wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@ Esmee, heel veel sterkte zeg! Hoop dat het goedkomt!

@ Rachje, ik hoop voor jou dat het snel raak zal zijn en dat de zwangerschap goed verloopt en jullie nog een mooi kindje mogen vast houden die nu wel bij jullie blijft.

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Als je nog tijd over hebt, mag je hier ook wel even langs komen!

Ik doe alles vandaag in stappen: stofzuigen en afstoffen is gedaan, de wasmachine draait (soms is het hier net een wasserette) nu moeten de wc en badkamer nog. :confused:

Dat moet lukken vandaag.

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    bannercheck..

Binnekort ben ik er weer, maar nu nog effe rust nemen en me koppie ergens anders op richten.

4. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hey meiden
    ik zal vanavond wel veel bij te lezen hebben mijn dochter is jarig en word alweer 3 jaar...druk dus en dan ben ik zo ziek als iets...balen
    verder moemoemoe misselijk en veel pijn in mijn borsten...maar kan van ziek zijn zijn of van de naderende nod wie weet...of het roze hahaha.
    lees vanavond vast wel weer bij

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Gefeliciteerd met je dochter.

En ik hoop op roze voor je!

6. Niet meer actief

Gefeliciteerd met je dochtertje!

7. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    tnx! zal wel goedkomen moet alleen zelf in het kader van de bezuinigingen een taart bakken...heb de bodem al gedaan gister hihi
    maar moet zeggen een maand geleden die voor mijn zoontje was 10000keer smakelijker dan die van de bakker enne...was mijn eerste bakprestatie hihi

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    gefeliciteerd!

Ik ook vanavond boel te lezen denk ik! Ga nu werken daaag!

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Zo zo meiden jullie hebben vanochtend alweer flink gekletst.

@ Miranda, jammer dat je ook negatief getest hebt. Hopelijk word onze volgende maand beter.

Ook ik ga niet meer testen en wacht gewoon op mijn ongi. Want die komt er een van deze dagen aan dat voel ik.

10. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    @Esmee, veel sterkte en een dikke knuffel. Ik hoop dat jullie er goed uit komen!

@Rachje, welkom meid! Ik hoop voor je dat jullie gauw van een nieuw wonder mogen genieten!

@Steffie, nogmaals gefeliciteerd meid!

Liefs Monique

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Bij mij voelt het helemaal niet alsof ik ongi moet worden, we zullen wel zien.

12. Niet meer actief

Ik voelde ook helemaal niets, en ik was toch echt opeens ongesteld geworden.
    Gewoon laat op de avond op eens ongesteld terwijl ik niets merkte..

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Zit nu ook al op een cycles van 42 dgn en hoop dat ik hetzelfde heb als jij Ikdus... laat die ongi maar komen! :)
    heb wel last sinds gisteren van buikpijn... dus wie weet...
    maar ja die buikpijn heb ik al vaker gehad en heeft tot geen resultaat geleid... ;)

dit weekend heeft de neef van mijn man & zijn vrouw een dochtertje gekregen! na 2 weken overtijd rondlopen! ga snel langs op kraamvisite! heb er zin in!
    groetjes dag

14. Niet meer actief

Jeetje meid vervelend zeg, hoop ook dat je snel ongesteld ben.
    Ik heb die buikpijn echt weken gehad en toen het stopte een paar dagen was ik opeens ongesteld.

Wat leuk! Gefeliciteerd met je nichtje dan ;)

Mijn ongesteldheid is zo goed als over gelukkig.
    Ik werd donderdag avond laat ongesteld dus heb alleen vrijdag en zaterdag echt erg gebloed en gister was het echt weinig en nu nog minder, ook lekker geen buikpijn gehad echt heerlijk dit.

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Wat fijn dat het al over is Ikdus! lekker hoor! ronde 2 here you come!
    Succes en hoop dat je 9mnd lang niet ongi wordt! ;)

Tja ik hoop dat de ongi idd snel komt maar is een kwestie van afwachten... heb iig de etos zwanger worden pillen gehaald en misschien dat die een beetje helpen om de cycles op gang te krijgen... slik de ( mega grote ) pillen trouw :0

Greetzzz

16. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Goedemiddag meiden,

Zo ik ben vandaag weer naar school geweest. Was erg gezellig! Heb alweer teveel gelachen.
    Ik heb al bijna geen duivels meer op bezoek!
    Ik vind het prima hoor.

Liefs Yvette

17. Niet meer actief

Ik heb van kruidvat ( zwanger vitaal ofzo) gehaald..
    Bij onze etos hebben ze die pillen niet.
    Wel van Gravitimon maar die zijn ontzettend duur.
    Dus hoop ook dat me cyclus er beter door word want die dingen zijn ontzettend smerig! Er zit trouwens maar 0,2 mg Foliumzuur in dat is toch veel te weinig?
    Gelukkig eet ik elke dag cornflakes daar zit ook foliumzuur in dus denk niet dat ik te kort kom er aan.

Ik zie dit pas als ronde 1 eigenlijk, ik kan nu echt voor het echie gaan.

Als jij straks ongesteld word ga je dan ook tempen of niet?

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ik denk niet dat ik ga tempen maar probeer te kijken of het te zien is aan het slijm en met ovu testen..
    Wat jammer dat die etos pillen niet te koop zijn bij jullie.
    ik heb ze in de stad gehaald want wilde niet in het dorp de etos binnen lopen... dan weet iedereen het gelijk dat we proberen zwanger te worden! dat zie ik nog niet zo zitten.. al die blikken elke keer hihi!
    Via google zag ik dat je ongeveer 0.4 tot 0.5 mg moet slikken aan foliumzuur...
    van die etos pillen moet je er 2 van op een dag dus geen vitamine gebrek voor mij ;)

19. Niet meer actief

Ja ik zal ook kijken naar me slijm, op Fertilityfriend vragen ze ook wat voor slijm je hebt.
    Maar ik temp wel gewoon om te kijken of ik of FF me eisprong kan vinden, dan weet ik meteen of me cyclus langer of korter is of weer 43 dagen, hoef ik me niet onnodig druk te maken.
    Ik hoef die vieze pillen maar 1 keer per dag te slikken.

Ik wou eerst ook ovu testen doen, maar als je niet weet wat je cyclus is word het toch wat moeilijker en ook duurder.
    Dus dit is de goedkoopste manier :D.

Hahaha als ik in een dorp woonde zou ik inderdaad ook naar de stad gaan.
    Gelukkig is de stad waar ik woon groot genoeg, ik kwam alleen wel me beste vriendin tegen in de etos toen ik die pillen zocht! Dat was niet zo leuk.

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Oh dat is zeker niet leuk als je iemand tegenkomt terwijl je het niet verwacht had... tja ik was toch in de stad dus dacht beter hier dan in het dorp!
    maar wat betreft het tempen heb je ook wel weer gelijk! misschien dat ik me er ook wel in ga verdiepen.. kijk het even aan hoe het nu gaat verlopen iig en dan zie ik wel of ik het ga proberen ja of de nee...

Deel Deze Pagina