wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi Marlieke,spannend meid misschien ben je al zwanger......

Waar is Bloempje eigenlijk gebleven?
    Iemand?

@Mik,pas je op dat je niet te hard duimt want anders raken je duimen overbelast ;)

Fijne avond allemaal!
    -x-

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    austin van harte! Bofkont :) :)

3. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    @Austin, gefeliciteerd meid! Geniet ervan!

Enne, strooien graag...

@Lampie, beterschap meid!

@Marlieke, hee gezellig, jij ook hier.

BLOEMPJE?

Liefs Monique

4. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi allemaal

Ik wel niet betweterig overkomen, maar als je rookt sterft een deel van de placenta af. Er zijn verschillende onderzoeken gedaan naar roken en zwangerschap en het is aanbevolen om ruim voordat je zwanger wilt worden te stoppen met roken.

Verder iedereen veel geluk die zwanger is en voor degene die nog niet zwanger zijn heel veel suc6!

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goeie avond meiden, ik ben er ook even weer.
    Wat kan je het soms druk hebben zeg.

Even terugkomend op de bovenstaande quote: dat kan je ook overkomen als je NIET rookt.
    Ik heb namelijk nog nooit één sigaret gerookt, en bij mij is de placenta voor een heel groot deel gestopt met werken.
    Ik denk dus niet dat dat waar is, hoe kan het dan dat er zoveel gezonde kinderen worden geboren bij al die rokende moeders?

Verder weet ik even niet meer wat ik tegen wie wilde zeggen.
    Komt later wel.

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nog even daisy als we niet genoeg duimen kunnen we nooit twee strepen krijgen dus komt ie weer hahahahahhaa

duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

dikke knuffel mik

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    leuk leuk leuk

helemaal leuk

hahaha wil ik ook later als ik groot ben .........

sorry beetje melig maar wil wel graag snel achter elkaar twee kids dus geef je groot gelijk

gr mik

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hé mik, hoe is het met jou?
    Hoe denk jij over volgende week=test week.
    Ik heb voor mijzelf geen idee of het raak is of niet.
    Wil me er ook nog niet mee bezig houden.

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Austin,wat gaaf! Gefeliciteerd
    En dat in de eerste ronde :D

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier idem. geen flauw idee en probeer mezelf niet gek te maken dus heb geen ideeeeeeeeeeeeeeeeeee anders ben ik twee weken per cyclus in de stress . dat heb ik de eerste twee maanden gedaan dus probeer nu een andere aanpak. gewoon rustig afwachten en mijn hoofd op iets naders zetten.
    alleen heeft mijn lichaam het iets te letterlijk genomen. IK HEB EEN VOORHOOFDHOLTEONTSTEKING bah bah bah.
    morgen word mijn keuken definitief gemaakt dus heb wel gelukkig wat anders om me druk over te maken,

maar ben 24 uur per dag in gedachten aan het duimen dus komt goed .hahahahahahahahahahahahha

gr mik

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Blijf nog maar lekker even doorduimen, dan komt alles goed.
    Ik wacht volgende week ook gewoon af.
    Is er na mijn NOD niks gekomen dan ga ik in de loop van de week wel testen.
    Kost mij anders veel te veel testen.

Maar het is wel spannend hoor, net of ik de 1e keer zwanger wil worden.

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahahaha

nou dat gaat mij niet lukken hoor op nod gaat mik testen .............. wat dan ook ik heb liever een negatieve test dan dat ik mezelf weer gek loop te maken.
    als ik niet ongesteld word op nod ga ik toch lopen te denken. ik heb net weer drei testen binnen gekregen van deze site dus.................

gr mik

13. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    haha mik ik ken het gevoel ben nu ook al aan het denken van zal ik ze al bestellen hihi.
    Misschien maar even wachten en op nod (mijn verjaardag) een testje hier bij de delhaize halen pff...
    maar weet niet of het raak is we zullen zien

ikke trouwens ook flink verkouden gister ineens opgezet en voel me beroerd, maar moet wel gaan werken anders kan ik straks mijn vast contract wel op mijn buik schrijven denk ik pfff

meiden zijn er nog die testen? xx

14. Niet meer actief

Heey meiden,

Ik las net de discussie over roken.
    Zelf ben ik bijna 19 weken zwanger en ik rook ook.
    Had met mijn verloskundige overlegt of ik beter kon stoppen, maar zij zegt dat ik dat beter niet kan doen.
    4 a 5 sigaretjes zijn een stuk minder schadelijk dat een hoop stress.
    Toen ik zei dat ik anders wel pleisters of kauwgom zou halen om te stoppen werd ze een beetje boos want die dingen zijn veel gevaarlijker voor de baby dan een paar sigaretjes.

Verder is het nooit bewezen dat roken echt zo slecht is voor de baby, oke dat het goed is is ook niet bewezen, maargoed.
    Mijn stiefzus rookte als een schoorsteen in haar zwangerschap (2 pakjes per dag) en haar kindje was groot en gezond.
    Het enige waaraan ze konden zien dat ze rookte was de placenta die een iets andere kleur had.

Liefs

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Dames wie beurt me even op. Ik zit 3 dagen voor NOD en ik voel werkelijk NIETS wat op een zwangerschap kan wijzen. Ik heb al de neiging om de handdoek in de ring te gooien en baal er zelfs van dat ik nog zolang op mijn ongi moet wachten.
    Dus toe, vertel eens even dat jullie ook niets voelde en toch zwanger waren. Oh sjips... dit kan ik dan beter in de zwangere hoek vragen of niet? Tja daar durf ik niet te komen haha.

16. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    He luna73,

Ja ik voelde wel wat maar geen misselijkheid ofzo...gewoon de normale symptomen die ik heb bij ongesteld zijn je weet wel, harde buik en gevoelige borsten!

Veel succes en maak je niet te gek!

groetjes!

17. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hoi dames goedemorgen!

Ik heb gisteren 3 trekjes genomen van een sigaret en werd echt kei misselijk...is echt raar...ik rookte echt als een ketter, toch zeker wel een pakje per dag!

Voelde me natuurlijk wel gelijk schuldig maar lees alle reacties hier en denk dat dat dan best wel mee valt!

Ga direct een afspraak maken bij de verloskundige, ben echt zenuwachtig!

xxx

18. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    heeej Austin, Nou een goed teken dat je lichaam zich afzet tegen het roken, toch? Das natuurlijk de beste manier!

Zou je wel wat HCG'tjes willen strooien.... ********

Ik sta vooraan om te vangen!
    Ik heb namelijk deze maand er wel een goed gevoel over. Ik had in de nacht van 9 op 10 november m'n ei... OOk goed geklust toen. Nu had ik van 13 op 14 (vannacht dus) weer steekjes... Misschien innesteling?

Vorige maanden had ik namelijk al steeds het idee van, het lukt deze maand toch niet, en nu heb ik daar een heel ander gevoel over... Maar ja, laat ik mezelf maar niet gek maken.
    Ik verwacht in de nacht van 23-24 mijn NOD te hebben... Zat namelijk in voorgaande rondes steeds precies 14 dagen na mn ei...
    Ik ga ook duimen! Vind het wel spannend... voor iedereen die nu op het wachtbankje zit: SUCCES!

19. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    STROOI STROOI STROOI!

:idea: :) :idea: :) :idea: :) :idea:

xxx

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrgghh

mijn aanrechtblad is weer niet goed of ik op volgende week kan wachten!

ik word geeeeeeeeeeeek. rotkeuken!

gr mik

Deel Deze Pagina