hallo dametjes.. ja het is af en toe stom dat je lichaam je zo in de steek kan laten. die blauwe ader zie ik niet. heeft iedereen die gehad? heb wel pijnlijke borsten en tepels zijn heel erg gevoelig, alle kleine beetjes voel ik al. en buikpijn, en ik ben in het begin van de week ziek geweest, denk dat het allemaal met elkaar te maken heefft.. naja. soms maak ik me ook gek hoor. wil er eens een dag niet bij stil staan maar doe je toch.. ik krijg morgen me testen binnen als het goed is. ik zou dinsdag eigenlijk al willen testen dat is 3 dagen van te voren. maar een beetje te vroeg denk ik.. voor de dames die gaan testen .. spannend! ik duim voor jullie dat het maar goed nieuwd mag zijn
Bedankt allemaal! Ik hoop dat ik snel met goed nieuws kan komen... Ik moet proberen er niet teveel mee bezig te zijn, want dan is de kans groot dat het niet lukt. Maar de vorige keer toen het in de eerste ronde raak was, ben ik er ook best veel mee bezig geweest in mijn hoofd. Dus het zegt eigenlijk niks. Meiden die de test binnenkort gaan doen, veel succes, ik duim voor jullie. Het gaat hier zo snel dat je vaak moet kijken om het bij te kunnen houden, wel gezellig!
hey sannnnie, ik heb dat ook blauwe aderen in me borsten nog steeds, en alle kwaaltjes er om heen van een beginnede zwangerschap. Maar ik kan pas over 9 dagen testen dus ik wacht gerust af. Maar heel raar me lichaam verandert echt met de dag :S Ik ziet hetw el allemaal xxx
ja ik heb ook echt dingen waaruit blijkt dat het bijna wel zover moet zijn! het kan bijna nie anders denk ik dan. ik heb die blauwe ader niet. als ik die nog krijg word ik helemaal gek. ik mag over 7 dagen testen. maar zo lang kan ik niet wachtn hoor. pff wat een avond, verveel me een beetje! gr sannnnieee
Thja ik wacht als ik een week over tijd ben, dan pas ga ik testen. Liever dat ik ongi word dan dat ikl negi test krijg (thja allebij het zelde eigenlijk haha:S) Maar ja ik probeer veel te denken van ach weet je het zla nog wel niet, ik zal wel gewoon veranderen omdat ik van de spiraal af ben. Ik verveel me net zo haha xxx
haha soms weet je niet wat je moet denken. vind het wel leuk om met mensen te kletsen die in prexcies hetzelfde schuitje zitten. nou laat het maar snel vrijdag zijn haha..! maar dan is ook gelijk me vakantie weer voorbij!
Jij al over 7 dagen meid je mag eerder dan mij .. Maar wat angel4live al zei nog ff dan mag er een dagje van af
ja idd.. dat duurt niet lang meer... haha ga lekker me bedje in ..! tot morgen weer meiden.. slaap lekker voor straks! XX sannnieww
Ik had net een bruine veeg na het plassen (Heb dit meestal voordat ik ongi wordt). Ik heb alleen geen ongi krampen. Las op het forum dat dit nog niks betekent. We wachten het maar af! Daar wordt je toch moe van dat wachten! Fijn weekend allemaal!
Haha ja erg is dat he Hansje. wachten, wachten en wachten...maar jij bent al 2 dagen overtijd ff rustig afwachten .. zijn er verder nog mensen wakker? xxx
Nee niet echt. Slaap de laatste tijd al niet echt goed. Ach ga, gaat ook wel weer over. Waarom kan jij niet slapen dan?