ja misschien gister stond er dit is de vruchtbaarste dag hihi en heb eergister geklust vandaag zou ik mijn ei moeten hebben en dat kan wel kloppen voel me ziekjes koppijn en steken in mijn buik, dus of het moet eergister genoeg zijn geweest.....of ik zal vanavond nog maar eens doen hihi wie weet eigenlijk of het genoeg zou kunnen zijn geweest?
Ik moet eerlijk zeggen ik heb geen idee! Snap nog niet eens hoe het bij ons raak kon zijn.... wij zijn zo druk bezig geweest met werk, verhuizen en allerlei andere dingen dat we afgelopen maand maar 2 x hadden geklust...goede timing denk ik.... xxx
Goedemorgen, Austin gefeliciteer! Nou mij overkomt weer iets. Gister kwam een goede vriendin bij me op bezoek. Blijk ze overtijd te zijn dus ik geef haar vol goede moed een testje van mij (heb ze op voorraad natuurlijk ) ) en wat denk je jaaa hoor 2dikke vette strepen. Waar het bij mij elke keer leeg blijft staan kwam er bij haar een mooie heldere rode lijn Ben heel blij voor haar hoor maar toch best balen !
dat is zeker wel erg ja, mag je best veel om balen hoor! maar is natuurlijk ook wel leuk dat ze een testje bij jou heeft gedaan, ben je wel mooi bij de primeur aanwezig geweest he hihi
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen! Vond het aan de ene kant ook wel heel vervelend om hier te vertellen...mijn man en ik zijn natuurlijk hartstikke blij maar kan me voorstellen dat het voor veel dames hier frustrerend is elke keer als er een zwanger word en het bij hen maar uitblijft.... Ik wens iig iedereen echt super veel succes! en die lijst word de volgende maand echt een heel stuk rozer!
Austin: Gefeliciteerd meid! Geniet ervan. Jij bent net zo'n geluksvogel als ik was, was bij ons namelijk ook meteen na de pil raak. Voor de andere mensen die nog moeten testen: Ik duim voor jullie. Heb geen/weinig HCG'tje meer dus kan jullie niet helpen door te strooien, helaas, maar ik weet zeker dat die test bij jullie ook een keer positief zal zijn. Liefs
Ik heb misschien een hele domme vraag. Maar ik maak me er een beetje zorgen over. Mijn vrend en ik roken allebei en zodra ik zwanger ben stop ik meteen. Nu ben ik alleen erg bang dat zwanger worden erg lang duurt..... Ik kan me druk maken om alles hoor hahha! Rookt een van jullie toevallig ook? Veel geluk meid! Kus Wendy
Door roken kan het inderdaad langer duren. Want jullie zijn beide minder vruchtbaar! Het hoeft niet altijd zo te zijn hoor, maar is vaak wel het geval. Dus jullie kunnen beide beter nu stoppen dan dat je het doet als je zwanger bent.
he dames, weet iemand vanaf wanneer je ongeveer gaat zien dat je zwanger bent? Bij mij op mijn werk mogen ze natuurlijk niets weten...maar het begint al wel op te vallen omdat ik accuut gestopt ben met roken en ik rookte altijd best wel stevig......vreet me een ongeluk nu trouwens hahaha! Mijn mannetje stuurt net een sms en die zegt ook al dat hij niet kan stoppen met glimlachen enzo.... Is nog veels te vroeg om iemand wat te vertellen! Weet je waar ik nog het meest tegenop zie, heel januari en de tweede week van Februari ben ik allebei in het buitenland...zwanger.... Dikke xxx aan alle meiden hier!