Dank je voor je antwoord! Ja is inderdaad wel zo maar je bent dan tegelijkertijd ook weer zo bang dat dat een slecht teken is...buitenbaarmoederlijke zwangerschap ofzo.... xxx
Bij mijn zwangerschappen had ik de eerste weken het gevoel alsof ik toch nog ongi moest worden. Iedere keer zo'n drukkend gevoel in mijn buik. Voor mijn laatste zwangerschap had ik totaal geen kwaatljes net voor mijn NOD. Nu dus ook niet, ik hoop dat dat een goed teken is. Ik voel op dit moment niks bijzonders. Heb me ook voorgenomen daar niet zo op te letten, lukt nog niet zo goed.
hahahahahahahhaa niet op je lijf letten terwijl je bezig bent met een wondertje. dat is werkelijk onmogelijk.............................. ik voel ook alles. maar wel veel dingen die ik de vorige maanden ook had dus zal nog steeds wel ontpilen ben. ben er deze maand wel nuchterder onder.................. hoe is het begint het al te kriebelen? gr mik
hoi meiden ben ik ook weer eens wij zijn druk aan het inpakken want we krijgen misschien volgende week de sleutel ipv 1 dec dus kunnen we eerder daar gaan klussen. heb ook geen flauw idee wanneer mijn ei komt. wel lekker er niet zo veel mee bezig zijn. gisteren een goed gesprek gehad met mijn mannetje over zwanger worden. haha die mannen snappen ook niet goed hoe het allemaal werkt he haha. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Leuke bewoording anno! @ mik: ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik mezelf niet gek wil maken met allerlei steekjes en kriebeltjes. Die zou je waarschijnlijk ook voelen als je niet met zwanger worden bezig bent. Maar het begint hier al wel een beetje te kriebelen hoor, 6 dagen is niet meer zo lang. Hoe is dat bij jou, ook kriebels of niet? Hoe ga jij het aanpakken=eerst NOD afwachten of al eerder testen?
3x is wel erg vaak Miranda! PS het berichtje bleef steken, dus te vaak op ok gedrukt. (zo krijg je de pagina wel vol)
Ik heb nog even een vraag. Mijn beste vriendin heeft vorige week te horen gekregen dat ze waarschijnlijk niet meer zwanger zal raken, de kans is enorm klein. Ze hebben gelukkig een zoontje van 3 jaar, waar ze heel lang voor bezig zijn geweest (meerdere behandelingen). Zij waren al voor ons bezig met zwanger worden, en wij zijn nu dus al 3x zwanger geweest. Ik heb haar ook wel eerlijk verteld dat wij wel weer proberen om zwanger te raken, en dat vind ze ook geweldig voor ons. Maar ik kan er enorm tegen op zien hoe ik haar zou moeten vertellen als ik weer zwanger zou zijn. Ik vind het allemaal zo oneerlijk.
@ Austin, probeer lekker te genieten en als je het nu echt niet zeker weet, dan bel je even naar je HA. enne even een bannercheck
Het is ook allemaal erg oneerlijk, maar je moet je niet schuldig voelen hoor, nu jullie het opnieuw gaan proberen voor een wondertje. Ik vind het ook erg moeilijk, mijn schoonzus kan ook geen kindjes krijgen, bij ons is het natuurlijk ook afwachten, maar ik zou ook niet weten hoe ik dat aan zou moeten pakken. Dus echt een geweldig antwoord kan ik je ook niet geven.
op nod test ik want dan weet ik zeker waar ik aan toe ben. en kan ik op mijn ongie wachten. ik voel nog niet veel. vanmorgen wat steekjes maar ben er erg nuchter onder. groetjes mik
Gaat wel spannend worden volgende week=heel veel testers. Dat wordt: ROZE ROZE ROZE ROZE en nog eens ROZE.
ik hoop het ik hoop het ik hoop het!1 roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze als we het maar vaak genoeg zeggen komt het helemaal goed. al ga ik weer in het rood denk ik want nog geen enkele tekenen van zwangerschap hier, maar goed als ik de banner aanhoud zou het vandaag moeten innestelen dus ja kan ik pas na vandaag symptomen krijgen. dikke knuf mik
Hey miranda, Ik snap heel goed wat je bedoelt! Ik heb een vriendin en die kan helemaal geen kinderen krijgen want zij heeft helemaal geen eisprong. Ze heeft zich er wel bij neergelegd maar zie er toch tegenop om het haar straks te vertellen....en zeker omdat het in de eerste ronde gelijk raak was en zij door best wel een hele molen is geweest.... Het is inderdaad oneerlijk!
ik zou heel open blijven. Dus vertel haar dat jullie bezig zijn, dan is de klap minder hard als je straks verteld dat het zover is. Ik heb een soortgelijke situatie gehad en die openheid heeft ons heel erg goed gedaan. Natuurlijk zijn er ook tranen geweest maar dat is niet erg.
Hey luna! Nou het is alleen aan de linkerkant van mijn buik en dan heel erg laag ja....een beetje zo'n gevoel als je met een achtbaan een rondje maakt dan krijg je ook zo'n vaag gevoel in je buik...hahahaha ik weet het klinkt vast super raar hahaha. xxx
hey meiden ik uit zutendaal Belgie....geboren in eindhoven 24 jaar in weert gewoond maar ja manneke belg...en hier is de boel iets beter geregeld dus maar meegegaan met hem hahaha bevalt goed overigens zwangeren gefeliciteerd hoor! testers ik duim echt mee hoophoophoop wachters zoals ik...pfffff duurt lang ongis op naar de volgende ronde!