wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Ik ben al aan het zoeken geweest, en ik kan er echt geen vinden :s misschien zoek ik verkeerd maar ik vind het wel een beetje vreemd. Maar ik vind het ook weer een beetje vooruit lopen op de feiten om nu al naar de HA te bellen, of niet?

Oh ja nog een vraag, ik heb last van mijn eisprong, buikpijn en bloedverlies, heb je dit nu voor of na de eisprong? Lees overal wisselende antwoorden nl.

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Lampie,
    ik zou nu ook idd nog niet bellen hoor pas als je zwanger bent dan heb je nog tijd genoeg.

Op je andere vraag heb ik helaas geen antwoord,ik weet zelf nauwelijks wanneer mn eisprong is,ik hoop dat ik m eergister en gister gevoeld heb want toen had ik zo'n buikpijn maar weet het ook niet.

Succes meis!
    -x-

3. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Heej austin!
    SUPER meid! Gefeliciteerd!
    Nu moet je alleen nog wel even strooien he?!

4. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Heej austin!

5. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Austin meid
    Super GEFELICITEERD en dat in de 1e ronde lucky girl. en dat terwijl je maar 2 keer geklust had deze ronde hoe doe je dat toch. :(: ;)

Nou ik weet het hier niet meer hoor als ik uit ga van mijn vorige cyclus dan is vandaag me NOD maar wil eigenlijk nog niet testen want zal misschien wel weer 29 dagenzijn :(: heb niet echt verschijnselen maar toch lijkt het of me lijf anders is dan normaal maar zal ik me wel inbeelden of me lichaam is zich aan het voorbereiden op de ongi :( moet dus gewoon nog ff wachten. als er zaterdag nog geen ongi is dan test ik denk zaterdag ochtend dan is me vriend ook vrij.

xx

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Ik wordt echt blij van deze verhalen haha zat er ff helemaal doorheen!
    Maar als ik zwanger ben stop ik meteen. Dat het niet goed is weet iedereen hahah

Liefs Wendy

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Hee Lampie

Wat vervelend allemaal! BETERSCHAP!

Liefs Wendy

8. Secretstar

Secretstar Actief lid

Austin: wow proficiat!

Hier nog geen ongesteldheid, temperatuur blijft lekker hoog dus rond de 37.0, de rare steken in mijn buik zijn er nog steeds!

Vanavond haalt mn man een test! En nu me maar inhouden tot morgenvroeg :oops: , dan eerst nog ff tempen en dan testen :) :)

Ben zo zenuwachtig :oops: :oops:

9. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kan me hier ook bij voegen want wij roken ook allebei hoe erg ik het ook vind en heb me ook voorgenomen dat als ik zwanger ben dat ik stop wilde wel al eerder stoppen maar omdat je steeds zo in spanning zit of het raak is of niet kon ik gewoon nog niet stoppen. en minderen wil ook nog niet lukken vooral nu deze dagen niet omdat ik weer op het wachtbankje zit.

xx

10. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Heej austin!

11. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Austin meid
    Super GEFELICITEERD en dat in de 1e ronde lucky girl. en dat terwijl je maar 2 keer geklust had deze ronde hoe doe je dat toch. :(: ;)

Nou ik weet het hier niet meer hoor als ik uit ga van mijn vorige cyclus dan is vandaag me NOD maar wil eigenlijk nog niet testen want zal misschien wel weer 29 dagenzijn :(: heb niet echt verschijnselen maar toch lijkt het of me lijf anders is dan normaal maar zal ik me wel inbeelden of me lichaam is zich aan het voorbereiden op de ongi :( moet dus gewoon nog ff wachten. als er zaterdag nog geen ongi is dan test ik denk zaterdag ochtend dan is me vriend ook vrij.

xx

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Ik wordt echt blij van deze verhalen haha zat er ff helemaal doorheen!
    Maar als ik zwanger ben stop ik meteen. Dat het niet goed is weet iedereen hahah

Liefs Wendy

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Hee Lampie

Wat vervelend allemaal! BETERSCHAP!

Liefs Wendy

14. Secretstar

Secretstar Actief lid

Austin: wow proficiat!

Hier nog geen ongesteldheid, temperatuur blijft lekker hoog dus rond de 37.0, de rare steken in mijn buik zijn er nog steeds!

Vanavond haalt mn man een test! En nu me maar inhouden tot morgenvroeg :oops: , dan eerst nog ff tempen en dan testen :) :)

Ben zo zenuwachtig :oops: :oops:

15. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kan me hier ook bij voegen want wij roken ook allebei hoe erg ik het ook vind en heb me ook voorgenomen dat als ik zwanger ben dat ik stop wilde wel al eerder stoppen maar omdat je steeds zo in spanning zit of het raak is of niet kon ik gewoon nog niet stoppen. en minderen wil ook nog niet lukken vooral nu deze dagen niet omdat ik weer op het wachtbankje zit.

xx

16. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    spannend Secretstar en ja wachten tot morgen moeilijk he terwijl je volgend je banner vandaag al kan testen maar met ochtend urine toch meer kans misschien op een positieve test.

Ik zo een test dat je al 6 dagen voor je NOD kan testen maar toch test ik leiver niet te vroeg want als het dan alsnog mis gaat dan voel je je alleen maar ellendig

succes met wachten en testen...

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @secretstar spaaaaaaaaaaaaannnneeeeeeeeeeeeeennnnnd.

haha laat je het morgen horen................

en wendy ik rook ook en stop a la minuut als ik een tweede streepje heb.

dikke knuf voor iedereen mik

18. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hallo,

Hier ook in de 1e ronde voor kleintje nr.2
    Ik ben 31 jaar, ruim 8 jaar getrouwd met Ricardo.
    Wij hebben een zoontje van vandaag precies 5 maanden. Marciano. Hij doet overigens deze maand ook mee met baby-van-de-maand verkiezing hier. Wie nog niet gestemd heeft... :)

Voor ik zwanger was van Marciano zijn er ruim anderhalf jaar voorbij gegaan. En heel gek, heb ik nu vage 'klachten' net als in het begin van mijn zwangerschap van Marciano. Maar ergens denk ik dat het niet kan zo snel...
    We wachten het maar rustig af.

En om dan ook maar direkt hier mee te kletsen, ik rook ook. In de zwangerschap ook gewoon gerookt, maar wel veel minder en vaak maar een paar trekjes en weg ermee.

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi,

nou ja het zou natuurlijk kunnen dat je nu al zwanger ben misschien gaat het nu wel supersnel! ik hoop het voor je want weer anderhalf jaar in spanning dat wens je niemand toe. wel leuk trouwens weinig leeftijdsverschil tussen de eerste en de tweede mag ik zo bijdehand zijn en vragen waarom jullie dat doen? niet om te oordelen maar ben altijd nieuwgierig waarom mensen een jaar (of twee) wachten en anderen snel weer zwanger worden.

nou voor jou duim ik ook hoor.................

hahaha ik duim wat af hierzo..........

duim duim duim duim duim duim duim duim

gr mik

20. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Mik, tuurlijk mag je dat vragen. Wij hebben gewoon gezegd, we gaan er weer voor. Stel dat het weer zo lang duurt dan zit er in ieder geval geen mega-leeftijdsverschil tussen. Aan de andere kant, mocht het wel snel 'raak' zijn, ik voel me super. Ben alweer helemaal hersteld van de zwangerschap en de bevalling, dus...

Deel Deze Pagina