Ja ik moet ook wel langer werken dan een uurtje. Dat is ook wel even leuk om te weten: wat doen jullie voor werk? Ik werk 16uur als tandartsassistente, verder ben ik huismoeder. En jullie?
Ik ben fulltime secretarieel medewerkster ( ben nu aan het werk en ben lekker aan het internetten hihi zo druk zo druk... )
Hoi, Ik had gelezen dat dit je ontpil ronde is en dat je nu 11 dagen overtijd bent... Wil nog niks zeggen hoor meid. Ik had in mijn ontpilronde na 6 dagen een negatieve test en na 13 dagen een positieve, dus alles kan... Hoop dat je snel wat zekerheid krijgt. Succes
@ droppie123. hey... spannende dag voor je vandaag. ik hoop het zo voor je,dat je positief mag testen. ik hou je wel in de gaten hier ergens. liefs de andere kapster.
Hoi allemaal! Mijn naam is Ingeltje, ben 27 jaar en ik doe mee aan de eerste ronde! Vorige maand samen besloten dat we ervoor gaan en nu net een paar dagen geleden eisprong gehad. Ik vind het allemaal erg spannend...Ik moet nog flink wat dagen wachten tot ik kan gaan testen en ik merk dat ik allerlei dingen ga voelen! Ik voel bijvoorbeeld allerlei geborrel in mijn buik, opgeblazen gevoel. Maar ja, dat heb ik wel eens vaker gehad...toch 'voelt' het anders. Ik moet ook erg veel plassen. Je kan jezelf helemaal gek maken op deze manier! Hihihi
jeetje... das ook wel super leuk ! maar ga er maar nie vanuit... anders is de teleurstelling heeel groot...
hey meiden kreeg geen berichtje meer dat er nieuwe antwoorden waren pff spannend weer al die testers het weekend. Hoop op veel ROZE bloempje super dat het zo goed gaat yvet ik hoop dat het een goed teken is je verdiend het wel (iedereen trouwens hihi) de rest die ik vergeet allemaal veel succes ik werk thuis achter de pc en ga 8 uur per week schoonmaken in een dierenkliniek verder huismoeder van de drie. tsja en klussen....voor de zekerheid gister dan is niet zo gezellig met een voorhoofdsholteonsteking...bah voel me zo vreselijk beroerd niet normaal meer en wachten duurt zoooo lang....maja testen op mijn verjaardag dus hopen dat dat goed komt
@ Steffie, volgens mij is die net geweest of nu bezig. Begint volgens mij om 14.oo uur ofzo. Anders kun je die ook op www.babyboom.nl kijken.
Ik vind dat met die pop ook heel erg. Maar lijkt me wel een goed idee voor hun. Want echt veel verstand hebben ze er niet van.
Maar even tussen door hoor: hebben jullie weleens een vrouw een baby de fles zien geven in de supermarkt? Nou ik niet, dan ga je toch NA de fles naar de winkel. Mij was het ook wel duidelijk dat ze er niet veel van begrepen. Maar was wel lachen.
hoi nou miranda hier mijn antwoord, ik ben kapster heb een eigen kapsalonnetje in huis gecreeerd drie dagen per week en ik werk drie dagen per week als hulp in de huishouding voor de thuiszorg . oh ja en maak het huis schoon (lastig met drie katten) en doe bodschappen (dit is mijn derde baan ) mijn voorhoofdholteontsteking is redelijk weg maar ja net naar mijn werk gegaan om te melde dat ik volgende week waarschijnnlijk ook niet redt ivm mijn snee in mijn hand verder geen symptomen niets noppes nada dus zal wel negatief testen volgende week donderdag op naar de volgende ronde dan.................. gr mik
Past dat allemaal in één week? Dat is knap. Ik kom nu soms al tijd te kort. Wat betreft die wegblijvende symptomen: dat is hier precies hetzelfde. Maar dat had ik de vorige zwangerschappen ook niet, dus ik heb nog een beetje vertrouwen.
`ja zekers is af en toe wel proppen hoor maar ja ik hoop dat ik snel zwanger ben en het wat rustiger aan mag doen.maar nu ben ik de kapsalon nog aan het opbouwen dus moet nog even doorgaan maar asl ik een kindje heb stop ik met de thuiszorg en blijf alleen in mijn sallonnetje staan. gr mik
Ik vind het wel lekker zo, ik werk op woensdag ochtend, donderdags een volledige dag en vrijdag ochtend. De rest van de tijd ben ik thuis, maar dan heb je het ook druk hoor. Heen en weer naar school, zwemles, balletles, gymnastiek, kinderfeestjes, vriend(innetjes) te spelen enz. Heb er ook goed over nagedacht over hoe dat met een volgend kindje zal moeten, maar ik weet zeker dat dat ook wel goedkomt.
wel ja met liefde komt een kindje een heel eind hoor. ik wil zometeen twee dagen doordeweeks gaan werken (twee oma's haha) en zaterdag dat word papadag. leuk toch heeft hij ook een dagje met de kleine alleen . wil hij ook graag. lekker frutten met ze'n dochter/zoon. hahaha wat vind ik dat toch altijd een prachtig gezicht een man met een baby. kan ik wegsmelten................ knuf mik
Hey meiden hier ben ik ook weer ff. Nog geen ongi te bekennen maar wel de hele dag naar de wc ff koekeloeren..... Morgen ochtend wil ik dus gaan testen als me ongi er dan nog niet is. vind het wel weer heeeeel erg spannend heb me cyclus dagen ook ff opnieuw geteld vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil en me langste cyclus is 29 dagen en dat was de ontpil ronde morgen zit ik op 28 dagen dus afwachten. verder helaas nog geen roze hier hoop dat er snel veel meiden roze mogen op de lijst komen weer veel testers aan. oja ik werk 5 dagen (35 uur) als administratief medewerkster 10 minuutjes van me huis dus dat is wel lekker begin om 8:15 uur tot 15:45 uur dus heb ik na me werk nog beetje de tijd om boodschapjes te doen eten koken en tussendoor wat aan me huishouden te doen wil straks als er een kleintje is 3 dagen gaan werken. en als de kleine er is wil ik waarschijnlijk een andere baan gaan zoeken omdat ik hier al best lang werk en het niet echt meer super naar me zin heb. xx