Welkom trouwens nog... Oke, het kan nog wel even duren voor je cyclus helemaal op orde is, je hoeft dus niet zwanger te zijn, al zou het fijn zijn van wel natuurlijk! Mijn situatie is niets bijzonder, ik ben 27 sept gestopt met de pil ik ben midden in de strip gestopt. Werd 3 oktober ongesteld, en het heeft eventjes geduurd voor ik uit mijzelf weer ongesteld werd.. En nu ben ik aan het tempen om mijn eisprong te ontdekken, zodat ik weet wanneer ik me ongie weer kan verwachten..
Hee Meid! Shit wat klote voor je! Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Doe rustig aan en ik hoop dat de zon weer snel voor je gaat schijnen! Liefs Wendy
Hey stelletjekletskousen, heb weer flink wat bij gelezen. Maar de prikpil slikken, lijkt me niet erg handig
ja tiz ik zit in het zelfde schuitje! alleen moet ik nog 3 dagen tot mijn NOD. maar mijn lichaam geeft alle signalen maar de matecare zegt van niet! Dus nu maar afwachten totdat ik mijn NOD dag ben gepasseerd! Spannend........ Maar jij bent nog nooit overtijd geweest?
Ik ben ook altijd blij dat ik een beetje mee kan kletsen op de tijden dat ik thuis ben. Hoef ik later niet zoveel bij te lezen. PS ik moet alleen mjn badkamer nog schoonmaken, de rest van mijn planning is gedaan.
moet ff klagen hoor, iedereen die zei dat die zou komen heeft afgebeld pff en dan daarvoor zo een grote dubbeldeks taart gebakken grrrr word er lastig van er is gewoon nog niemand geweest tuurlijk er zijn er die moeten werken en die zullen vanavond wel komen maar de mensen die niet moesten werken hebben juist afgebeld of....komen veel later....terwijl we juist gevraagd hadden of die dan in de middag konden komen omdat het dan wat verdeeld werd sjezus of ik ben zwanger of het is terecht maar ben gewoon om kapot te vallen
Hoi meiden, bedankt voor jullie warme welkom! Het lijkt me zeker verslavend, hahaha. Maar wel prettig om zo alles met elkaar te kunnen delen en van je af te schrijven. Succes allemaal! x
Iedereen de groeten van Lotte. Haar oma is afgelopen weekend overleden dus tussen het rouwen door moet er veel geregeld worden. Lotte Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd! Kalm aan hoor! Wij missen je wel, maar lopen niet weg.
hai dames, phoe moest even bijlezen hr haha! wat een warm welkom zeg, dat is fijn. jaaa wat een buikpijn was haast vergeten hoe het voelde om ongesteld te worden ben een jaar geleden voor het laatst ongesteld geweest haha! Hopen dat het snel weer een jaar weg blijft
Ik hoop dat het snel raak voor je is! Wat heb jij een vervelende tijd achter de rug! Heb je foto's bekeken......Wat een mooie meid! Sterkte en succes Ik duim voor je! Liefs Wendy
Lotte, gecondoleerd met het verlies van je oma. Ik wens jou en je familie de komende tijd veel sterkte toe. Liefs Monique
oooh dankjewel, wat lief! haha ben ik toch weer zo trots als een paauw als dat gezegd word Ja het is nog steeds een pittige tijd, we doen ons best. Het opnieuw ontvangen van een wondertje is ook deel verwerking wat er is gebeurd met onze eerste dochter. En het is mij heel duidelijk geworden dat elk kindje een puur wonder is. en daar gaan we voor toch meiden?