En zo ken ik er nog wel meer ook, mijn schoonbroer en schoonzus ook en andere vrienden van ons ook! Nee hoor meid maak je geen zorgen, de meeste van onze ouders rookte vroeger ook en wij werden ook gewoon geboren en wij mankeren toch ook niets? Betekend inderdaad niet dat we moeten blijven roken tijdens de zwangerschap maar las ook net dat als je de eerste twee weken van de zwangerschap rookt dit geen kwaad kan dit staat dan nog niet in contact met je kindje! Veel succes! xxx
Een vriendin van mij is zwanger van de tweede, en zij zegt dat je het een beetje kan zien bij 12 weken maar nog wel minimaal! Kus Wendy
Volgens mij is dat roken echt amper schadelijk voor een ongebore baby hoor. Mijn tante en moeder zijn beide gezond op de wereld gekomen terwijl hun moeder heel erg rookte. Mijn moeder rookt ook en ik ben ook gewoon gezond. Er is alleen een grote kans dat je spuugbaby;s krijgt.
Passagiers-lijst voor de ROZE auto! 27: 28: Chantal (1) 29: Pien83 (4) 30: Lampie (1), IkDus (1) 31: NOVEMBER 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1), mirella25 (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: 8: Judy (3) 9: 10: 11: 12: Austin (1) 13: Secretstar (2) 14: Bianca24 (4), Lotte (4) 15: 16: Yvett (2), Droppie123 17: Bloempje (5) 18: Enomis (5), Wendy1983 (2), Luna73 (2) 19: 20: 21: 22: miranda (2), mik25 (3) 23: nikkijane (3), truus1980 (2) 24: 25: 26:steffie1980 (3) 27: 28: 29: Esmee81 (5) 30: DECEMBER: 1: Anno103 (4), Monique1983 (3) 2:Missyzuilen (4) 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Austin ik heb je in roze gezet: GEFELICITEERD. Ik hoop dat we je allemaal gaan volgen, dat de lijst maar mooi roze mag worden. Groetjes Miranda
Austin ik heb je in roze gezet: GEFELICITEERD. Ik hoop dat we je allemaal gaan volgen, dat de lijst maar mooi roze mag worden. Groetjes Miranda[/quote] Dank je Miranda! Ben ook echt helemaal op een roze wolk! Volgend maand word de lijst gewoon helemaal roze! Dikke x
hey, Ik ben ook een roker....en ik heb drie gezonde kinderen ter wereld gezet. Heb 2 verschillende gynecologen gehad en omdat ik al moest stoppen/afbouwen met de ad mocht ik beperkt blijven roken van beide. Dus het gaat echt niet altijd op hoor. De eerste drie waren meteen eerste ronde raak, niet te vroeg of te licht geboren en alle drie kern gezond! Ik rookte voor de zwangerschap 1 pakje van 25 per dag en tijdends de zwangerschap zat ik rond de 10 per dag. En zoals ik ook denk denken veel oudere artsen ook nog.....wij zijn gezond geboren en waren geen vreemde afwijkingen ed....en er is nog niks voor de volle 100 procent bewezen dat het "schadelijk"zou zijn. Dat het niet goed is is niks nieuws natuurlijk he hahaha
Dank je Lampie! Ben al de hele dag helemaal van de wereld! Hoe is het allemaal met jou? Heb je al even niet gesproken. Groetjes!
Hey Austin, gefeliciteerd hoor! Het is idd wel zo dat de vruchtbaarheid met 30% afneemt maar ja, je ziet het.. toch zwanger.. Tja het is verstandiger om het niet te doen maar vloeken mag ook niet. En meteen stoppen is ook niet goed voor je lichaam, minderen is altijd goed. Wat idd niet goed is is STRESS en de meeste mensen krijgen juist stress als ze iets niet meer mogen zoals bijvoorbeeld roken. Ze zijn er te veel mee bezig en dan is stress erger dan roken.. Mijn vader heeft ooit van de huisarts het advies gekregen om maar weer te gaan roken, niet zo goed voor zijn longen maar wel beter voor zijn hart! En Angel, wel goed van jullie dat jullie die stap hebben genomen zeg! Veel sterkte er mee iig! Als het goed is moet ik morgen mijn eisprong hebben maar de ovu testen geven geen gehoor..?! Misschien alweer te laat dan.. of nog te vroeg.. wie weet..
@AUSTIN! Meis! Van harte gefeliciteerd! Ben echt superblij voor jullie! Je vroeg vanaf wanneer je kan zien dat je zwanger bent,dat is bij iedereen verschillend meis,toen ik zwanger van Merel was zag je het pas met 17 weken Ze zeggen ook altijd dat bij een 2e zwangerschap sneller dik wordt.... Wanneer wil je het gaan vertellen? Leuk man! Veel liefs -x-
@ austin, ik kan me voorstellen dat je helemaal de weg kwijt bent lijkt me een heerlijk gevoel hahahaha. Hier is het een beetje minder, heb zwaar de griep te pakken. Hopelijk gaat het snel over, want klussen met griep is ook niet alles Snap weinig van mn cyclus deze keer, volgens mij zondag of maandag al een eisprong gehad, klopt het weer eens niet. Nou ja we zien het wel begin december
Dank je wel Dais! Denk jij dat ik beter niet kan stoppen met roken dan? Ben allemaal zo bang dat ik het kindje dan wat aandoe en dat ik achteraf denk van "stom dat had ik kunnen voorkomen" Op mijn werk zou ik het liever helemaal niet vertellen, maar gaat op een gegeven moment toch opvallen....jammer genoeg is er in mijn functie geen ruimte voor kinderen of partime werken....we zullen wel zien! Wanneer kan ik trouwens een afspraak maken voor de eerste echo? aaarrrggghhh het is ook allemaal zo nieuw en spannend! Dikke kus!
@ lampie lijkt me ook wel verwarrend ja maar komt helemaal goed, jouw naam wil ik volgende x ook in het roze zien op de lijst hoor! en hopelijk ben je ook snel van je griep af want dat is al helemaal geen pretje! xxx
Met de griep komt het wel goed, nu nog het roze hahaha. Ben idd ook benieuwd hoe het met echo's gaat e.d, hou ons op de hoogte he
@Austin, nou als je kan stoppen zou ik het meteen doen,altijd beter voor moeder en kindje! Ik heb in mijn zwangerschap een heel stuk minder gerookt,zo'n 4a5 sig per dag,nu ben ik helemaal gestopt gelukkig! You can do it! Je zou nu al de VK kunnen bellen hoor voor een afspraak,je kan m maar vast hebben staan niet dan.. Spannend! @Lampie,beterschap meissie.....
Bedankt Daisy. Nu we het over de VK hebben, zover als ik weet zit hier geen VK, maar hoe gaat het dan? Gewoon via de HA?
@austin GEFELICIPLAPSTAART! GEFELICITEERD................................. oh wat goed wat ben ik blij voor je.. de hele lijst roze meiden komop! dikke knuffel mik
Hey Mik25, Wat een enthousiasme dank je wel, vind iedereen zijn reactie echt super voel me er zo gelukkig onder! Ik ben het met je eens de hele lijst moet roze! Dikke xxx