nou zeker is altijd lastig als je je snijdt aan iets en kan behoorlijk pijn doen vooral aan je handen. al moet ik zeggen ik wou dat ik nooit naar de ha was geweest want die prik voor de verdoving? mooi he die doet pijn. verschrikkelijk gr mik
Nou Mik, dan kan het alleen nog maar goed gaan, je hebt nu wel een positieve test verdient @ yvett, ik ken het probleem revalideren, ben nu al 2 jaar bezig Heel veel succes. En voor alle mensen op het wachtbankje, mn duimen draaien
Hee meiden! Hier alles goed! Wat hebben jullie vandaag een hoop gekletst zeg! hahah was wel weer leuk om bij te lezen. Zit vandaag op dag 25 van mijn cyclus. Vorige maand op deze dag ongi geworden, maar vandaag tot op heden niets te bekennen (gelukkig)! Nu de vraag wordt mijn cyclus langer of heb ik geluk hahah.....spannend dat wachten pffff. En over namen gesproken wij zijn er al uit: voor een jongen: Jesse voor een meisje: Lieze Liefs Wendy Succes allemaal
Heye Wendy, Spannend zeg! Hoop dat het raak is bij je! Leuke namen! Wij zijn er ook al uit haha! Althans twijfel nog bij de meisjes naam door me vriend. Pff! haha!
@Mik, scherven brengen geluk... @All, word volgens mij toch gewoon ongie, maar dan wel te vroeg... Heb giga pijn onder in de rug en buik. Niet normaal meer gewoon. Heb zojuist een zakje ibuprofen poeder genomen. Ik heb liever weeen dan deze pijn, dat weet ik wel... pffff
@Mik, het zit je ook niet mee meisje, bah. Doe je wel rustig aan? @Luna, spannend bij jou! Weet je al wanneer je wil gaan testen als de duivels uitblijven? @IkDus, blijf je wel gezellig bij ons als je in Spanje gaat wonen? Ik heb ook al wel een paar namen in m'n hoofd. Voor een meisje tenminste, jongetje nog niet echt. Ik wil graag ook een lekkere korte naam. Liefs Monique
Tuurlijk zal wel ff een tijdje offline zijn, en als ik er woon minder online zijn maar ik zal hier zeker blijven komen .
Tuurlijk zal wel ff een tijdje offline zijn, en als ik er woon minder online zijn maar ik zal hier zeker blijven komen .
Owja, over snoepen en gewicht gesproken... Ik ben sinds ik gestopt ben met de pil behoorlijk aangekomen, hebben jullie dat ook gehad? Paar kilo vind ik niet erg hoor maar zit inmiddels op 70 kilo en dat wordt me toch een beetje te veel.
Nee, ik had het al voordat ik stopte met de pil! Van 47 kilo naar 50 kilo in een weekje tijd heerlijk Om naar de 52 te gaan heb ik wel wat langer moeten doen, maar het is gelukt ongeveer.
Dat is idd wel lekker ja. Ik was vroeger ook altijd erg licht maar de laatste jaren ben ik aangekomen. Maar ja, gaat me nu toch iets te hard haha
Ik heb er tot nu toe geen last van, ik eet ook minder dan eerst denk ik. Maarre sport je ook, eet je meer?