Ik praat met een vriend op msn, hij heeft pas een auto ongeluk gehad dus daar praten we over. En ik kreeg net een smsje die voor hem bestemd was, heel raar:S
hier nog een keuken aan het inruimen dus af en toe weg voor vaatwasser alles door de vaatwasser aa het halen. heerlijk schoon allemaal zometeen. wat zijn jullie aan het doen? knuf mik
Ik zit gezellig met mijn jongste dochter op de bank. Zij ligt ziek op de bank en in zit met m'n laptop op schoot naast haar. Altijd sneu zo'n ziek mensje. Ben blij dat er weer iemand is hier.
@ ikdus: zal ik doen. Hopelijk is ze zaterdag weer beter, dan is de intocht van Sinterklaas. Oh wat zijn we daar weer blij om. Gaat ons weer geld kosten.
Zo snel al! Ik ben nog aan het bedenken dat als ik in Spanje woon of we dan tijdens de sint dagen cadeautjes gaan geven. Want mijn kind zal de goede oude sint niet ontmoeten, alleen op tv misschien haha.
Even heel iets anders: zijn jullie ook al babynamen aan het bedenken. Ik betrap me er iedere keer op dat ik daar dus wel over na denk. Zit steeds te zoeken naar namen die passen bij: Joëlle, Dionne en Lindy. Ik hou op zich wel van niet vaak voorkomende namen (moeten wel uit te spreken zijn.....). Misschien ben ik een volgende keer eindelijk eens een jongens naam nodig. Je weet maar nooit.
Zou wel leuk zijn een jongens naam mogen verzinnen, want je hebt al 3 mooie meiden. Ik zit ook baby namen te bedenken, mijn vriend en ik hebben totaal andere smaak. Dus we gingen samen gewoon op een spaanse baby namen site kijken en daar de namen uitkiezen die wij allebei leuk vinden. En dat had ik opgeslagen op mijn pc, helaas is hij mijn pc overleden na net 1 jaar oud te zijn geworden, dus namen ben ik ook kwijt! Maar gelukkig kunnen we zo die site weer vinden, en kunnen we opnieuw kiezen. Want een naam kiezen is wel heeel moeilijk aangezien ik een hele andere smaak heb dan hem.
Wij hebben al 2 namen, 1 voor een meisje en 1 voor een jongetje. Mocht er ooit nog 1 bij komen. Ons zoontje van 5 maanden heet Marciano.
ik heb ze ook al in mijn hoofd............ hahah wij willen allebei gelukkig engelse namen geven dus daar zij we het al over eens. ik wil alleen graag als het een jongen is damian. maar ja mijn man is gelovig dus die gaat niet door helaas.. gr mik
Ik vind Damian ook een mooie naam, maar ik zou het zelf ook nooit doen. Ik ben niet gelovig, maar ik wil wel een naam met een leukere betekenis dan de duivels kind.
Mijn man en ik hebben het er ook regelmatig over, helaas delen wij niet echt dezelfde smaak! Aangezien ik half Amerikaans ben en iedereen in onze familie dubbele namen heeft wil ik ons kindje ook graag een dubbele naam geven. Onze achternaam is nl. ook super Amerikaans! Hij heeft mijn naam aangenomen bij het trouwen hhaha! Ben alleen bang dat ik het misschien te moeilijk maak voor zo'n kleintje! xxx
Haai meiden,hier ben ik ook weer ns ff.. Alles goed met iedereen? Ben ik net naar mn peut gefietst heb ik om 15.40u een afspraak,pfff kan ik zo weer terug,hoezo ben ik er niet bij met mn gedachte? Over namen,wij houden meer van wat makkelijke namen en echt nederlands,ik nog meer dan mn vriend,maarja daar komen we wel uit saampjes.. Merel* hebben we bewust voor gekozen,als alles goed geweest was met ons meissie dan hadden we andere namen,deze vonden we toepasselijk,een vogel die weg vliegt... Mn newborn nichtje heet Ravenna wat vinden jullie daar van? Liefs Dais.. -x-
Inderdaad een toepasselijke naam, maar wel mooi en leuk. En Ravenna vind ik wel een mooie naam, lekker appart.
Ik moest er ff aan wennen,ik had er nog nooit van geoord maar nu begin ik m steeds leuker te vinden,hihi..... Hoe is het met jou?