Hey meiden, Even mijn ei kwijt: ik hoop op een zwangerschap en vrees voor een langere cyclus... Spannend,... ik ga niet meteen testen, al jeukt het wanneer ik de drogist passeer ! Alleszins succes aan alle overtijders en testers ! Liefs Kitty
Hee meiden De spanning blijft hier stijgen nog steeds geen ongi te bekennen maar net wel kots misselijk boven de pot gehangen. Maar gelukkig niet overhoeven geven! Liefs Wendy
Hey ben er ook weer net thuis was ff bij een vriendin geweest maar die was zo moe dus ben ik naar huis gegaan ben zelf niet echt moe had net wat chip gepakt maar smaakt me niet? ooo wou dat het morgen was ben zo zenuwachtig om te testen volgens de banner kan ik zondag testen maar omdat me cyclus soms met 5 dagen verschild gok ik het er morgen maar op en merk het wel.
grrr en dan mag ik morgenavond als de wiedewind gaan lezen wie er allemaal roze heeft getest haha maar doe het graag mik dank je zal ook wel goed zitten houd het maar op dat de zoute zeelucht en de koude goed zijn voor een griephoofd hhaha
Passagiers-lijst voor de ROZE auto! zo moet tie zijn alleen dan zonder de spatie ertussen 27: 28: Chantal (1) 29: Pien83 (4) 30: Lampie (1), IkDus (1) 31: NOVEMBER 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1), mirella25 (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: 8: Judy (3) 9: 10:Kitty1982 (4) 11: 12: Austin (1) 13: Secretstar (2) 14: Bianca24 (4), Lotte (4) 15: 16: Yvett (2), Droppie123 17: Bloempje (5) 18: Enomis (5), Wendy1983 (2), Luna73 (2) 19: 20: 21: 22: miranda (2), mik25 (3) Mupkuh (3) 23: nikkijane (3), truus1980 (2) marlieke (1) 24: 25: 26:steffie1980 (3) Ingeltje (1) 27: 28: 29: Esmee81 (5) 30: DECEMBER: 1: Anno103 (4), Monique1983 (3) 2:Missyzuilen (4) 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Hier weer de lijst met auto erbij xx simone
Hee Meid! Ik ga heel hard voor je duimen! Duim je ook voor mij? Ik ga namelijk ook morgen ochtend testen! Liefs Wendy
Nou hoop dat er een paar roze bij komen incl mezelf maar zie het somber in gewoon gevoel niet goed geklust geen verschijnselen dus als de test negatief is dan maar ongi en ronde 6 in.
ok spannend en natuurlijk ga ik voor je duimen hoe laat ga je ongeveer testen? hoop dat we allebei roze op de lijst mogen duim duim duim duim duim duim duim................
meis wat leuk weer een berichtje van je gelukkig gaat alles goed en met 9 weken een echo lijkt me ook super heb je toch echt een soort van bevestiging op het scherm dan zie je ook echt iets. nou hoop dat je verder goed de zwangerschap zal doorstaan. en ik hoop dus dat ik snel roze op de lijst mag. xx
Ik denk rond 10 uur beetje uitslaen eerst als ik van de spanning niet eerder wakker wordt haha of al ongi ben voor morgen ochtend! xxx
ja ik zat ook aan ong. 10 uur te denken en hoop dan idd niet dat ik met een ongi wakker zal worden meestal gaat me temperatuur wel omlaag al een dag voor ik ongi moet worden en deze was zojuist nog 37.3/37.4 dus dat is wel positief meestal komt ie niet hoger dan 37 dus of het wat wil zeggen? Heb jij verder al last van verschijnselen?
Sinds vandaag wel iets: Warme wangen super veel plassen net erg misselijk en afscheiding niet bruin net als boor de ongi maar helder en dun als water! Ben ff weg ben zo terug moet ff plassen haha kan ik gelijk ff slipstaren hahah Jij al klachten? Liefs Wendy
Ik heb niet echt klachten wel af en toe een lichte misselijkheid maar neit extreem. Veel plassen heb ik altijd al omdat ik een kleine blaas heb maar heb wel het idee dat het net iets meer is geworden. Warme wangen hihihi ja heb ik ook altijd al heb ook van die lekkere rode appelwangen. En ja dat van die afscheiding heb ik ook Heb alleen veel last van koude voeten normaal ook wel iets maar nu wel meer. heb een waterbed en is een beetje verwarmt maar worden dan niet warm? verder niet echt iets? ook totaal geen lst van me borsten heb soms wel het idee dat ze ietsie voller zijn geworden maar dat kan ik me ook best inbeelden hoor. dus ik heb echt geen idee
SPANNEND Meid jij ook succes morgen en slaap lekker! Ik ga nu naar bed dan is het eerder morgen haha! Liefs Wendy
Hier ook nog steeds geen ongi. Ga morgen ochtend ook testen. O wat hoop ik het zeg. Zou wel heel erg leuk zijn. Dan is ons kindje verwekt op de dag dat mijn neefje is geboren
ooooooooooohhhhhhhhhhh wel spannend hoor meiden hopelijk morgen veel roze erbij! laten jullie het horen? gr mik
Meiden, Ook hier nog geen ongie! Ik ga na het weekend pas testen! Ik had eerder gehoopt dat me cyclus of korter was, maar ja wie weet heb ik straks een mooie posi test in handen. Echt dan is het letterlijk een geluk bij een ongeluk
Goedemorgen allemaal, Wendy, Simone en Droppie spannend voor jullie vandaag. Als jullie posi testen kan ik helemaal niet meer wachten. Heb ook van die rode appel wangen. En mijn vriend vind mij een kachel. Vind het zo spannend. Laten jullie snel iets weten. Duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, etc.