Inderdaad eerst maar even ongesteld worden.. Ik hoop echt niet dat je lang moet wachten.. Misschien kan je al beginnen met die Etos pillen, of misschien teunisbloem olie halen...
Ik heb ook echt geen idee wat het deze maand zal zijn, ik ga er vanuit dat het niet raak is (kan het altijd nog meevallen)
Inderdaad, zo dacht ik ook. Was stiekem wel beetje teleurgesteld maar ik was meer blij dan teleurgesteld. Maarja nog een paar dagen, wie weet is het toch wel raak dan. Ga je trouwens gewoon op je NOD testen of wacht je paar dagen?
He Meiden, Ik heb ook geen idee wat ik kan verwachten. We hebben maar 2 keer geklust, 1 dag voor ei en dag van ei zelf. Ik maak me er nog niet heel erg druk om maar stiekem baal ik wel hoor. Liefs Monique
Misschien ook niet helemaal verstandig om zo te gaan denken. Ach, we zien het wel. We hebben nog alle tijd.
He Monique, Zo zijn man mijn en ik ook zwanger geworden hahaha dus minder hoeft niet te betekenen niet raak hihi! veel succes! xxx
Je hebt groot gelijk hoor! Ik test ook niet totdat ik een paar dagen overtijd ben, vind het zonde van me geld om het op of voor mijn NOD te gebruiken.
Dag dames, echt leuk om zo de eerste ronde met elkaar te delen. Mijn laatste ongi was op 21 oktober. Ben dus nu voor het eerst over tijd.... test vanmorgen van negatief. Voel me wel anders maar heb geen last van de typische verschijnselen. Hopelijk haal ik de verschijnselen van zwanger zijn/ stoppen met de pil niet door elkaar. Nog meiden in dezelfde situatie? x
Hoelang ben je gestopt met de pil? Was die ongesteldheid van 21 oktober uit jezelf of zat je in de stopweek?
Hey Tiz, Welkom hier! Het kan heel goed ontpillen zijn maar ik hoop natuurlijk voor je van niet. Ik had gelijk een mooie cyclus van 28 dagen maar dat hoeft absoluut niet het geval te zijn. Liefs Monique
Even iets anders. Ik las net in een ander toppic: wie heeft nog meer de prikpil geslikt? Is niet aan te raden denk ik!
Hoi IkDus, ben pas 2 maanden gestopt. Ongesteldheid van 21-10 was dus van mijzelf. Ben helemaal nieuw op dit forum en heb nog niet alles terug kunnen lezen maar wat is jouw situatie?