Passagiers-lijst voor de ROZE auto! 27: 28: Chantal (1) 29: Pien83 (4) 30: Lampie (1), IkDus (1) 31: NOVEMBER 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1), mirella25 (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: 8: Judy (3) 9: 10:Kitty1982 (4) 11: 12: Austin (1) 13: Secretstar (2) 14: Bianca24 (4), Lotte (4) 15: 16: Yvett (2), Droppie123 (3) 17: Bloempje (5) 18: Enomis (5), Wendy1983 (2), Luna73 (2) 19: 20: 21: 22: miranda (2), mik25 (3) Mupkuh (3) 23: nikkijane(3), truus1980(2) marlieke(1) Eimat(5) 24: 25: 26:steffie1980 (3) Ingeltje (1) 27: 28: 29: Esmee81 (5) 30: DECEMBER: 1: Anno103 (4), Monique1983 (3) 2:Missyzuilen (4) 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen
hoi meiden LUNA GEFELICITEERD! en strooien he hier verder alles goed nog steeds een beetje misselijk maar verder gaat alles zijn gangetje, gisteren 2 verjaardag en zometeen nog 1 helemaal bij rotterdam pffff @daisy, wij hebben ook wel flink geluk gehad hoor maar ons huis wat we nu gekocht hebben stond ook pas een week te koop en we waren de eerste kijkers en hebben het meteen gekocht. het klopte gewoon. maar zo druk zijn we niet meer met inpakken want de dozen zijn op haha. wij doen alles zelf maar we verhuizen dan ook naar de overkant van de straat haha leuk he hoeven we alle buren niet meer te leren kennen. we verhuizen dus ook met een steekwagentje. het meeste is ondertussen ingepakt en opgeruimd alleen nog wat kleine spulletjes en de meubels maar ja die zetten we gewoon over oppakken en aanlopen is het gewoon bij ons he. iig succes met zoeken naar een neiuw stekje. fijn weekend nog mensen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Luna gefeliciteerd! En ik vang ook: vang vang vang vang vang Ik heb al een paar dagen ontzettende pijnlijke tepels. Ik word er niet goed van. En ook buikpijn al een dikke week. Echt zo'n zeurderig gevoel. Zal wel ontpillen wezen, maar vind het knap vervelend.
goede morgen meiden ten eerste LUNA GEFELICITEERD MEID super en idd we lopen bijna gelijk. ik heb vanmorgen dus nog een test gedaan van CB nou en ben nu dus echt overtuigd een duidelijke plus. toch blijft het nog zo onwerkelijk nog steeds niet echt kwaaltjes wel een wat harde opgezette buik maar ook echt pas sinds gister en van de (.)(.) gelukkig nog geen last maar voelen wel wat steviger. Ga straks met een vriendin en haar zoontje van 6 maanden naar de optocht van sinterklaas en 3 vriendinnen van mij zijn dan zwarte piet leuk leuk... en wat een heerlijke dag ook. Nou heb dus nog een test over en die heb ik niet meer nodig in totaal vanaf dat ik gestopt ben met de pil 4 testen gebruikt dus dat is netjes. nou meiden ik gaat me omkleden en zo de deur uit. xxx simone
luca en nogmaals voor enomis gefeliciteerd hier een raar zwaar gevoel onder in mijnbuik en hoofdpijn en mijn hoofd doet raar. Maar dat zal wel komen van mijn verkoudeheid die opnieuw begonnen is. Gister bijna geen last gehad ervan aan de zee en vanmorgen weer met een dol verkouden hoofd opgestaan bahbah dan nog maar 8 dagen voor ik jarig ben...morgen is mijn dochtertje jarig die word 3 jaar...dus druk weekend hihi maar wel leuk alleen wilde ik dat ik me iets beter zou voelen en er ook van kon genieten allemaal. fijne dag verder iedereen liefs steffie
Nou je mag alles hebben, want hier zijn de doorgebroken hoor. Ik had gister avond toen ik het zag echt een k*t bui. Wat zat ik te balen zeg. Heb nu ook echt even een dipje. Wat tikt mijn klok toch hard en wat wil ik alles toch zo graag. Iedereen om me heen gaat trouwen en krijgt kinderen. Mijn vriend wil niet trouwen en blijft maar zeggen dat ik op hem moet vertrouwen. Heb ik helemaal geen zin in. Ik wil gewoon trouwen en zo snel mogelijk. Nu ook nog ongi. Baal gewoon als een stekker. Bah bah bah. Zo dat lucht op. Sorry voor mijn depri bui en zal nu niet meer zeuren en even bij gaan lezen wat jullie allemaal hebben geschreven. XXX
Droppie, lucht je hart hier! Wat ontzettend balen zeg dat je nu ongesteld bent geworden. En dan baal je natuurlijk van alles. Hopelijk wordt je in deze ronde zwanger!
Luna meid van harte en hoop dat je een hele mooie zwangerschap gaat krijgen. Aliekeleppink dank je. Het lucht altijd op als je het even mag schrijven aan jullie. Verder weet ook eigenlijk nog niemand dat we bezig zijn dus je kan het verder ook aan niemand kwijt. Ben wel heel bij dat ik jullie heb. Maar ga zo lekker paardrijden en dan vergeet je alles weer even.
Heh Droppie....wat jammer...weer een paar weken wachten tot de volgende ronde...getsie...het was je gegund meid Ingeltje ps: je weet nu wel dat je cyclus wat korter is, da's wel fijn toch?!
Passagiers-lijst voor de ROZE auto! img410.imageshack.us/img410/6379/pinkvw717147qw7.jpg 27: 28: Chantal (1) 29: Pien83 (4) 30: Lampie (1), IkDus (1) 31: NOVEMBER 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1), mirella25 (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: 8: Judy (3) 9: 10:Kitty1982 (4) 11: 12: Austin (1) 13: Secretstar (2) 14: Bianca24 (4), Lotte (4) 15: 16: Yvett (2), Droppie123 (3) 17: Bloempje (5) 18: Enomis (5), Wendy1983 (2), Luna73 (2) 19: 20: 21: 22: miranda (2), mik25 (3) Mupkuh (3) 23: nikkijane(3), truus1980(2) marlieke(1) Eimat(5) 24: 25: 26:steffie1980 (3) Ingeltje (1) 27: 28: 29: Esmee81 (5) 30: DECEMBER: 1: Anno103 (4), Monique1983 (3) 2:Missyzuilen (4) 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen
Sorry ik krijg echt echt echt de auto er niet op. Heb de Quote weg gedaan en verder niks. Wat doe ik dan niet goed? En dank jullie. Wat zijn jullie toch liefies en wat gunnen we het elkaar toch he.
hoi LUNA GEFELICITEERD! nou miranda & Mupkuh we are next in line............................................. nou maar hopen dat er in onze rij ook roze komt. @droppie jammer joh maar geloof me maar jouw tijd komt ook nog. we worden allemaal zwanger! en je mag lekker even depri zijn hoor dat zijn we allemaal als we ongie worden. roze roze roze duimen maar. gr mik
Bij ons weet ook niemand dat we bezig zijn. Tot van de week. Ik heb het mijn beste vriendin vertelt. Ik kon het gewoon niet voor me houden. Vind het wel moeilijk. moet je nagaan als ik over een tijdje echt zwanger ben. Dan kan ik het helemaal moeilijk stil houden denk ik! Ik heb nog steeds pijnlijke borsten. Mijn buikpijn is over. Vandaag de meest vruchtbare dag volgens de banner. Vanmiddag dus maar even klussen Al denk ik zelf dat mijn eisprong al is geweest door de vele afscheiding die k had van de week. Maar voor de zekerheid toch maar klussen denk ik!