wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    he dames kan het trouwens dat ik voel aan welke kant mijn babytje zich heeft ingenesteld?

Groetjes

2. Niet meer actief

Merknaam || Progestageen... Oestrogeen: ethinylestradiol
    Cilest norgestimaat:|| 250 microgram .... 35 microgram
    Diane 35 cyproteronacetaat:|| 2 milligram ... 35 microgram
    Femodeem gestodeen:|| 75 microgram ... 30 microgram
    Harmonet gestodeen:|| 75 microgram ... 20 microgram
    Lovette levonorgestrel:|| 100 microgram ... 20 microgram
    Marvelon desogestrel:|| 150 microgram ... 30 microgram
    Mercilon desogestrel: 150 microgram ... 20 microgram
    Meliane desogestrel:|| 75 microgram ... 20 microgram
    Mycrogynon 30 levonorgestrel:|| 150 microgram ... 30 microgram
    Microgynon 50 levonorgestrel:|| 125 microgram ... 50 microgram
    Ministat lynestrenol:|| 750 microgram ... 37,5 microgram
    Minulet gestodeen:|| 75 microgram ... 30 microgram
    Modicon norethisteron:|| 500 microgram ... 35 microgram
    Neocon norethisteron:|| 1 milligram ... 35 microgram
    Neogynon 21 levonorgestrel:|| 250 microgram.... 50 microgram
    Neo Stediril levonorgestrel:|| 125 microgram .... 50 microgram
    Stediril-d levonorgestrel:|| 250 microgram ..... 50 microgram
    Stediril 30 levonorgestrel:|| 150 microgram ..... 30 microgram
    Yasmin drospirenon:|| 3 milligram ..... 30 microgram

Ik vind de Diana pil dus een vrij normale pil niet zwaar en niet licht.

Ik heb het dus ff met || en ... gescheiden zodat het wat makkelijker te zien is ;)

3. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey hey,

Ik ben er ook weer.
    werkdag zit er weer op zit lekker boven op de computer want me vriend zit op de laptop gelukkig hebben we dus weer 2 computers.
    Het is alleen ijskoud in deze kamer want verwarming staat hier niet aan dus koude voeten en koude handen.
    Verder hier nog geen ongi dus ik heb of weer een cyclus van rond de 29 dagen of ? misschien ?
    Ik heb de afgelopen dagen me temperatuur bijgehouden 4 dagen geleden was het 36.8 daarna 36.8/37 daarna 37/37.2 en nu op dit moment 37.3 zou dat dan toch een goed teken zijn? meestal komt me temperatuur niet hoger dan 37.1.
    Nou ja we zien het wel. hey toevallig ook meiden die zaterdag willen gaan testen? komen weer een hoop testers aan spannnneeeennnnnddddd.

4. Niet meer actief

Oee echt spannend, ik had niet kunnen wachten en al stiekem getest hahaha.
    Maar aangezien jou cyclus steeds om en om is, maaaaaaar je temp ziet er ook weer belovend uit.
    Ik had echt niet kunnen wachten in jou geval.

5. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou zal ook maar ff antwoorden ik kom uit Noordholland tussen A.dam en Hoorn laat ik maar zeggen.

6. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik moet me ook steeds inhouden hoor als ik 's morgens wakker word heb ik geen drang als ik op me werk zit ook niet maar als ik dan hier kom nou dan begint het wel weer te kriebelen hoor :( maar wil het echt proberen vol te houden tot zaterdag dan is het weekend is me vriend ook vrij en dan kan ik of super blij zijn of beetje verdrietig en dan zit niet iedereen op me werk me aan te kijken van wat ban je vrolijk of juist verdrietig snappoe :rolleyes:

Ik heb ook wel een raar gevoel in me buik het rommelt een beetje soms denk ik ook nu krijg ik een soort van ongi kramp maar zet dan niet door maar heb wel veel last van me onderrug en dat heb ik meestal ook als ik ongi moet worden dus is zo onzeker allemaal. ook me (.)(.) lijken wel iets steviger maar totaal geen pijlijk gevoel ofzo.
    Nu weet ik ook wel dat je ook zwanger kan zijn zonder kwaaltjes dus kan niet anders dan afwachten en dat is zo verdomt moeilijk! :x :x

7. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Noa1980 zal je ff welkom heten en heel veel succes wensen klets gezellig mee je kan al je leuke en minder leuke dingen hier kwijt.

@Mik25 verdomme balen meid ik hoor het zo vaak problemen met keukens zit je zo lang te wachten heb je zo naar toegeleeft en dan weer dit schiet ook niet op nou sterkte.

@IkDus meid hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt want dit is ook niks al die onzekerheid.

8. Niet meer actief

Als iemand gaat testen of bijna gaat testen, krijg ik zo een zenuwachtig gevoel in me buik, als of ik zelf ga testen hahaha.
    Ik krijg nu al kriebels in me buik dat jij gaat testen.

9. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hier 1 uit Twente.

10. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Haai Meiden,

Zo ik laat me ook weer eens zien hier :$
    Het gaat gelukkig weer helemaal toppie met me.
    Ondanks dat ik nog wel 6 weken in het gips moet zitten.
    En dat ik weet dat ik binnen nu en 2 maanden nog keer geopereerd word.
    Heb gelukkig haast geen last meer van mijn gebroken ribben. Soms met verkeerde bewegingen voel ik het wel maar het is uit te houden.

Maandag ga ik weer naar school voor het eerst sinds het ongeluk. Ik had stage eigenlijk tot morgen maar ja niet meer naar toe gegaan en maandag begint school weer.

Vrijdag is mijn NOD dag en volgens mij zegt mijn gevoel dat er niks gaat komen, ik heb nog geen teken of iets dat ik ongie ga worden.
    Ik wil dinsdag pas gaan testen.
    Ik ben er deze maand niet echt mee bezig geweest om eraan te denken dus wie weet!

Liefss

11. Niet meer actief

Fijn dat het weer beter met je gaat.

En als je nou zwanger bent, hoe zit het dan met de operatie?
    Ik had gelezen dat het dan niet doorgaat, maar wat gaat er dan gebeuren?

12. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Ze gaan een nieuwe pees aanleggen in me arm/duim.
    Het is wel nodig dat dat gebeurd maar als ik zwanger zou zijn en het is nog vroeg stadium zou het moeten kunnen zei de arts.
    Maar ik weet niet of ik dat zelf wel ziet zitten! Je weet nooit natuurlijk.

Als ik nu zwanger ben gaat de operatie idd niet door. Of ik moet prik in me oksel krijgen maar die is heel pijnlijk en ik w8 liever dan met de operatie.

13. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik heb dat zelf ook als andere gaan testen en zit nu dus ook weer met kriebels voor mezelf
    maar aan de ene kant heb ik er zo een slecht gevoel over :( en aan de andere kant denk ik waarom niet :)
    heb sinds ik gestopt ben met de pil nog helemaal geen valse verschijnselen gehad zoals overdreven misselijke pijnlijke (.)(.) of iets anders maar nu dus ook nergens last van.
    Maar ik laat het meteen weten hoor als ik getest heb zaterdag.

14. Niet meer actief

Als het mogelijk moet wezen in een vroeg stadium zou ik het zeker doen.
    Beter dan een jaar wachten, want wat ik begreep is dat je je arm niet zo goed meer kon gebruiken?
    En dat heb je toch wel nodig voor een baby :p

Al ken ik wel een vrouw die een 2ling had en maar 1 hand had en het ook prima is gelukt.

15. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Ik kan me arm/hand sowieso door het ongeluk nooit meer 100% gebruiken! :(

Maar idd het moet te doen zijn :)

16. Niet meer actief

Sta je zaterdag vroeg op om te testen en het te melden ?
    Want me mannetje is rond half 2 weer thuis van het werk dan en dan zit ik bijna nooit achter de pc.

17. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Yvett gelukkig gaat het weer beter met je en spannend hoor nog 2 dagen tot je NOD en dan tot dinsdag wachten. Nou hopelijk is het raak voor je maar wel lastig ivm je operatie nou gewoon maar op je af laten komen allemaal en dan zie je het wel toch.

xx

18. Niet meer actief

Pfff klote zeg!

Hoe is het ongeluk eigenlijk gebeurt(als je er over wilt praten)
    Is die vrachtwagen chauffeur door rood ofzo gereden?

19. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ik sta niet te vroeg op het is weekend en dan lig ik toch wel wat langer in me bedje maar als ik wakker word dan ga ik wel meteen testen
    ben er iig rond 10:30 uur zeker uit want moet sporten.
    Dus dan weet je het op tijd. ooooo kan niet wachten tot het zaterdag is
    nog 3 nachtjes slapen dus of dan gewoon maar ongi voor zaterdag of een positieve test.

20. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Ja vrachtwagenchauffeur is door rood gereden, en zat met drank achter het stuur!
    Heb 2 ribben gebroken!
    Me arm was op 4 plekken gebroken en mijn been op 2 plaatsen.
    Zit in elkaar met schroeven en moertjes haha!

Nu kan ik er wel om lachen maar in het begin totaal niet.

Als ik nu zwanger zou zijn is het echt wel bijzonder. Want echt seks in het gips met je halve lijf is echt een ramp haha!

Deel Deze Pagina