wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeetje drei keer?/

wat een enthousiasme

ik heb het ook tegen mijn beste vriendin gezegd . die is zelf ook bezig alleen voor de tweede bij haar. dus zou wel helemaal te gek zijn als we samen zwanger zouden raken.

mijn mams weet het trouwens ook. dolenthousiast.

gr mik

2. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    aliekeleppink hihi ok dan dat was duidelijk he hahaha

miranda & Mupkuh & mik heel veel succes na jullie volg ik haha, dus ben echt benieuwd

hier weet verder ook niemand het nog, krijg niet echt altijd leuke reacties als ik zeg van we zouden nog een 4e willen om het compleet te maken, dus houd ik het voor me dat we ermee bezig zijn....wed zeker dat als het raak is iedereen toch wel blij zal zijn...

maar ook ik vind het moeilijk ben normaal een echte flapuit en zeg wat ik denk...maja

3. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Hahahahahaha gaat goed zo aliekeleppink.

Ik ben al weer een beetje vrolijk hoor.
    Is ook niks voor mij om depri te zijn.
    Heb me rijbroek al aan en ga zo lekker naar Lightning toe.
    Even in het zonnetje met mijn paardje.
    Dan is je dag toch weer helemaal goed. :D

(Nou ja mijn paardje, het paard van mijn vriendin, maar die is 7 dec. uitgerekend dus die rijd al een tijdje niet meer zelf.
    Het paard voelt ook echt aan als mijn paardje dus zeg ik dat vaak zonder erg.)

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ja sorry, mijn computer werkte zo traag, dus ik klikte iets te enthousiast op ok :blush:

Onze ouders hebben wij nog niets verteld.
    Maar ja je moet het toch iemand zeggen!
    Ik kan al zo moeilijk mijn mond houden

5. Silver

Silver Actief lid

9 okt 2007
    156
    0
    0
    Wow, twee zwangeren erbij!

@Enomis, van harte gefeliciteerd meid, ik wens je een hele mooie tijd toe :D

@Luna, meid heerlijk voor je dat je zwanger bent, geniet ervan! :D

Met mij gaat het prima, ik wil wel graag weer in de roze auto mee, wil iemand mij erbij zetten op 10 december, THANKS

Iedereen heel veel succes met alles. Ik zie dat er weer een aantal op de wachtbank zitten, vooral 22/23 nov. meiden succes met wachten en ik zal duimen voor veel ROZE

doeggie -x- Silver

6. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Luna, fantastisch meid!

@Droppie, knuffff van mij!

@Steffie, he, ik kom nog voor jou hoor! :)

7. Niet meer actief

Heey meiden alles goed hier?
    Jammer dat het nog steeds negatief is Wendy, en voor de andere negatieve testers ook.

Mijn ongesteldheid is al bijna over, dus denk dat het morgen nog minder is en dinsdag gewoon echt weg is of een heel klein beetje.
    Dus dat is echt lekker eerst heel erg zonder buikpijn en dan snel over ook..

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoi Steffie! Ik zie dat we gelijk op gaan! (en ook nog allebei uit 1980, dat brengt vast geluk!)

xxx

9. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Ingeltje @ ja dat is wel echt leuk van welke maand ben je? ik ben 26 nov jarig en is mijn nod dag hihi

marlieke.....je hebt heeeeeeelemaal gelijk ga voor je duimen hoor hihi!

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Meiden!

Mijn ongi is een FEIT!

Op naar de 3e Ronde!

Liefs Wendy

11. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey iedereen ben een tijdje weggeweest en heb nu weer dertig pagina" s bijgelezen , wou er niet zoveel meer met bezig zijn , al zitten hier wel heel leuke meiden
    enomis proficiat he, hopelijk kan je er wat van genieten ,
    luna ook veel plezier
    ik hoop dat alle bankzitters nog wat geduld hebben , ik tel al niet meer dat is ook iets ,
    voor de rest de testen van de dokter waren heel goed, ik ben een kerngezond meisje met zekerheid dat ik zwanger kan worden, moet het alleen maar op een heel ontspannen manier doen, wat al niet gemakkelijk is
    zo ik kom binnen een paar dagen nog wel eens bijlezen als ik eens wat vrij heb want de laatste tijd werk ik steeds meer en meer, wat wel goed is zodat ik mijn gedachten op iets anders kan zetten
    allee nu genoeg gezeur van mij
    groetjes

12. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Droppie en Wendu meiden balen zeg en ik had nog wel zo'n goede hoop dat jullie ook snel positief zouden testen en saampjes met mij in het roze mochten.
    Nou wil jullie de volgende ronde heeeeeel veel succes wensen en hoop dat het snel raak is.

dikke knuffel voor jullie van mij.

13. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Balen Wendy, dat je nu ongesteld bent, maar aan de andere kant, je weet nu waar je aan toe bent!
    Op naar de 3e ronde!

14. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hey meiden ben toch nu ongie geworden!weer dag 39 van mijn cyclus

bah bah bah bah bah stront cyclus ook!

zwangere dames..gefeliciteerd :D en iedereen die ongie is: we gaan vrolijk door...positief blijven!

en iedereen op het wachtbankie: sterkte :D

15. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Bianca meid balen bij mij is het dus nu in de 5e ronde raak hoop dat het voor jou ook dan raak mag zijn.

een dikke knuffel

xx simone

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat ben je toch een lieverd! Jij heel veel geluk en je blijft wel hier kletsen toch?

Liefs Wendy

17. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meid ja ik blijf hier zeker nog wel kletsen hoor. want wil wel bijhouden wie wanneer ook in het roze komt en misschien kan ik nog ergens antwoord op geven je weet het niet he?

Het is en blijft voor mij nu nog steeds erg onwerkelijk. zou het ook wel van de daken willen schreeuwen maar ik wacht nog wel ff.

We gaan met kersavond naar me schoonouders en met 1e kerstdag naar mijn ouders wil dan iets van een kadootje onder de kerstboom leggen als aanwijzing dat ik zwanger ben ik zou dan rond de 9 weken zijn dus vind ik wel een mooie tijd om te laten weten. en de rest zal ik het na 10 weken vertellen.

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik ga alleen niet positesten. Kon weer eens niet wachten omdat ik zo'n pijn had. Negatief getest dus gister.

19. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Nou Meiden, Hier zijn ze gister doorgekomen! En me cyclus is nog een dag langer! haha! Ongie rond kerst pas ;)

25 December om precies te zijn!

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Heej meiden,

vervelend zeg dat jullie nu in het rood staan! :evil:
    Weer een ronde verder dan maar heh,we moeten positief blijven :D

@Luna,ook hier nogmaals gefeliciteerd,is het besef er al een beetje?
    Geniet er van! :D

@Voor alle testers morgen,heel veel succes!
    [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Ik hoop dat het mn eisprong is geweest vorige week want dan word ik volgende week ongie,ik hoop zo dat mn cyclus gelijk weer normaal is!
    Kunnen we er weer tegenaan ;)

Zo lekker naar mn bedje,we lagen pas om 07.00u in ons bed,pfff....en om 12.00u was ik er alweer uit. [-X

Fijne avond...
    Liefs Dais...
    -x-

Deel Deze Pagina