Sterkte en succes economis! Ik werk op dit moment als groepleidster in de kinderpsychiatrie 32 uur. Wel handig, met onregelmatige uren, dat gaat ons waarschijnlijk in de kinderdagverblijfkosten schelen! Hahah nou loop ik wel erg op de zaak vooruit. Eerst maar eens de test afwachten O E(i)ngeltje
Hee meiden! Ik ben vertegenwoordiger en werk 1 dag in de week vanaf huis! Verder nog steeds geen ongi hier. Normaal voel ik het wel aankomen. Maar n helemaal niet echt spannend dus. Verder heb ik nu wel last van doorzichtig waterige afschijding (net of je in je broek heb geplast hahah) Herkend iemand dit? Liefs wendy
Nou ik voel het wel...dat waterige...af en toe lijk ik wel een stroompje te voelen (hihi sorry voor deze rare omschrijving). Meestal voelt het veel plakkeriger. Ik vind het sowieso erg grappig dat je hier in 't forum zo lekker open over alles kan praten! Details, details!
Hey meis, Jij ook nog hier. Ik heb je een tijdje niet gezien, maar ben er ook niet meer zoveel als in het begin en lees ook niet alles meer door. Er word zoveel gekletst, en dat is goed hoor en er zijn zoveel nieuwe dat ik het niet meer bij hou allemaal. Hoe is het nou met jou? We liepen in het begin zo lekker gelijk. Hier nog steeds niks, en ik maar slipgluren Ben steeds bang om te gaan kijken en de tegen te komen. Toch moet ik steeds even gluren
Alle meiden die bijna kunnen testen: heel veel succes. En jullie weten het: wij willen roze, wij willen roze!
Even iets anders: net een verhaaltje gelezen over zwanger raken bij klussen TIJDENS je ongie! Je zou ook een eisprong kunnen hebben tijdens je ongie? Lijkt mij heel vreemd, of niet.
hahahahahahahaha. ik heb wel eens gelezen . een echte zeeman bevaart ook de rode zee. maar mijn man niet hoor, bah gr mik
ja ik had je die pb gestuurd over dat tempkaartje. ik ben een tijdje onaangekondigd weggeweest. kon er echt ff niet meer tegen. dat wachten op ongi enzo,maar...het is aardig op orde nu. de eerste cyclus weet ik niet eens meer hoe lang die duurde ik heb het op een gegeven moment niet meer bijgehouden. nu weer wachten of ik mijn ei kan vinden. ik heb je wel nog een tijdje in de gaten gehouden juist omdat we zo gelijk opgingen was je me bijgebleven. maar ik ben er weer vol goede moed. liefs esther
was ik helemaal vergeten dat we vorige week nog op de pb zaten. Hahaha zie je wel. Zwangerschapsdementie hahaha Maar ik heb wel een beetje het zelfde hoor. Hoe meer je hier kijk en er mee bezig ben hoe langer het duurt. Als je er minder mee bezig ben gaat je cyclus veel sneller. Maar vol goeie moed is goed he. Houden zo. Lukt het tempen nu? @ Ingeltje ik denk dat ik morgen een test ga doen als de ongi er nog niet is. Voel nog steeds niks geks. Geen ongi gevoel en geen ander gevoel dat op zwangerschap zou moeten lijken.
Ik heb vandaag even testen besteld via de site. Zullen dan morgen wel komen. Als het morgen is dan duurt het nog maar 4 dagen tot testen, klinkt al weer veel beter. Wat erg hè.
hahahahahahah ik heb er vier liggen . oh nee vijf. ik kan toch niet wachten....................................................................... gr mik
Ik krijg ineens een drukkend gevoel in mijn buik, last van omhoog komende lucht, enorme last van zwangerschaps vrees............. denk ik.
Hahaha ik ken het gevoel wel een beetje hoor. Wil echt heeeeeel graag zwanger zijn. Maar stel je voor dat ik het echt zou zijn... Wat dan... Maar het lijkt me zo fantasties
Jij bent overal goed op voorbereid zeg. Zou leuk zijn als we allebei positief testen. Wat......... van mij mag de hele wereld positief testen (als ik er ook maar bij zit). Stel je voor dat ze mij weer overslaan. PS volgens mijn man ben ik een beetje opvliegend en onredelijk! Nou ja, hoe komt ie erbij........