raak is is toch minimaal.

Dus ik testen...helemaal zenuwachtig.....en daar staat het "zwanger" ik denk nog nee dat kan niet over een uurtje probeer ik het nog een keer en ja hoor weer stond er "zwanger"!
    Ik begon echt kei hard te huilen!

Mijn mannetje en ik natuurlijk helemaal door het dolle heen, is natuurlijk allemaal super spannend!

Voor alle dames dank je voor jullie steun! Ik ga super hard duimen voor jullie want die lijst moet echt een heel stuk rozer!

Dikke xxx

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Gefeliciteerd Meid! Geniet ervan!

Kus Wendy

20. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dank je wel!
    En jij super veel succes! hoop dat jij ook heel erg snel positief kan testen! :D

xxxx

Deel Deze Pagina