Vang! (ik ben zo aardig ook wat over te laten voor de anderen!) Mik: Jakkes van een rotstreek zeg! Daar word je toch helemaal niet goed van! Ik zou zeggen: NEEEEE ik kan niet nog even een week wachten! Volgnes mij zou ik echt helemaal door het lint gaan! Wat gebeurt er nu dan?
Aaah mik, wat gemeen. Wij hadden hetzelfde probleem zo'n half jaar terug. Heeft allemaal bij elkaar 3 maand geduurd voordat het eindelijk goed was. Hoop dat het bij jou sneller voor elkaar komt. Liefs
nou kreeg net te horen dat er vandaag iemand komt om het aanrechtblad in te freesen maar dat ze niemadn hebben om de rest van de keuken over twee weken pas word afgemaakt. het is dat ik niet agressief ben aangelegd maar anders ............... ik denk dat we het zelf wel af gaan maken en een vergoeding vragen voor de gemaakte problemen . ik word echt gestoord van die lui gr mil
Ja inderdaad, zulke mensen zou jehaast de nek omdraaien. Wat vervelend zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je gek wordt, werd ik toen ook. succes meid
jemig Mik, wat vervelend zeg! Nou hopelijk komen ze met een redelijk voorstel... het zit jullie wel erg tegen he! balen hoor! JOEHOE>>>>BLOEMPJE! Hoe gingen je eerste dagen in je nieuwe zaak?!
Ff een vraagje tussen door. 3 oktober was de eerste dag van me laatste ongesteldheid. Ik heb 18 en 19 oktober eerst 2 druppels lichtroze bloedverlies gehad en toen oud/bruin bloed. En 27 oktober heb ik weer een middagje bruin bloed verlies gehad. Me tante zegt misschien moet je het toch maar rekenen als je ongesteldheid. Dus dat zou betekenen dat ik de eerste keer een cyclus van 15 dagen had en de tweede keer een cyclus van 9 dagen. Ik ben niet van plan om het als een ongesteldheid te rekenen want dan heb ik wel een hele korte cyclus, en ben ik nu inmiddels overtijd. Of kan ik het beter wel als ongesteldheid rekenen ?
ik zou het niet rekenen als ongesteldheid. maar ik zou als ik jou was wel even een belletje wagen aan de ha want dit kan natuurlijk niet. maar ja toen ik dat de eerste keer deed zei de huisarts dat je wel een jaar niet ongesteld kan worden na gebruik van de pil. nou mijn horrorverhaal is compleet. de man van de graniethandelaar kwam net en zei dat hun nooit met atag werken en dat ze dat ook niet kunnen infresen. het kan wel maar dat word een heel gepuzzel en dan moet de aanrechtblad en de kookplaat mee naar lionstone om het daar ter plekke te puzzelen. nu hebben wij de keukenmax gebeld en die bellen misschien vandaag of morgen terug. ik zit hier gewoon te janken.......... word er zo moe van en wil hier helemaal niet mee bezig zijn want we zijn bezig met een beeb en heb geen tijd vor stress in mijn lichaam. als er nu iemand voor mijn deur komt draai ik diegene de strot om. ik sta niet meer voor mijzelf in............. word gek! gr mik
hallo allemaal, ik kom hier ook maar eens even meekletsen. Ik ben 22 oktober gestopt met de pil. en dus nu aan het ontpillen, maar tegelijkertijd ook lekker aan het klussen. We zijn wel waar het schip strand. Ik hoop dat mijn cyclus regelmatig op gang komt maar dat is dus allemaal nog ff afwachten. groetjes
kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt! Ik kan soms ook zo belachelijk kwaad worden! Denk maar zo, als je voor jezelf op komt krijg je meestal wel het meest gedaan! xxx
het lijken me eerder een soort doorbraakbloedingen. Ik denk niet dat je van ene cyclus kan spreken. Trouwens bij een cyclus van 15 dagen zou ik sowieso naar de HA gaan, want daar kun je helemaal niet zwanger bij worden, want dan heeft het eitje geen tijd gehad om te rijpen.
hahahahahahahahaha ik denk het niet hoor. sorry voor mijn gezeik trouwens hoor maar zit er helemaal doorheen. dikke knuf mik
ben je gek! Ik heb me twee weken geleden wel zo onwijs boos gemaakt dat ik gewoon huilend weggegaan ben bij mijn werk omdat ik het niet meer trok! ( gezeik met ons nieuwe huis ) ( dus daar kunnen babytjes gelukkig wel tegen ) Gewoon lekker afreageren is veel beter dan het binnen houden! xxx
gelukkig dus er is nog hoop. ja kan het gewoon ff niet handelen. ben doodziek(voorhoofdholteontsteking) en dan dit en dan denk ik denken die mensen niet na ofzo? ik ben echt er ziek van. letterlijk gr mik
Ik vind het echt klote voor je. Onbegrijpelijk gewoon, zulke dingen horen ze toch te weten voor dat ze een keuken plaatsen of maken. Ik ken mijn huisarts wel een beetje, en hij zal ook zeker zeggen wacht maar tot je eerste ongesteldheid. En wie weet zit ik dan al in Spanje, dus ik laat het wel lekker zitten. Ik ga me niet druk maken om me ongesteldheid meer. Ik zal eind nov, mocht ik niet ongesteld zijn nog één keer testen en dan is het me laatste test! 14 Dec ga ik verhuizen voor een korte tijd 3 maanden maximaal, dan gaan we bij mijn tante wonen. En dan gaan we lekker met zijn alle naar Spanje emigreren, ik focus me lekker daarop! Me vriend is nu ook bezig met me baarmoedermond te leren kennen, want hij kent mijn doos en alles wat erbij hoort beter dan dat ik het ken. We doen het sinds eergister en gister was hij zachter en verder weg dan eergister. Dus heb ik zit misschien in me vruchtbare dagen. Wat je wel niet allemaal kan leren van deze site! Ik wist ook nooit dat je aan je bmm kon voelen of je in je vruchtbare tijd ofzo zat. Dus het is wel handig om zo te kunnen voelen in welke tijd je zit, mits je ook je eigen lichaam kent.
Noa, welkom meid! @Luna, ik had de vorige keer tijdens mijn zwangerschap heel weinig klachten. Alleen heel in het begin beetje ongikrampjes. En meer afscheiding. Verder niets. pas later, zo rond de 12 weken kreeg ik een beetje last van bandenpijn. Nu zit ik in ronde 1 en heb dus hetzelfde gevoel als in de 1e paar weken van mijn zwangerschap van Marciano. Maar het kan niet denk ik bij mezelf. De vorige keer duurde het ruim 1.5 jaar en dan zou het nu pats boem direkt raak zijn?
Dat dacht ik dus ook al! Als ik uit zou moeten gaan van een cyclus van 15 of 9 dagen ben ik nu ook al overtijd. Ik ging het net aan me moeder vragen en zij zegt dat ik het ook misschien wel moet rekenen als ongesteldheid en omdat me lichaam nog moet wennen, dat dit het begin is en het later gewoon word. Dus volgens me moeder en tante ben ik al 2 keer ongesteld geworden en moet me lichaam gewoon wennen zonder pil. Snap best dat me lichaam moet wennen zonder pil maar dit zou wel raar zijn.
@ IkDus! Nou wel balen hoor dat je lichaam zo vreselijk aan het rommelen is. Ik zou het nog wel even tijd gunnen... hopelijk komt het uit zichzelf op gang. Als ik het goed begrijp heb je het dus aan je moeder en je tante uitgelegd? Betekend dit dat zij weten dat je zwanger wilt worden, of heb je dan een smoesje bedacht? @mik: Jemig, en nu maar hopen dat er nu even niemand aan je deur komt! Ik vind het zwaar balen voor je, en tuurlijk mag je hier even lekker uitjanken en je verhaal doen. Je zeurt echt niet hoor! @Noa: Welkom! Vertel eens, hoelang heb je de pil geslikt enz... Hoe oud ben je, hoe is de gezinssamenstelling nu... Vertel.. wij zijn heel erg nieuwsgierig hier! Liefs Nikki