jaaa dat weet ik maar ik heb geen idee... ik ben nog nooit pilloos ongesteld geweest dus van waar moet ik dan vanuit gaan?
Heej! Das lang geleden zeg,tsja druk nu met de zaak heh! Maar is een goed teken meis.. Wat bedoel je met achter der naam had,ik snap m niet? @Mik spannend meissie,ik hoop dat je posi test donderdag! [-o< @Alle nieuwe welkom en veel kletsplezier,want jee er wordt wat afgekletst hier.... Gezelli! @Monique,hoe gaat het met jou? @Marlieke,jeetje meis dan schrik je ook zeg.en wel alles goed gekomen met Marciano? Fijne avond meiden en tot snellie! Liefs Dais.. -x-
Hey meiden, hier ben ik ook weer. Ik moest nu al weer bijlezen zeg, heb alleen maar gegeten en de kids in bad gedaan. Dat wil zeggen dat ik sloom ben of jullie kletsen zo snel. De lijst word weer lekker vol, nu nog roze! @ mik: super dat je donderdag gaat testen. @ mupkuh: verveld hè dat wachten op je ongie, ga je ook niet meer testen? @ bloempje: ik snap je zin ook niet helemaal Verder weet ik even niks meer.
hey iedereen weer eens bijgelezen maar niet veel zin meer veel te druk deze maand hoop ik niet zwanger te worden , hoop eerder voor volgende maand [-o< zullen wel zien groetjes
Hey meiden zo ben laat vandaag maar druk druk druk en niet in staat om ff alleen achter de computer te kunnen. Voor alle nieuwe meiden welkom hier voor de gene die ongi zijn balen meiden succes in de volgende ronde. Verder hier alles goed voel me gelukkig nog goed nog steeds niet echt last van kwaaltjes allen veel lucht in me lijf wat opgezet gevoel in me buik en meer plas drang maar verder geen klachten echt. heb voor woe een afspraak met MVM om 16:30 uur en dan gaan ze nog een testje doen nog 1tje Joepie en heb zelfs nog een test thuis liggen. nou het is rustig hier ja kom weer op het verkeerde tijdstip he. tot later of tot morgen xx simone
Ik ben er ook nog! Maar ga nu maar naar bed en ben toch stiekem benieuwd of mijn verhoging eventueel kan betekenen dat ik 'lucky' ben...maar ja gewoon wachtenwachtenwachten! Ik ga er maar van uit dat ik ziek ben, dan is de teleurstelling niet te groot! Welterusten en welkom aan alle nieuwe mede-forummers!
@Rachje, misschien eerst maar uitgaan van 30 dagen dan? Dan zou je NOD 18 december zijn. @Daisy, hier zijn we weer op het wachtbankje beland. Deze ronde maar 2 keer geklust, dag voor ei en op de dag van ei. Hoe gaat het bij jou? Ben je al ongie geworden? @Enomis, MvM, spannend en leuk hoor! Liefs Monique
Hey er zijn nog wel dames. Ja ik ben gewoon een beetje laat hier eigenlijk had ik zoiets van ga lekker in me bedje liggen tv kijken heb nergen zin in. Maar dan toch nog ff hier een kijkje nemen toch. Maar ga dus wel zo. morgen misschien wat meer tijd en zin om te kletsen hier. iedereen fijne avond nog. xxx
Hallo allemaal, Eh, beetje rare vraag hier maar waar kan ik met mijn vragen terecht als mijn man en ik pas in 2009 willen proberen? Ben ook wel neiuwschrierig naar al die dingen rondom zwanger worden en de NOD(?), dat soort dingen... In ieder geval, Succes allemaal! Sewgirl
Hai Sewgirl, welkom! Wat mij betreft mag je hier wel vragen stellen hoor. Misschien leuk als je iets meer over jezelf verteld. Liefs Monique
@ Miranda, nee ik ga niet meer testen. Denk namelijk dat ik wel ongi ga worden. Symtonen nemen nu al langzaam af. @ Rachje, je nod is de eerste echt ongestelde dag. ps. Zag trouwens dat ik in de lijst rood ben maar dat moet groen zijn ben namelijk nog niet ongi.
hoi dames... sprak net met Anno103 op msn.... ze komt de eerste week niet, want haar collega is vandaag overleden aan leukemie.....moet veel werken momenteel en zal het daaro wel erg vermoeiend hebben ivm het nare bericht... en overigens is ze ook nog eens bezig met verhuizen....] dus bijdeze ff van haar hier neer zetten, zodat jullie allemaal weten hoe en wat!
Passagiers-lijst voor de ROZE auto! 27: 28: Chantal (1) 29: Pien83 (4) 30: Lampie (1), IkDus (1) 31: NOVEMBER 1: 2: Anno103 (3), Monique1983 (2) 3: 4: Bambi82 (5), Silver (1), mirella25 (1) 5: 6: Esmee81 (4) 7: 8: Judy (3) 9: 10:Kitty1982 (4) 11: 12: Austin (1) 13: Secretstar (2) 14: Bianca24 (4), Lotte (4) 15: 16: Yvett (2), Droppie123 (3) 17: Bloempje (5) 18: Enomis (5), Wendy1983 (2), Luna73 (2), Rachje (0) 19: 20: 21: 22: miranda (1), mik25 (3) Mupkuh (3) 23: nikkijane(3), truus1980(2) marlieke(1) Eimat(5) 24: 25: 26:steffie1980 (3) Ingeltje (1) 27: 28: 29: Esmee81 (5) 30: DECEMBER: 1: Anno103 (4), Monique1983 (3) 2:Missyzuilen (4) 3:Aliekeleppink (1) 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: Silver (2) 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: Yvet (3) 26: Hier de nieuwe lijst, rood=ongesteld, groen= negatieve test en roze=zwanger (..) is de ronde waar men inzit Om de lijst aan ta passen: klik op QUOTE, dan wijzing aanbrengen en de oude [ quote ] bovenaan en onderaan verwijderen Ik heb ons beide in groen gezet, mupkuh
@MupKuh, sorry, ik had je in het rood gezet. Nog een beetje nieuw allemaal. @Bianca, als je Anno weer spreekt wil je haar dan veel sterkte van mij wensen? Liefs Monique
Hallo meiden, Ik ben dus Sewgirl, 23 jaar net 3 maanden getrouwd en nu al een hele erge sterke kinderwens... Alleen, voor mij is het helaas niet zo makkelijk om 'zomaar' te stoppen met de pil... Ik moet eerst mijn suikerwaardes omlaag zien te krijgen ( gemiddeld zo'n 12,2 op een dag, komt door mezelf... ) en af te vallen ( ben veeeel te zwaar ), goed ingesteld te zijn met mijn Borderline, en ook met mijn glaucoom moet ik volgens mij andere druppels gaan gebruiken ( dat is volgens mij het kleinste probleem ). Gelukkig heb ik een schat van een man die 100% achter mij staat en die ook een kinderwens heeft. Hij is alleen vanwege mijn medische dingen erg bezorgd om me ( komt ook beetje door mezelf ). Ook heb ik nu begeleiding in het huishouden ( woon sinds afgelopen mei samen, ) en dat gaat nog niet zo goed ( mede door mijn milde vorm van Borderline ) maar ik kom er wel, met hulp. Daarom moeten mijn man en ik het nogal van tevoren plannen en ook omdat we nog lekker even met zijn tweeen willen genieten van het getrouwd zijn... Ik lees allemaal berichten op deze site, van blij tot droevig. Ik snap het allemaal nog niet zo goed, de ene banner daar staat bij dat ze ( de vrouw van wie de banner is ) over zoveel dagen kan testen, omdat ze overtijd is, maar ik dacht altijd dat als je zeg 1 week overtijd bent al kan testen. En de NOD, welke dag/dagen is/zijn dat? Dat soort dingen zou ik graag willen weten. Mijn man en ik hebben ook met elkaar afgesproken dat mocht het niet lukken op de natuurlijke manier dan zijn er altijd nog andere opties, pleegkindeen of als het helemaal niet zo mag zijn, dat we een kindje mogen ontvangen, dat dat ook niet het einde van de wereld is. Mijn man zegt, dan hou ik net zoveel van als met een kindje. Nou eh, beetje lang verhaal... Hopelijk vind ik mijn weg een beetje op dit forum, alvast bedankt en allemaal succes! Liefs, Sewgirl